Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en skikkelig sterk magefølelse på kjæresten min og en venninne av han. de sendte meldinger, og han skrev til henne at de fikk vente til jeg skulle reise (på skole til høsten) og da sa hun: huff.. får smøre meg med tålmodighet.. hva er det som skal skje? han KLIKKER hver gang jeg nevner henne, men han har også sett meg inn i øynene og sverget på at det ikke er kjemi mellom de engang. men plutselig er sexlysten hans helt ekstrem, han vokter tlf sin med livet.. men tror han er ærlig og kunne aldri trodd han kunne være utro.. skal jeg høre på magefølelsen min eller kke?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres rart ut for min del. Virker jo som om han har noe å skjule utifra det du skriver!

Anonymous poster hash: 29501...058

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig skal du lytte til magefølelsen. Jeg hadde blitt veldig mistenksom, hadde krevd å få vite hva der skal skje når du reiser....

• Liker 1
Skrevet

han ga også blomster til henne på valentinsdagen, bak min rygg.. han sier at å sjekke tlf hans e like ille som å være utro. at det er så gale og se på den gjør meg bare mer mistenknsom. jeg har funnet ting innpå der før, og det ble nesten slutt mellom oss "fordi jeg kke hadde tillt til han"...

Gjest Vevila
Skrevet

Du er ganske naiv dersom du tror han er ærlig om at han ikke er utro..

AnonymBruker
Skrevet

Nå tenkte jeg at jeg for en gangs skyld skulle være såpass godtroende at jeg skulle forsvare denne mannen din, men da jeg leste at han hadde gitt henne blomster bak din rygg på valentinesdagen, da gikk det over.

Anonymous poster hash: d4fcd...238
  • Liker 3
Skrevet

Der er masse tråder inne her om det å sjekke telefon, Facebook osv., noe av det der gjerne nevnes er at man vanligvis ikke tenker over dette, men når man ser noe rart, da blir man mistenksom og man søker mer informasjon.

Det er litt invasjon av privatlivet når man sjekker meldinger osv, men som sagt, har man mistanke om noe er det noe man gjør. Bekreftes mistanken har man bevis og man kan fremlegge saken, da betyr det ikke så mye hvor informasjonen kommer fra. Noen ganger bør man være litt forsiktig, noen meldinger kan kanskje gi feil inntrykk, man ser ikke helheten eller bakgrunnen, men likevel.

Om min samboer hadde gitt blomster til en mann på valentines hadde jeg tiltet tror jeg, om det ikke var noen av våre nære venner da.

Du må nok prøve å få ut litt mere informasjon fra han...

Skrevet

hehe jeg er nok ganske naiv.. det KAN være jeg misforstod dette med blomstene, men er 90% sikker. tør ikke ta det opp da jeg ikke har "bevis".. sist jeg sjekket tlf hans hadde han fått nr til en servitør, han sa han ble utfordret av kompisene til å prøve seg på henne og at det var bare "kødd med gutta".. jeg trodde på han men sa at det var overhode ikke akseptabelt og holde på sånn og det godtok han.. men hun jenten jeg snakker om er damen tl bestekompisen hans.. han sendte bilde av pikken sin til henne også, men sa det var tull..?

AnonymBruker
Skrevet

han gav blomster til henne på valentinsdagen ?????? ok, her BØR du stole på magefølelsen din...

Anonymous poster hash: 5de98...fbb
  • Liker 2
Skrevet

greien er på en måte at det kunne aldri blitt de to uansett ford hun er sammen med beste kompisen hans.. men magefølelsen min siier meg at det er gnister mellom de. men hvorfor vente tiil jeg reiser? han sier at han vil ha meg resten av livet uansett, så han kommer til å vente uten tvil osv.. han er veldig ærlig da..

AnonymBruker
Skrevet

hehe jeg er nok ganske naiv.. det KAN være jeg misforstod dette med blomstene, men er 90% sikker. tør ikke ta det opp da jeg ikke har "bevis".. sist jeg sjekket tlf hans hadde han fått nr til en servitør, han sa han ble utfordret av kompisene til å prøve seg på henne og at det var bare "kødd med gutta".. jeg trodde på han men sa at det var overhode ikke akseptabelt og holde på sånn og det godtok han.. men hun jenten jeg snakker om er damen tl bestekompisen hans.. han sendte bilde av pikken sin til henne også, men sa det var tull..?

du kjære deg, her var det så mye som er langt ifra hva du skal akseptere i et forhold.... Vil du ha det sånn ? han høres ikke så veldig moden ut...

• Liker 1
Skrevet

okey.. på valentinsdagen : jeg hadde bestilt hotellrom og planlagt i mange uker.. selvom han skulle komme hjem kl 15 gikk han på trening (med henne) til kl 18.. han sendte meld tl henne kl 15:07 og skrev: hvor er du baby? hun skrev: på lunsjrommet, du da snusken? kl 18:17, skrev han: hva sa han? hun : han ble jævla sur ford de måtte stå vedsiden av de fra han(hun la ut bilde av bukett hun fikk av typen).. eg sa bare at eg fikk de fra en på jobben.. jeg tolket det som at hun fkk en fin bukett av han? jeg fikk en rose.. ikke at det har noe å si.. overtenker jeg eller??

Skrevet

Han sendte bilde av PIKKEN SIN???? Er han helt idiot?

Det er bare så langt over normal oppførsel overnfor dama til kompisen, eller en hvilken som helst venninne generelt. Hvis man gjør noe sånt, så er det garantert noe på gang!

Skrevet

du kjære deg, her var det så mye som er langt ifra hva du skal akseptere i et forhold.... Vil du ha det sånn ? han høres ikke så veldig moden ut...

han er skikkelg umoden og sinnet hans er helt ekstremt så orker ikke ta opp flere ting uten bevis :( skjønner jo at han blir sint hvis han er uskyldig, men.. han har også søkt på en hel haug med jenter på instragram, jeg skjønner ikke hvorfor og det sa jeg til han.. så fortsetter han å gjøre det.. slitsomt

Skrevet

Er du 22 år? Isåfall, veldig tidlig å finne han du skal dele livet med, og det er uansett ikke denne fyren!

Du skal ikke trenge å godta dette, det er helt tydelig at han trenger oppmerksomhet fra flere og drar den altfor langt. KANSKJE han vil ha deg resten av livet, men ikke BARE deg, tydeligvis! Godtar du det?

• Liker 1
Skrevet

DUMP HAN! Du reiser vekk til høsten! Genialt! Begynn på nytt et anne sted, du kommer til å treffe så mange fine mennesler, og da skjønner du plutselig ikke hvorfor du holdt på med denne fyren!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

men han kan ikke bli sint når han gang på gang gjør ting som gjør deg usikker. Du må vurdere om dette er en mann som tar deg på alvor, og som vil ta deg på alvor ..

Ta deg selv for seriøst for slikt.. jeg ville ikke kastet bort mye tid på han.

Noen ganger må man helle kaldt vann på følelser og se forholdet for hva det er hvis det ikke skulle være følelser tilstede. ( tenk om 5 år når dere kanskje ikke er så forelska lenger, hvis han holder på sånn uten respekt for deg så vil du kanskje ikke ha han lenger..) prøv å tenk fram i tid hvordan det blir og handle på det nå

Skrevet

Har du noe kontakt med kompisen hans?

Blomster er en ting, men å sende et sånt bilde, da hadde jeg ikke bare tiltet, da hadde jeg pakket sakene mine.

Skrevet

han sverger på at han ser på henne som en gutt og en kompis.. han sendte det bilde av pikken sin til flere kompiser og, var liksom kødd.. men før vi ble sammen har jeg sagt at han bestekompisen var veldig kjekk osv.. kan være han er sjalu og vil at damen hans skal være "intr" i han, for å føle seg bedre.. høres om som noe han kunne gjort.. må nevne at vi har de veldig fint også.. han får meg til å le hver dag, og jeg føler meg elsket.. men når han blir sint blir han så urasjonell og sier masse stygt til meg osv.. er så usikker.. tenker eg må ha mer bevis, og finner jeg det så gidd jeg ikke fortelle han hvorfor engang..

vil jo tro det beste egentlig.. men kanskje jeg har bevis.. hehe

Skrevet

han er skikkelg umoden og sinnet hans er helt ekstremt så orker ikke ta opp flere ting uten bevis :( skjønner jo at han blir sint hvis han er uskyldig, men.. han har også søkt på en hel haug med jenter på instragram, jeg skjønner ikke hvorfor og det sa jeg til han.. så fortsetter han å gjøre det.. slitsomt

Trenger ikke bevis for å slå opp.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...