AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 For et par uker tilbake så jeg tre berusede ungjenter anslagsvis mellom 13-14 år. De klarte seg helt sikkert greit, men burde jeg ha hjulpet dem? Anonymous poster hash: f933e...551
smilo Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Nå sier du ingenting om hvor dette var, men jeg ville nok kommet i kontakt med dem, og evt ringt foreldrene eller politiet til å kjøre dem hjem om de var på byen.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Nå sier du ingenting om hvor dette var, men jeg ville nok kommet i kontakt med dem, og evt ringt foreldrene eller politiet til å kjøre dem hjem om de var på byen. De befant seg cirka 0,5-1 km utenfor selve sentrum. Anonymous poster hash: f933e...551
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 13 år???? Ville gjerne visst det ja om det var mine på 13 som ravet fulle rundt. Skulle de blitt fotfulgt til de var 20. INGEN på 13 skal drikke alkohol. Da er noe alvorlig galt. Anonymous poster hash: a25e7...639 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 13 år???? Ville gjerne visst det ja om det var mine på 13 som ravet fulle rundt. Skulle de blitt fotfulgt til de var 20. INGEN på 13 skal drikke alkohol. Da er noe alvorlig galt. Anonymous poster hash: a25e7...639 Det er 2014.... Synes synd på barna som har foreldre som skal nekte de alkohol. Tenk på hvor mye bedre det er om de får LOV til å drikke rusbrus, istedenfor å snike seg ut og lyve til foreldrene, ikke tørre å komme hjem når de er full..... Anonymous poster hash: 42628...d8e 1
Chloe- Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Det er 2014.... Synes synd på barna som har foreldre som skal nekte de alkohol. Tenk på hvor mye bedre det er om de får LOV til å drikke rusbrus, istedenfor å snike seg ut og lyve til foreldrene, ikke tørre å komme hjem når de er full..... Anonymous poster hash: 42628...d8e Det er stor forskjell på å få lov, og å få lov til å si ifra. 1
Gjest Silverstream Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Synes 13 åringer er for unge til å begynne å drikke, selv om vi lever i 2014. Eller 3050 for den saks skyld.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 Det er 2014.... Synes synd på barna som har foreldre som skal nekte de alkohol. Tenk på hvor mye bedre det er om de får LOV til å drikke rusbrus, istedenfor å snike seg ut og lyve til foreldrene, ikke tørre å komme hjem når de er full..... Anonymous poster hash: 42628...d8e Du synes synd på en 13 åring som ikke får drikke alkohol?? Hjelpes, håper ikke du har egne barn. Å gi alkohol til så små barn er GROV omsorgssvikt og en sak for BV.Anonymous poster hash: bec7a...818 2
torias Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 (endret) 13 år???? Ville gjerne visst det ja om det var mine på 13 som ravet fulle rundt. Skulle de blitt fotfulgt til de var 20. INGEN på 13 skal drikke alkohol. Da er noe alvorlig galt. Anonymous poster hash: a25e7...639 Nei, nei, nei. Jeg dro selv på fest som 13 åring med noen som var ett år eldre, ble fullstendig dritings og bært hjem av noen venner. Ikke mitt beste øyeblikk. Moren min hadde ringt foreldrene til jenta jeg skulle overnatte hos som ikke visste at vi skulle ut. Alle forhåndsregler var tatt. Fikk meg en alvorlig lærepenge. Og drakk ikke igjen før jeg var 16. Da ble det en fest i ny og ne, mer hyppig opp til 18års alderen. Har alltid hatt gode karakterer, vært aktiv i sport, hatt gode venner, jobb fra jeg var 16 og en familie som alltid stilte opp. Selvsagt var ble foreldrene mine sinte og det fikk store konsekvenser. Men hadde noen meldt det til barnevernet hadde det ødelagt livet mitt. Ungdom er ungdom. Jeg vil gjøre alt i min makt til å forhindre at mine barn drikker før de er myndige, men verdens undergang er det ikke. Endret 26. mars 2014 av torias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå