Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det så mange tråder om dette emnet at jeg virkelig begynner å lure.

Kan man ikke bare være sammen med en som har en fantastisk personlighet og er glad i jobben sin?

Anonymous poster hash: fb89d...48e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Kan man ikke bare være sammen med en som har en fantastisk personlighet og er glad i jobben sin?

Jo det kan man

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Betyr ingenting for meg så lenge han trives i jobben sin, men det kan bli litt mye jobb til tider. Han jobber i hotel bransjen.

Anonymous poster hash: edeb4...e1a

AnonymBruker
Skrevet

Spiller ingen rolle for meg hva typen jobber med. Så lenge han trives i jobben sin så er jeg fornøyd.

Anonymous poster hash: 45189...1a0
Skrevet

Så lenge man har en inntekt man kan leve av og en jobb man trives i ser jeg ikke problemet :)

Gjest New_Girl
Skrevet

Hvis han for eksempel har en jobb som krever at han reiser mye eller har veldig ugunstige arbeidstider så kan det vel hende jeg hadde tenkt meg om en ekstra gang.

Men hvilke yrker som er "sexy" og ikke kunne jeg ike bry meg mindre om.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare ikke forestille meg at jeg ville ha noe til felles med en person uten minst en master. Derfor ville jeg nok ikke sagt ja til en fare jeg visste ikke hadde høyere utd. Ser ikke for meg at dette kunne vært en "fantastisk personlighet" i mine øyne...

Anonymous poster hash: 37386...9fe

• Liker 1
Skrevet

Jo og det vil de fleste.

Poenget er heller at enkelte er mer kompatible enn andre. Ikke at man tenker at et spesifikt yrke er "sexy". Det er jo noe helt annet å svare på spm dersom man får det og det å tenke slik selv. Hvis noen spor om hvilket yrke som er mest "sexy" er det bare en teit sporrelek, for svarene har lite å gjore med det de faktisk foretrekker. Noen mennesker er man kompatible med, andre ikke. Noen har sex appeal, andre ikke.

Jeg vet ikke hvem som starter alle trådene, men noen av dem er av menn som stresser ang. valg av yrke med hensyn til drag på damene - noen er bare menn som vil rante om hvor urettferdig de synes det er at menn som tjener bra eller har hoy utdannelse får mer attraktive kvinner.

Det er klart at det er attraktivt å vaere en "vinner". Og dersom man er god på noe, har driv og ambisjoner og talent så gjor man det som regel bra.

Som sagt, disse trådene tvinger frem spesifikke svar, men bildet er alltid storre enn det.

Jeg vet at jeg passer bedre med menn i enkelte fagområder enn andre, og at jeg vil vaere mer kompatibel med en som har evne til å fordype seg og har studert. Og at jeg helst ikke vil ha en mann som reiser mye med jobb, da jeg vet av erfaring at utroskapsraten er eksplosiv der.

AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner er tiltrukket av menn som har ambisjoner og lidenskap opptatt av noe.

Anonymous poster hash: 2f8e0...197
  • Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg bryr meg ikke noe spesielt om kjærestens yrke - man kan ha felles interesser uten at man jobber innenfor samme fagfelt. Det eneste jeg synes er ugunstig, er en som er "gift med jobben", reiser mye i forbindelse med jobb osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...