Gå til innhold

Pinlige sykdommer på nrk 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

starter nå.

Noen kommentarer underveis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fatter ikke at noen vil gå på tv for å vise fram blant annet hemoridene sine eller utfloden sin.... Går ikke til legen, men viser det på tv....

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

Syns det er merkelig.. Noen av de har jo ikke gått til legen fordi de har vært flaue elns, men å gå til en lege foran en haug med kameraer og andre mennesker rundt er helt ok :laugh:

• Liker 4
Skrevet

Syns det er merkelig.. Noen av de har jo ikke gått til legen fordi de har vært flaue elns, men å gå til en lege foran en haug med kameraer og andre mennesker rundt er helt ok :laugh:

Ikke sant. Men det er jo underholdene for meg...haha.

Løse tenner, og baller på størrelse med en mango......seriøst :sjokk:

Skrevet

Kanskje de ikke har råd til evt dyre behandlinger o.l. Så får de det dekket ved å vise seg på tv..pinlig er det i hvert fall uansett!

• Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

jeg har sett en del på det programmet, og jeg har fått min dose med hårete manneromper med hemorider osv. står over jeg nå :fnise:

Skrevet

Kanskje de ikke har råd til evt dyre behandlinger o.l. Så får de det dekket ved å vise seg på tv..pinlig er det i hvert fall uansett!

Det har jeg tenkt også.Men jeg hadde vel heller spurt om å få låne penger av noen, enn å brette ut vagina og ræv på tv.;)

Skrevet

jeg har sett en del på det programmet, og jeg har fått min dose med hårete manneromper med hemorider osv. står over jeg nå :fnise:

Nei, nei, du går glipp av vorter i rompa, løse tenner ,store baller .....og og .....ja hva er det neste...

AnonymBruker
Skrevet

I UK er lege gratis. Så det med dårlig råd, er nok ikke utslagsgivende.

Men det er bra de tør å gjøre dette, fordi vi da får se hva som er normalt og hva som bør fikses. Egentlig et nyttig program med skyhøy uææææ-faktor.

Anonymous poster hash: 825dc...fa8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I UK er lege gratis. Så det med dårlig råd, er nok ikke utslagsgivende.

Men det er bra de tør å gjøre dette, fordi vi da får se hva som er normalt og hva som bør fikses. Egentlig et nyttig program med skyhøy uææææ-faktor.

Anonymous poster hash: 825dc...fa8

Dagens program er fra Australia, aner ikke hva legebehandling koster der.

Må si jeg fikk litt sjokk når han første karen bretta ned underleppa og så falt bare tennene ut :/

Anonymous poster hash: fccb4...9ee

• Liker 1
Skrevet

Dagens program er fra Australia, aner ikke hva legebehandling koster der.

Må si jeg fikk litt sjokk når han første karen bretta ned underleppa og så falt bare tennene ut :/

Sjokk ja....

Skrevet

vet noen om man kan se dette på nettet?=)

Gjest Eurodice
Skrevet

De får sikkert betaling for å være med i dette programmet.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, episoden ligger ute på nrk nettv.

Men jeg er ikke så fan av den australske versjonen, jeg liker Dr. Christian, Dr. Pixie og Dr. Dawn mye bedre!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dæven, jeg skulle hatt mange millioner for å bli med på et sånt program.

"Skal vi se, legg deg på magen nå." *hanske-schmækk* *breeeeett...* "Se der ja, en feit hemoride.."

Nei takk.

Anonymous poster hash: a21b1...1ed

• Liker 3
Skrevet

Dette programmet er så selvmotsigende at jeg spyr! Hvor pinlig er egentlig sykdommen din når du bretter ut de mest intime deler for millioner av mennesker??

Skrevet

Kona mi mener jeg skulle blitt lege, for jeg er kjempefascinert av det programmet.

Ingenting er ekkelt, bare interessant ;-)

Hun derimot mister matlysten...

• Liker 1
Skrevet

Å, det programmet er fascinerende! Synes ingenting er ekkelt, sånn rent bortsett fra et diabetes-sår de viste frem en gang. Jeg har egentlig alltid vært interessert i anatomi og biologi, så synes det er gøy. Og legene er veldig flinke :)

Skrevet

Kona mi mener jeg skulle blitt lege, for jeg er kjempefascinert av det programmet.

Ingenting er ekkelt, bare interessant ;-)

Hun derimot mister matlysten...

Samme her.Jeg blir fasinert.Ektefellen blir uvel. ;)

Skrevet

Dette programmet er så selvmotsigende at jeg spyr! Hvor pinlig er egentlig sykdommen din når du bretter ut de mest intime deler for millioner av mennesker??

Det er jo noe av det som er fasinerende. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...