Gjest Steamboat Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 er når man ser kompisen ta henne med hjem mens han smiler bredt.
Shira Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Eller når han sier det ikke kommer til å bli noe mer mellom oss. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Da tar du kompisen i rompa i stedet... Da gjør han ikke det igjen ;-)Anonymous poster hash: 1f272...35b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Drep dem begge Anonymous poster hash: 40ea0...25c 1
Gjest Kvinneline Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 Det gøyeste med å være forelsket må være usikkerheten/pirringen og sommerfuglene. Føler meg som en usabil vulkan når jeg er forelsket. Er så mange følelser og tanker i spill at det føles som om kroppen når som helst bare skal sprekke og rase sammen! Elsker følelsen 2
Gjest Steamboat Skrevet 26. mars 2014 #10 Skrevet 26. mars 2014 Eller når han sier det ikke kommer til å bli noe mer mellom oss. Men vi kan visst fortsatt ha sex da, yey.. Gøy når folk kjører over deg. Drep dem begge Anonymous poster hash: 40ea0...25c Den tanken har nok slått meg.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #11 Skrevet 26. mars 2014 Er at hun er gift. Med en kompis av en kompis. Det verste er at hun er keen. Det var vel egentlig det som gjorde at jeg la merke til henne utgangspunktet. Så det eneste som stopper meg, er en eller annen moralsk rettesnor som jeg hater inderlig. Og konsekvensene hvis det hadde skjedd noe og vår felles kompis fikk vite det. Vil ikke bli kjent som en sånn fyr, selv om det ikke er min kompis hun er gift med. Hadde de ikke hatt barn, og null felles kjente, hadde jeg nok hoppet i det, selv om jeg ville vært litt misfornøyd med meg selv. Det er på hengende håret allerede. Uff, hun er sykt heit.Anonymous poster hash: 62b55...47b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå