Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #1 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har ganske store områder på overarmene som ikke blir brune..Ser jo ut som jeg har gjort et misslykket forsøk på selvbruningskrem Og slik er jeg jo. Det er vel noen slags pigmentflekker? Ganke plagsomt kan du si.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2004 #2 Del Skrevet 4. juni 2004 P-piller er en av årsakene til at pigmentflekker dukker opp...har selv antydning til det.... Decleor har en olje man skal smøre på før man går ut i sola. Den er i grunnen til ansiktet, men den funker sikkert like bra på armene vil jeg tro... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #3 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei Clea, takk for svaret ditt! Jeg går ikke på p-piller nå, men gjorde det for noen år siden. Går på p-ringen. Ujevnhetene kom vel for ett par år siden, men jeg synes det har blitt værre. Den oljen fra Decleor, vet du om den er for å stoppe brune flekker eller for å gjøre huden sim ikke blir brun, brun? Det virker som det er områder som ikke tar til seg farge på meg skjønner du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 4. juni 2004 #4 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har en ganske stor flekk øverst på høyre del av magen som ikke får farge, men jeg er så hvit ellers også at det ikke synes noe særlig. Den har vært der siden lenge før jeg begynte med p-piller, så det er i hvert fall ikke årsaken i mitt tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2004 #5 Del Skrevet 4. juni 2004 Den oljen fra Decleor, vet du om den er for å stoppe brune flekker eller for å gjøre huden sim ikke blir brun, brun? Det virker som det er områder som ikke tar til seg farge på meg skjønner du.. Oljen skal gjøre slik at pigmentflekkene blir mer usynlige, samt gjøre fargen jevnere. Jeg brukte den i ansiktet en sommer, og jeg fikk en fin brunfarge, så den hindrer nok ikke solen i å steke.. (man skal bruke solfaktor utenpå!) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå