Gå til innhold

Tredemølle - trenger tips :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har bestemt meg for å gå til anskaffelse av en mølle. Har ikke all verdens av oppspart kapital. Jeg tenker den bør koste mellom 10.000 - 15.000?

Har sett mange til den prisen på nett, men jeg aner jo ikke hvordan de er i virkeligheten. Har ikke så store muligheter til å få prøvd dem heller dsv, da vi bor utenfor byen og jeg ikke har bil...

Tenker at mølla bør tåle ca 1 times bruk hver dag, bør kunne slåes sammen og må iallefall opp i 18-20 kmt. De jeg har løpt på tidligere har vært veldig behagelige mtp demping - men har jo vært treningsstudio. Noen som har tips til meg? Da hadde jeg blitt veldig glad :)

Anonymous poster hash: aca88...47e
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Jeg bruker Pro-Form. Kjøpte den for over 5 år siden og jogger i snitt 4 mil i uka. Den kan du ta opp båndet på og er beregnet på maratonløpere. Kjøpte den på XXL den gangen. Den går til 18 km/t og har helling.

Er veldig fornøyd :)

Skrevet

Jeg bruker Pro-Form. Kjøpte den for over 5 år siden og jogger i snitt 4 mil i uka. Den kan du ta opp båndet på og er beregnet på maratonløpere. Kjøpte den på XXL den gangen. Den går til 18 km/t og har helling.

Er veldig fornøyd :)

Samme her. Vår kostet riktignok 18000, men er strålende fornøyd. Solide greier :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle! Proform - er det merket? I såfall - hva slags modell har dere? :) Og du som har T70(?) fra sportsmaster, hentet du den selv eller fikk du levert? Litt sure penger og betale for levering, men usikker på om hele greia får plass i en vanlig bil? :)

Har funnet ut at jeg bare må bestille en snarest, eneste måten jeg ser for meg jeg skal få trent og synes det er gøy. Kan jo håpe jeg blir motivert til noe styrke med manualer etterhvert ;)

Anonymous poster hash: aca88...47e
AnonymBruker
Skrevet

Vi har også en ProForm, utgått modell fra 2008.

Den er kjempekjekk, og vi har aldri hatt problemer med den.

Når denne tar kvelden blir det garantert en ny fra ProForm.

Anonymous poster hash: 81097...026

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...