Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer fra en middels rik familie med gjennomsnittlig inntekt og formue. Har aldri manglet det vesentligste, men ikke hatt råd til dyre ferier, hytte, bår etc.(luksus). Vi er begge i slutten av 20 åra.

Dama jeg dater nå har foreldre med hytte i utlandet, på fjellet, ved sjøen og et stort hus i Bærum. Utdanningsmessig og inntektsmessig står jeg og hun ca. likt da vi begge har master innenfor omtrent samme fagområde og ca. samme stilling. Hun har også en stor leilighet som er nedbetalt sentralt på Oslo vest.

Vi har hatt flere dater og har hatt sex noen ganger og jeg har blitt interessert i henne. Men hun har nok hatt en mer spennende oppvekst med ferier, hytteturer og mer materiell velstand enn det jeg har hatt. Jeg er redd det kan bli problemer pga forskjeller i livsstil i dette forholdet da damer ikke dater nedover (økonomisk) har jeg lest flere steder. Jeg føler meg litt som askeladden som er på vei til å få prinsessen og halve kongerriket, men det skjer vel bare i eventyret??

Noen som har datet noen der er forskjell i familierikdom og hvordan har det gått? Har jeg grunn til å bekymre meg her? Jeg føler vi er likeverdige på mange området som utdannelse,alder,jobb,interesser,aktivitetsnivå etc. Men mindreverdig økonomisk og opplevelsesmessig/ferier o.l.

Grunn til bekymring?

Anonymous poster hash: a273d...6ad
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du driver å tenker på det ja, ellers nei

Anonymous poster hash: 33713...fd6

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke det som utgjorde problemet i forholdet nei. Men jeg gikk ikke rundt og tenkte på det så mye.

Anonymous poster hash: 0780c...e6a

Skrevet

Hvis dere er like på interesser og "sinn", tror jeg ikke det skal ha så mye å si.

AnonymBruker
Skrevet

For damer i Norge, men egne penger, egen leilighet, god jobb og utdanning, så har det lite å si at mannen ikke har vært på luksusferier i utlandet eller at mannens far kun hadde en bil.

Gi både deg og denne dama litt cred, da!

Hvis det viser seg at det er deg hun vil ha, så betyr jo det at du er en fin fyr som har mye å tilby som partner. Og at hun er en dame med vett på hva som er det virkelig viktige i livet.

Anonymous poster hash: 9866c...f64
  • Liker 4
Skrevet

Går bra det, egen erfaring.

Men selvsagt, folk er forskjellige.

Skrevet

Kvinner dater vel først og fremst "oppover" når de har en rimelig gjennomsnitllig eller dårligere materiell velstand selv. Har hun det allerede bra materielt sett vil det ikke være like mye å vinne på å søke oppover siden hun allerede har penger, og da blir andre kvaliteter viktigere i søken etter partner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge kjemien er der, så har det ingenting å bety. Det virker jo som at du har utdannelsen og inntekten i orden, og dere kan jo dra på spennende reiser sammen :) Damer bryr seg ikke særlig om sånne ting, det hører fortiden til..

Anonymous poster hash: 4248e...8e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...