Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gitt at denne er et oppegående menneske, med egne tanker og meninger.

Anonymous poster hash: c726a...8b0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Fordi jeg har erfart det og det funker ikke pga av to ting. Økonomi og det at personen er hjemme hele tiden.

Anonymous poster hash: 673b2...efe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hvorfor vedkommende er ufør,det.

Anonymous poster hash: 6f0a7...fe2
  • Liker 5
Skrevet

Det tror jeg, så lenge vedkommende har et eller annet å fylle dagene med. Som ikke er tv eller nett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ja.

Anonymous poster hash: 4e291...2f6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at en ufør ikke er i stand til noe som helst jobb, og dermed ikke kunne gjort stort annet enn å være inne og være mye i ro. Det hadde ikke funket for min del.

Anonymous poster hash: c20d8...bdd
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er sammen med en ufør :)

Anonymous poster hash: 09559...aa4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at en ufør ikke er i stand til noe som helst jobb, og dermed ikke kunne gjort stort annet enn å være inne og være mye i ro. Det hadde ikke funket for min del.

Uføre er ikke en homogen gruppe av sengeliggende mennesker.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

fortell litt mer om hva slags person det er snakk om i hi, da. ellers er det vanskelig å gi et klart svar.

• Liker 5
Skrevet

Nei.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, i utgangspunket. Det kommer an på en hel del ting da.. Hvordan hverdagen hans er osv.

Anonymous poster hash: c7843...a2f
AnonymBruker
Skrevet

fortell litt mer om hva slags person det er snakk om i hi, da. ellers er det vanskelig å gi et klart svar.

Hvorfor det? Det er et generelt spørsmål.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Viss de klarer å reise på ferie og være i en del fysisk aktivitet, hvordan klarer de ikke å jobbe da? Ikke engang en liten stilling? Når man er ufør er man ikke i stand til å jobbe, og det skal vel ganske mye til vil jeg tro.

• Liker 8
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg ville gitt det en sjanse om dama var den rette..... ufør ingen hindring. Igjen er det personlighet og kjemi som teller mer enn jobb, økonomi, om man er ufør osv.

AnonymBruker
Skrevet

ja jeg kunne vært det så lenge jeg ikke hadde endt opp med å forsørge personen og han var oppegående. kjenner ei som er ufør og som fyller dagene sine med hester og div andre sysslerier.

Anonymous poster hash: 002f0...6da
  • Liker 2
Skrevet

For å være ærlig så tror jeg ikke det. Men det kommer vel ann på årsaken til at vedkommende er ufør osv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kunne jeg, så lenge vedkommende ellers var oppegående.

Man trenger ikke ha en fysisk skade for å være ufør. Og man kan funke fint ellers selv om man har et psykisk problem for eksempel.

Og å finne jobber som funker da, det er ikke så lett.

Anonymous poster hash: dfba8...37f
  • Liker 1
Skrevet

Hadde fortsatt vært sammen med mannen min om han skulle bli ufør. Om jeg hadde falt for en som var ufør fra før av vet jeg ikke. Da skulle vi nok hatt en meget god kjemi..

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...