Gjest Lompa Skrevet 4. juni 2004 #1 Skrevet 4. juni 2004 Noen som har noen gode ideer? Som ikke koster "halve statsbudsjettet"?
Isiselin Skrevet 4. juni 2004 #2 Skrevet 4. juni 2004 En god konjakk (eller whisky hvis det er det han liker best). Det får kjærestens forlover av oss.
Lullu Skrevet 4. juni 2004 #4 Skrevet 4. juni 2004 Jeg skal gi fotballtur i morgengave til sambo. Skal også gi deler av turen til hans forlover og toastmaster, slik at alle 3 får dratt sammen. Ingen vet om turen, og jeg gleder meg til å opplyse om gaven i talen min :-) (De tror de skal ha gutta's julebord helgen jeg skal booke turen)
Gjest Lompa Skrevet 4. juni 2004 #5 Skrevet 4. juni 2004 Han er lite interessert i fotball, og ikke drikker han stort heller....Vanskelig mann å finne på noe til!:-) Kan jo prøve å beskrive ham så er det litt enklere,kanskje: En stor,snill (tidvis litt FOR snill) teddybjørn med et STOOOORT hjerte og like stort livmål, en to år gammel sønn, dårlig råd pga barnebidraget (egentlig skulle HAN hatt ene-omsorgen for den ungen,men det er jo en annen sak!)Han er glad i mat og alt som er godt. Lettrørt, prøver hardt å skjule det ved å være grufullt eplekjekk og kynisk til tider, da er det bare å jatte med til dyrlegen kommer! Som før nevnt er det fetteren min, som vet det meste om meg på både godt og vondt, så jeg forguder ham og har lyst til å finne på noe fint, men lommeboka setter stopper for mye av de gode ideene.... :-(
vimsa Skrevet 4. juni 2004 #6 Skrevet 4. juni 2004 Hva med et kokkekurs? Hvis han er glad i mat... Bare et forslag :-)
Gjest Lompa Skrevet 4. juni 2004 #7 Skrevet 4. juni 2004 :-) Han er ganske flink på kjøkkenet allerede. Og er dermed blitt ganske fyldig. Det er ikke noe vaskebrett der, snarere vaskeball.Noe han prøver å endre. Går det ikke skal han skaffe seg en egnet tatovering...Kanskje jeg skulle gi ham et bidrag til den...?*Tenke,tenke*
Lullu Skrevet 4. juni 2004 #8 Skrevet 4. juni 2004 Kokkekurs var smart ja! Da kan jo bruden dra nytte av det også Selv om han kan lage mat, er det jo alltid noe nytt. Kokkekurs i Tapas f.eks? Eller hva med en weekend tur? Konsertbilletter? Overraskelsessang til han i kirken som han ikke vet om på forhånd? En kurv m/ alt-mulig-rart i; brev fra deg til han, nytt dørskilt, rødvin, konsertbilletter/kinobilletter, sexy boxershorts, liten bok m/ kjærlighetsdikt, røde roser osv. osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå