Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en fengselsbetjent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For å følge opp "kunne du blitt sammen med" trådene her inne så hadde det vært gøy å vite hva dere jenter syns om yrket mitt.

Anonymous poster hash: db777...19b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Hvorfor ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, for meg spiller det da ingen rolle hva mannen jobber med, så lenge han trives.

Anonymous poster hash: c95be...d93
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hvorfor ikke?

Turnusarbeid er ikke så veldig familevennlig/kjærestevennlig for eksempel?

Skrevet

Absolutt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tråder er det nå? Hvorfor ikke lage en avstemming?

Anonymous poster hash: 22364...9bb
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

For å følge opp "kunne du blitt sammen med" trådene her inne så hadde det vært gøy å vite hva dere jenter syns om yrket mitt.

Ja jøss

AnonymBruker
Skrevet

Ja hvis du liker jobben din så.

Kunne du vært sammen med en sykepleier? :)

Anonymous poster hash: 33c23...d20

Gjest BettyBoop
Skrevet

Turnusarbeid er ikke så veldig familevennlig/kjærestevennlig for eksempel?

samme gjelder mange andre yrker

AnonymBruker
Skrevet

Ja hvis du liker jobben din så.

Kunne du vært sammen med en sykepleier? :)

Anonymous poster hash: 33c23...d20

Absolutt ! Sykepleiere er flotte mennesker :)

AnonymBruker
Skrevet

Jobber som betjent i fengsel selv.

Selv om det ville ha blitt noe problematisk med turnus så er det mye lettere å takle jobben fordi din andre halvdel har god kjennskap og forståelse for yrket selv.

Sånn generellt tror jeg også mange kvinner ville følt seg trygge i et forhold med en fengselsbetjent/politibetjent/brannmann o.l fordi det er yrker med mye skikkhetsvurderinger og man forventer at vedkommende har det etiske/moralske på plass.

På den andre siden... Ironisk nok er vel også disse yrkesgruppene som kanskje sliter med mest utroskap i forhold :sprettert:

Anonymous poster hash: e15c0...996
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er fengselsbetjent, og han er fantastisk <3 4 år sammen og helt hinsides lykkelig fremdeles! Så det kan absolutt anbefales :-D

Anonymous poster hash: 2e078...5e5

AnonymBruker
Skrevet

Joda, noen sykepleiere er flotte mennesker. Og noen er mindre flotte mennesker. Som i alle yrker. Et "snillt" yrke er ingen garanti for en fin personlighet.

Når det kommer til spørsmålet ditt så forstår jeg ikke helt poenget, de fleste velger vel ikke en partner pga yrke? Hadde kabskje vært bedre med en tråd om hvile yrker man ikke ville datet?

Jeg kan begynne:

-Parkeringsvakt

-Kunstner

-Politiker

Ellers er det fritt fram :)

Absolutt ! Sykepleiere er flotte mennesker :)

Anonymous poster hash: d1ca3...211

AnonymBruker
Skrevet

Nei, drømmer ikke om lavtlønnede turnusarbeidere... Forventer mer!

Anonymous poster hash: 29d31...0f9

Skrevet

Nei, drømmer ikke om lavtlønnede turnusarbeidere... Forventer mer!

Kanskje på tide å være ambisiøs på eget initiativ? Ikke særlig kult å leve gjennom mannens prestasjoner lengre.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje på tide å være ambisiøs på eget initiativ? Ikke særlig kult å leve gjennom mannens prestasjoner lengre.

Det har jeg aldri gjort, men forventer en på samme nivå som meg. Uaktuelt å være sammen med en som er lavere utdannet eller tjener mindre enn meg.

Skrevet

Det har jeg aldri gjort, men forventer en på samme nivå som meg. Uaktuelt å være sammen med en som er lavere utdannet eller tjener mindre enn meg.

På samme nivå?? Hva mener du? Utdannelsesmessig og lønnsmessig? Eller intelligensmessig? Hva med egnethet som forelder, for empati med andre, for omtanke? Hva med felles interesser?

Intelligens og utdannelse har da neimen ingen sammenheng! Ei heller utdannelse og lønn!

Skrevet

Da måtte det ha vært en aktiv, ivrig og engasjert fengselsbetjent. Og de er det få av. Er de aktive, så kommer de seg videre i yrkeslivet.

Betjentyrket er fryktelig kjedelig.

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare slike "mål" som har betydning? Dette er jo bare to flyktige mål som ikke sier så veldig mye om et menneske. Et mennesker som har lavere utdanning og tjener mindre enn deg kan være overlegen deg på mange andre områder. Litt å rart å sammenligne to kriterier når listen er så uendelig mye lengre.

Da måtte det ha vært en aktiv, ivrig og engasjert fengselsbetjent. Og de er det få av. Er de aktive, så kommer de seg videre i yrkeslivet.

Betjentyrket er fryktelig kjedelig.

Det kjenner jeg meg ikke igjen i. Jeg kjenner mange engasjerte, dyktige og proaktive betjenter som virkelig gjør en forskjell i livene til innsatte og jobber for et bedre samfunn. Jeg tror det er i fengselsvesenet som det er i andre yrker, man finner kollegaer i alle versjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...