Gå til innhold

Trenger hjelp med galaxy s4 og fjerning av mailadresser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner ikke noe sted i innstillinger, verken under telefonbok eller sms, hvor jeg kan fjerne mailadresser. Mailer jeg en adresse jeg kanskje bare har brukt én eneste gang, ser skjermen slik ut når jeg har skrevet sms og skal lete opp ny adresse

Screenshot_2014-03-25-19-15-27_zpse210ee

Korresponderer jeg ti ganger til den samme adressen blir den også vist like mange ganger.

Utrolig irriterende!!

Noen som kan hjelpe?

Anonymous poster hash: 69494...c98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså - når jeg skal sende mms eller sms er jeg jo ikke interessert i få opp HELE historikken. Jeg får til og med opp mailadresser som er skrevet feil.

Skrevet (endret)

Trykk på meny eller "knappen helt til venstre på mobilen -> Kontakter som skal vises -> Tilpasset liste (klikk på tannhjulet) -> velg konto -> klikk av "alle andre kontakter"

Se om det hjelper

Jeg sleit lenge med problemet du beskriver, og nå vises kun folka jeg har på kontaktlisten min, synket med Gmail kontakt listen.

Endret av -Leon-
AnonymBruker
Skrevet

Tro meg - jeg har prøvd. Det går pokker ikke :(

Skrevet

Ut ifra bildet så blir ikke kontaktene dine filtrert. Gjorde du som jeg sa for da burde det stå dette på kontakt listen din.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg klikker av "alle andre kontakter" står det bare igjen "MEG" og "chess".

Problemet er heller ikke kontaktlisten isolert sett. Der får jeg opp kun de jeg har lagt inn manuelt eller kopiert fra sim. Problemet er hvordan den listen ser ut når jeg skal sende sms. Da "hjelper" den meg og finner alle adresser jeg noensinne har vært i kontakt med.

Har forsøkt å endre innstillinger i mail også, men det funker ikke.

Skrevet

Okey, jeg gikk bare direkte inn på kontakter. Ikke via SMS som du nevnte og har det samme "problemet" som deg da.

Vet ikke om det er en løsning til problemet.

Du kan jo alltid først velge kontakten du skal sende en melding til og så skrive?

Jeg prøvde å Google litt men fant ikke en løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...