Gå til innhold

Er det greit at han søker opp jenter han har likt på FB?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min ble betatt av ei venninne for en stund siden. Nå forteller han meg at han er 100% ferdig med henne og det er ikke noe mer. Problemet er at han fremdeles søker henne opp på FB.. 2-3 ganger i måned. Og det er BARE henne han søker opp, noe som gjør meg veldig usikker. Han vet godt at det sårer meg og har lovet meg MANGE ganger å slutte med det.. De møtes av og til pga. felles hobby. Jeg er rett og slett redd for at følelsene skal blomstre opp igjen fra hans side.

Overreagerer jeg eller har jeg en grunn til å være bekymret?

Anonymous poster hash: 8dd54...792
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Mennesker er nysgjerrige. Ja jeg syns du overreagerer. 2-3 ganger i måneden er da virkelig ingenting. Du søker sikkert opp mennesker du også.

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet

menneske er nysgjerrige av natur,helt normalt:))

Skrevet

Helt normalt:) skal innrømme at jeg gjør det selv.. Det er ingen baktanker, er bare nyskjerrig

• Liker 2
Skrevet

lov å være nysgjerrig og bry seg om en venn som man har vært betatt i før :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det er greit. Han søker jo henne opp fordi han nyter å se på utseende hennes, på bildene osv. Hvorfor skulle han ellers gjøre det? Jeg hadde tatt det opp med han og spurt hvorfor han gjør det, se hva han har å si da. :)

Anonymous poster hash: d1a60...440
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det er greit. Han søker jo henne opp fordi han nyter å se på utseende hennes, på bildene osv. Hvorfor skulle han ellers gjøre det? Jeg hadde tatt det opp med han og spurt hvorfor han gjør det, se hva han har å si da. :)

Når jeg tok det opp ble han bare sur. Han ingen problemer med at han søker opp andre jenter ellers. Grunnen til at jeg reagerer litt på dette er fordi det var slik det startet da han fikk følelser for henne. Opptil 3 ganger om dagen, i flere uker, søkte han opp profilen hennes. Jeg stolte på han og tenkte at det ikke var noe annet enn nysgjerrighet.. Men der tok jeg feil :/

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg søker ofte opp eksen min på face, men det betyr ikke at jeg synes han er deilig eller at jeg vil ha han tilbake fordi. Det kalles å være nysgjerrig.

Anonymous poster hash: 510c0...cbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tok det opp ble han bare sur. Han ingen problemer med at han søker opp andre jenter ellers. Grunnen til at jeg reagerer litt på dette er fordi det var slik det startet da han fikk følelser for henne. Opptil 3 ganger om dagen, i flere uker, søkte han opp profilen hennes. Jeg stolte på han og tenkte at det ikke var noe annet enn nysgjerrighet.. Men der tok jeg feil :/

- TS

Jeg hadde bedt han blokkere henne, sånn at han ikke blir fristet til å søke henne opp så ofte.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg søker ofte opp eksen min på face, men det betyr ikke at jeg synes han er deilig eller at jeg vil ha han tilbake fordi. Det kalles å være nysgjerrig.

Han har jo sagt han er 100% ferdig med henne, det vil si at han løy. Jeg hadde hvertfall ikke funnet meg i det, men det er nå meg!

AnonymBruker
Skrevet

Han har jo sagt han er 100% ferdig med henne, det vil si at han løy. Jeg hadde hvertfall ikke funnet meg i det, men det er nå meg!

Selv om han søker på henne på face så betyr det ikke nødvendigvis at han har følelser for henne :fnise:

Jeg er 100% ferdig med eksen min jeg også, har til og med hatt en ny kjæreste i mange år. Men likevel er jeg nysgjerrrig på hvordan det går med eksen. Det er helt normalt å være nysgjerrig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selv om han søker på henne på face så betyr det ikke nødvendigvis at han har følelser for henne :fnise:

Jeg er 100% ferdig med eksen min jeg også, har til og med hatt en ny kjæreste i mange år. Men likevel er jeg nysgjerrrig på hvordan det går med eksen. Det er helt normalt å være nysgjerrig.

Ja, men han her søker jo KUN opp henne. Hvorfor er han bare nysjerrig på henne og ikke andre facebookvenner? Virker merkelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var han betatt av henne når dere var sammen, eller hadde han likt henne før han traff deg? Forstod ikke hele hva du mente. Synes i så fall det er rart om du fortsatt er sammen med han om han hadde følelser for en annen jente mens dere er kjærester.

Anonymous poster hash: 8f74c...48a

Skrevet

Hvordan vet du at han søker opp henne? Jeg søker ganske ofte på ekser og slikt, men det sier jeg jo ikke til mannen (heldigvis har han aldri spurt). Jeg er bare nysgjerrig. Jeg har derimot ingenting med hvem eller hva han leser på på sine sider.

Dette innlegget kunne vært: "hun stoler ikke på meg, og snoker på facebook-siden min. Hun VET hvilke sider jeg har sett på! Er dette normalt? Hva skal jeg gjøre, jeg ønsker jo et minimum av privatliv! Selvom jeg ikke gjør noe galt, overreagerer hun skikkelig, bare jeg har sett på siden til ei dame jeg likte før?!!"

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bedt han blokkere henne, sånn at han ikke blir fristet til å søke henne opp så ofte.

Har nevnt dette, men han vil ikke rett og slett.

Var han betatt av henne når dere var sammen, eller hadde han likt henne før han traff deg? Forstod ikke hele hva du mente. Synes i så fall det er rart om du fortsatt er sammen med han om han hadde følelser for en annen jente mens dere er kjærester.

Han var betatt av henne mens vi var sammen. Jeg fant ut og vi slo opp. Nå har vi bestemt oss for å prøve på nytt, men jeg skjønner ikke hvorfor han har behov for å søke henne opp så ofte, om han virkelig er 100% ferdig med henne.

AnonymBruker
Skrevet

Har nevnt dette, men han vil ikke rett og slett.

Han var betatt av henne mens vi var sammen. Jeg fant ut og vi slo opp. Nå har vi bestemt oss for å prøve på nytt, men jeg skjønner ikke hvorfor han har behov for å søke henne opp så ofte, om han virkelig er 100% ferdig med henne.

Nei det hadde jeg ikke likt jeg heller. Er litt respektløst ovenfor deg synes jeg. Med tanke på at han "var over henne" når dere ble sammen igjen.

Pass på at du ikke blir såret. Det virker ikke som om han er over henne.

• Liker 1
Skrevet

For å spørre på en litt ubehagelig måte: Hva skjedde når det var slutt mellom dere? Prøvde han seg på henne, fikk han avslag? Om svaret er ja, og han etterpå ville prøve på nytt etter avslaget, ville jeg nok følt at det var betenkelig. Da kan det være at han ikke er over henne, og ikke helt har klart å gi slipp på henne. Det må ikke være slik, men vil si at det er en mulighet.

Uansett hva svaret er så må du bestemme deg for om du vil stole på han eller ikke. Dersom det uansett er urealistisk at det skal skje noe mellom dem og det ellers er bra i forholdet, så la det gå. Ikke tenk over det, og snart er nok hun glemt. Men dersom du maser om henne så kan det jo være en trigger til å nettopp gjøre dette.

AnonymBruker
Skrevet

For å spørre på en litt ubehagelig måte: Hva skjedde når det var slutt mellom dere? Prøvde han seg på henne, fikk han avslag? Om svaret er ja, og han etterpå ville prøve på nytt etter avslaget, ville jeg nok følt at det var betenkelig. Da kan det være at han ikke er over henne, og ikke helt har klart å gi slipp på henne. Det må ikke være slik, men vil si at det er en mulighet.

Uansett hva svaret er så må du bestemme deg for om du vil stole på han eller ikke. Dersom det uansett er urealistisk at det skal skje noe mellom dem og det ellers er bra i forholdet, så la det gå. Ikke tenk over det, og snart er nok hun glemt. Men dersom du maser om henne så kan det jo være en trigger til å nettopp gjøre dette.

Han prøvde seg ikke direkte på henne, men fikk klar beskjed om at det aldri ville ha blitt noe mellom dem. Når vi slo opp fortalte han at han ville valgt henne framfor meg, der og da.. Bare hvis hun hadde vært med på det..

Sjansen for at det skal skje noe mellom han og henne er veldig lite. Så du har nok rett! Jeg skal prøve å ikke tenke så mye på det, men må ærlig innrømme at det stikker litt. Håper på at hun snart blir glemt, men er jo ikke lett heller når de treffes jevnlig pga. felles hobby.

-TS

Gjest ashanti
Skrevet

Han prøvde seg ikke direkte på henne, men fikk klar beskjed om at det aldri ville ha blitt noe mellom dem. Når vi slo opp fortalte han at han ville valgt henne framfor meg, der og da.. Bare hvis hun hadde vært med på det..

Sjansen for at det skal skje noe mellom han og henne er veldig lite. Så du har nok rett! Jeg skal prøve å ikke tenke så mye på det, men må ærlig innrømme at det stikker litt. Håper på at hun snart blir glemt, men er jo ikke lett heller når de treffes jevnlig pga. felles hobby.

-TS

Se hva du selv skriver. Han har sagt at han ville valg henne over deg hvis hun hadde villet ha han. Hvor gamle er dere?Hvorfor er han sammen med deg i det hele tatt hvis han egentlig ville ha henne? Og hvorfor er du fortsatt sammen med han?

I tilegg sier du at de treffes jevnlig. De treffes altså jevnlig, han har vært betatt av henne, han søker henne fortsatt opp på Facebook flere ganger i måneden. Han søker henne jo ikke opp av nysgjerrighet hvis de treffes jevnlig?

Her hadde jeg sagt adios ihvertfall..

Skrevet

-TS

Jeg hadde nok ikke akseptert dette.

En ting er å søke opp gamle flammer fordi man er nysjerrig, det gjør jeg stadig vekk selv. Det trenger ikke ha noe med følelser å gjøre, bare en forkjærlighet for snoking! :P

At han har sagt han ville valgt henne dersom hun sa ja.., det er ikke greit på noen som helst måte. Jeg ville følt meg som en lusen trøstepremie.

Jeg vil ikke være en typisk "KG-er" og si "dump han NÅ!", men etter min mening fortjener alle å være førstepremien i sin kjærestes øyne.

Lykke til. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...