Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har noen her brukt id hair elements sin silvershampoo? Er dere fornøyd? Syns dere den ga et synlig resultat? Tusen takk for svar! :)

Anonymous poster hash: e8814...f7f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke prøvd den, men har prøvd MANGE.

Fudge silvershampoo er den beste lillashampooen jeg har prøvd. Veldig god!! :Nikke:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke prøvd den, men har prøvd MANGE.

Fudge silvershampoo er den beste lillashampooen jeg har prøvd. Veldig god!! :Nikke:

Okei, tusen takk for tips! :) Omtrent hvor mange ganger bruker du den før du merker forskjell? Eller ser du forskjell etter første vask med den shampooen?

Skrevet

Fudge er veeldig god ja! Men kan være litt for mye. Det er lurt å blande den inn i en vanlig shampoo visst du ikke vil ha blåskjær, det skjedde med meg... Så nå blander jeg den inn i shampoo for å opprettholde fargen:)

AnonymBruker
Skrevet

Fudge er veeldig god ja! Men kan være litt for mye. Det er lurt å blande den inn i en vanlig shampoo visst du ikke vil ha blåskjær, det skjedde med meg... Så nå blander jeg den inn i shampoo for å opprettholde fargen:)

Okei, lurt! Hvor kjøper dere den? Selges den på vita osv, eller må en bestille? Takk for svar! :-D

Skrevet

Okei, lurt! Hvor kjøper dere den? Selges den på vita osv, eller må en bestille? Takk for svar! :-D

Ikke på Vita nei, der har vi den ikke. Men den selges på diverse frisørsalonger! Vet ikke hvilken :lol:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke på Vita nei, der har vi den ikke. Men den selges på diverse frisørsalonger! Vet ikke hvilken :lol:

Okei. :( Har hvertfall bestilt den nå, gleder meg til å prøve den ut! Skal huske å blande den ut litt, så jeg ikke får blåskjær. :)

Skrevet

Noen som vet om en lillasjampo som IKKE håret blir helt lilla/grått av? Har prøvd så mange, men jeg får seriøst lilla eller grått hår, som sitter i altfor lenge :/

Skrevet

Noen som vet om en lillasjampo som IKKE håret blir helt lilla/grått av? Har prøvd så mange, men jeg får seriøst lilla eller grått hår, som sitter i altfor lenge :/

Ta den du bruker og bland den ut med en annen shampo. Og ikke bruk for ofte, eller ha den for lenge i, det kan være derfor?

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at lillasjampo funker best hvis håret ble lyst gult etter bleking, blir det derimot en mørkere uønsket farge, som f.eks orange eller rødlig, så har det ikke fullt så god effekt.

Jeg brukte f.eks Fudge sin når jeg fikk et ekkelt rødskjær i mitt lysebrune hår, og det gjorde kanskje resultatet litt kjøligere, men det vil ikke forsvinne.

Anonymous poster hash: 856f9...ad5
AnonymBruker
Skrevet

Ta den du bruker og bland den ut med en annen shampo. Og ikke bruk for ofte, eller ha den for lenge i, det kan være derfor?

Hvor lenge pleier du å ha den i? :)

Skrevet

Hvor lenge pleier du å ha den i? :)

Hmm, det husker jeg ikke helt.. Bruker den så sjeldent, men ikke mer enn 2 min! Hvertfall

Skrevet

Har prøvd å blande den med den sjampoen jeg vanligvis bruker, og kun hatt den i håret i maks 20 sekunder, men forsatt så blir håret bare lilla eller grått :P Den verste jeg har prøvd er en fra Swarskof, da hadde jeg "bestemorhår" i flere dager..

Skrevet

Har prøvd å blande den med den sjampoen jeg vanligvis bruker, og kun hatt den i håret i maks 20 sekunder, men forsatt så blir håret bare lilla eller grått :P Den verste jeg har prøvd er en fra Swarskof, da hadde jeg "bestemorhår" i flere dager..

Oi, haha, det hørtes rart ut! Men hvordan var håret ditt før du gjorde det da? Hadde det gulskjær i?

AnonymBruker
Skrevet

jeg har swarskof sin stående i dusjen. Har brukt den to ganger pga av for mye rødlig skjær i håret etter fargen (brunt), den funer som bare det, begge gangen tror jeg, jeg vasket håret med den tre ganger så var ejg fornøyd:)

Anonymous poster hash: 45b6d...653
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, det husker jeg ikke helt.. Bruker den så sjeldent, men ikke mer enn 2 min! Hvertfall

Okei!

Skrevet

Oi, haha, det hørtes rart ut! Men hvordan var håret ditt før du gjorde det da? Hadde det gulskjær i?

Det var nok et lite snev av gulskjær i det, ja, men mest sannsynlig så er fargen for "kald" til at de lillasjampoene jeg har brukt skal ha en god effekt.. Men skulle sa tro at det finnes en eller annen sjampo som gjør at håret ikke blir så innmari lilla eller grått.. :laugh:

Skrevet

Kommer veldig an på hvordan utganspungtet ditt er, TS.

Jeg vil ha hvitt/grått hår og jeg får best effekt av å bruke den lenge.

(Bruker også lillakur og lillabalsam)

Om du ser etter en veldig god lillashampoo er det fudge sin,

men du får også veldig mye resultat av den.

Om du ønsker noe som ikke gir så mye effekt, er Loreal sin kanskje bedre.

Hvordan farve har du, og hva ønsker du? Har du bleket håret?

AnonymBruker
Skrevet

Kommer veldig an på hvordan utganspungtet ditt er, TS.

Jeg vil ha hvitt/grått hår og jeg får best effekt av å bruke den lenge.

(Bruker også lillakur og lillabalsam)

Om du ser etter en veldig god lillashampoo er det fudge sin,

men du får også veldig mye resultat av den.

Om du ønsker noe som ikke gir så mye effekt, er Loreal sin kanskje bedre.

Hvordan farve har du, og hva ønsker du? Har du bleket håret?

Okei, skjønner! Takk for at du svarer utfyllende! :-D Jeg har bleket håret hos frisøren ja, men det ble litt gulskjær noen steder, men det er hvertfall bleket og helt lyst ja! Jeg har bestilt den Fudge shampooen som du anbefaler. Hvor lenge pleier du å ha den i? Jeg ønsker å ha det hvitt, eller hvertfall å ha en helt kald farge, ikke gyllen! :)

Skrevet

Okei, skjønner! Takk for at du svarer utfyllende! :-D Jeg har bleket håret hos frisøren ja, men det ble litt gulskjær noen steder, men det er hvertfall bleket og helt lyst ja! Jeg har bestilt den Fudge shampooen som du anbefaler. Hvor lenge pleier du å ha den i? Jeg ønsker å ha det hvitt, eller hvertfall å ha en helt kald farge, ikke gyllen! :)

Pleier å ha den i, i rundt 3-5 min. Masserer godt inn!

Lar den også sitte i en 2-3 min. Pleier å høre på musikk når jeg dusjer så min huskeregel er 2 sanger til å massere den inn i håret og 1 sang til å la den sitte i ;) Noe lilleskjær kan forekomme, men det sitter ikke godt i mitt hår. Dette er selvfølgelig veldig individuelt. Jeg bruker den dog ikke hver dag. Varierer mye mellom mange forskjellige shampoo/kur/balsamer. Har du bleket håret ditt offte vil jeg anbefale at du bruker en god protein/fuktighets kur i tillegg. Synes ikke fudge lillashampooen er så bra på fuktigheten, så trenger noe som tilfører fuktighet for å unngå slitte tupper!

Imens vi er inne på snakk om lillashampooer, er det noen som har erfaring med Lush sin lillashampoo 'Daddy O' ? :) Har meget lyst til å prøve både den og joico sine lillashampoo/balsam. Anyone?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...