Gjest Makemeloveit Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Min samboer og jeg har bodd i lag i 8 måneder og stortrives sammen. Vi er begge 19 år. Vi koser oss i hverandres selskap, men akkurat nå har vi litt lite å finne på sammen. Han vil som regel spille.. Jeg har foreslått: Se på film, gå tur, grille, bake, spille spill i lag.. Men ingenting frister for han. Noen som har noe forslag?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Vi har også bodd sammen i 8 mnd. Vi gjør ikke så mye sammen, men tar oss en gåtur kanskje en gang hver 3.mnd Vi pleier å se på tv-serier sammen eller en film. Og så pleier vi å ha sengewrestling, siden han driver med kampsport, men det er ikke akkurat noe vi planlegger å gjøre. Anonymous poster hash: 693d0...653 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Bowling, biljard, trene, kino, gå på kafé, kjøre tur, finne en felles serie å følge med på, dra/invitere på besøk Anonymous poster hash: e3d0e...43b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 kafé, bar, se på tv/film/kino, gå tur, lage mat, ha sex, møte/innvitere/dra til venner, foto"safari"... Anonymous poster hash: 7c816...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Hvilke interesser har dere felles da? Jeg og samboer likte begge to fjellturer og jakt, så tok jegerprøven sammen, og jakter nå sammen hele høsten. Kanskje det finnes noen kurs dere kan ta samme? Dans, språk, kjeramikk.. Mye og velge i:-) Han liker å spille sier du, gjør du det da? I såfall kan dere kjøpe spill som er for to spillere og spille sammen. Du kan ta han med på utflukt. Jeg ordnet poster en gang til samboer og dro i skogen og hang opp. Fant på forskjellige spørsmål, og ga alternativer på et ark. Han måtte sende svaret til meg på sms, så signal er nødvendig. Om han tok feil fikk han ekstra spørsmål, om han tok riktig fikk han vite hvor neste post var. Dette et litt kleint, men som premie hadde jeg bringt med pledd, god mat og vin, og satt i undertøyet å ventet på han😛 Min samboer ble i alle fall veeldig fornøyd med premien, selv om han i starten ble litt furt når han svarte feil. Vi hadde en veldig koselig skogtur;) var litt sent en sommernatt (for å unngå andre turgåere) 😄Anonymous poster hash: b5c3b...638 2
Biloba Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Kan det hende at han helst vil spille, og ikke er så interessert i å gjøre mange aktiviteter sammen? Min er i hvertfall glad i å ha tid for seg selv. Min spiller ikke, men ser film, trener og gjør vedlikehold ++.
Gjest kassycat Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 haha, 8 mnd her også! og det vi gjør er arbeid med jobb/skole hver for oss og tvserier ilag....... Ellers er det ikke mye. Han spiller mye på fritiden, og han spør meg om jeg vil dra på fjelltur av og til, men da sier late meg nei.. I helgene jeg ikke drar vekk gjør vi mer da, er ute og spiser, går på kino, ser film med vin, besøker moren hans eller moren min. Men skulle nok hatt noen tips jeg også ja^^
skreppamedleppa Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 Det kommer jo an på hva interessene deres er. Det jeg først og fremst vil si er at jeg tror mange kjærestepar gjerne stresser litt med dette å skulle gjøre noe sammen hele tiden. Jo da å alltid slenge seg ned i sofaen og zappe foran tv hver dag eller spille er nok neppe givende i lengden. Men av og til kan det nok være godt å roe ned, ha litt egentid, finne hvilepulsen sammen eller hver for seg uten at det betyr at forholdet har resignert. I vårt forhold danner interessen for friluftsliv mye av fritiden og samholdet, å komme seg ut i helgene, overnatte i telt eller turhytter, fiske, natur, stillheten i fjellet slike ting. Men jeg liker å se film/serier dette er noe han ikke kan fordra og vi vet begge to at som den store film entusiasten jeg er så er dette noe jeg må få lov å ha i fred fra tid til annen mens han gjør noe annet. Vi deler mange interesser sammen og noen er forskjellige. Dørstokk milen er ofte den vanskelige uansett hva det dreier seg om også når det gjelder å bryte vaner og rutiner. Lag en ukeplan, nei det verken høres eller er spesielt romantisk men den kan være med på å bryte det faste mønsteret, ta utgangspunkt i felles interesser eller ting han synes er gøyalt: paintball, fotokurs, ølkurs, baristakurs etc Kjøp kroppsmaling og mal på hverandre ( det er seriøst ufattelig morsomt). Brettspill som risk og scrabble funker med bare to om dere liker slikt, det finnes også frekkere spill om ønskelig. Gi bang i hemninger og spill singstar.. Ta en piknik tapas på gulvet hjemme med flust av tepper og puter. I det store og hele det kommer mye an på hva dere liker, men jeg tror det viktigste faktisk er å slå av tv/spill/data og faktisk avtale og gjennomføre noe. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Har bodd sammen i snart 4 år. Spiller ps3 sammen, poker, går tur med hundene, jogger, ser på sesonger sammen som begge liker(kjøper som regel hele sesonger), fester,er med felles venner, er med hver våre venner, leke sloss, passer på å sette av kvelder hvor vi koser oss med god mat og noe bra og se på, svømmer, fisker, hytteturer.. tja.. Men det er selvfølgelig noen dager som er kjedeligere enn andre, og samboeren min har litt lett for å irritere seg når han kjeder seg, for noe må skje hele tiden, men sånn er det bare, man kan ikke alltid være på farta. Er deilig med en dag på sofaen også, hehe.. Vi 22 og 25Anonymous poster hash: 4c352...4f0
Gjest Heartbeat Skrevet 27. mars 2014 #11 Skrevet 27. mars 2014 Vi bruker å gå i byen og titte, på kino, ut å spise. Er ofte ute i naturen og går turer, på hytta, på besøk hos venner der vi har kosekvelder sammen, eller bare griller ute når det er fint vær Vi kan også ta et slag bowling .Gå i bassenget, fisketurer er vi glade i begge to, ofte med venner. Spille kort og spill gjør vi også Sexspillet er artig for der er det endel variasjoner Men ludo funker også. På vinteren blir det endel slalom og bortoverski også Koselig å ta med niste i solen og kose seg mens ungene aker også
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 For å slippe å lage ny tråd: Hvor mye tid synes dere at vi (tenker mest på menn) bør tilbringe med dere i snitt. Jeg får nemlig veldig dårlig samvittighet hvis jeg sitter f.eks 2 timer på pc'en i løpet av ettermiddag kveld. Selv om vi spiser middag sammen, og ser film eller serier sammen, og har gått tur eller noe. Føler liksom at hvis vi er hjemme begge to så må vi være sammen eller så prioriterer jeg ikke henne. Det er ikke hun som sier noe, bare jeg som er redd for at hun skal føle det. Hva synes dere er "minimum" å tilbringe med hverandre man-torsdagh vis vi jobber 8-4? Anonymous poster hash: 7e7ec...986
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #13 Skrevet 27. mars 2014 For å slippe å lage ny tråd: Hvor mye tid synes dere at vi (tenker mest på menn) bør tilbringe med dere i snitt. Jeg får nemlig veldig dårlig samvittighet hvis jeg sitter f.eks 2 timer på pc'en i løpet av ettermiddag kveld. Selv om vi spiser middag sammen, og ser film eller serier sammen, og har gått tur eller noe. Føler liksom at hvis vi er hjemme begge to så må vi være sammen eller så prioriterer jeg ikke henne. Det er ikke hun som sier noe, bare jeg som er redd for at hun skal føle det. Hva synes dere er "minimum" å tilbringe med hverandre man-torsdagh vis vi jobber 8-4?Anonymous poster hash: 7e7ec...986 Hvis du var min samboer ville 2 timer på PC vært null problem. Mitt største ønske for min samboer er at han skal trives i hverdagen, være seg selv og ikke gjøre ting fordi han må. Bortsett fra litt husarbeid selvfølgelig :-p Jeg vil at han gir meg den samme friheten. Som samboere og kjærester har vi uansett gjensidig lyst til å tilbringe tid sammen.Anonymous poster hash: 27fc8...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå