AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Siden damers kroppsfasong blir diskuter opp og ned i mente, hva er digg og hva er ikke... Hva med mennene?? Skal de få slippe unna? Kommode meninger, hvilken kroppstype liker DU hos en mann? Må han absolutt være høy, slank og muskuløs? Hva med pondus? Hva med små menn med mager? Jeg for min egen del har funnet alskens type kropper tiltrekkende hos menn, men vil gjerne høre andre damers syn på dette! Og hva tenker egentlig dere menn selv? Anonymous poster hash: ed5d6...771 1
absinthia Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Så lenge skuldrene er en del bredere en rumpa, han ikke har for lange ben i forhold til overkropp , ikke er kraftig overvektig og har en bra kroppsholdning, så synes jeg at det er attraktivt. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Smale hofter, brede skuldre, høy og atletisk er digg. Anonymous poster hash: d17f1...cf4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Jeg liker en hard mannekropp. Dvs litt muskler, trenger ikke være så store, så lenge kroppen er hard er jeg superfornøyd. Anonymous poster hash: 041f9...27d
Veggdyret Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Ca 180 høy (+/- 10 cm er ok), brede skuldre, store hender, sterkere enn meg (gjerne tydelige muskler i armer og skuldre). Gjerne litt mage. 1
Gjest KeyserSoze Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Markert kjeveparti <3 Antydning til dobbelhake er turnoff for meg.stør ølmage og slask/lubben kropp er også turnoff.Sterke armer er sexy. Gjerne litt muskler men trenger ikke være mye.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Liker også menn med markert kjeve/ansikt. Ellers er jo trente menn deilig, men jeg tenner enormt på min kjæteste som er utrent om dagen. Han har fått litt mage. Ellers er han høy og jeg kan se at han har vært trent tidligere:P han er e typisk mann, noe som tenner meg.Anonymous poster hash: 591d2...1dc
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Litt bamse uten masse muskler. Liker ikke skinny boys, og ikke for mye muskler. Så god og myk bamse/småchubby er perfekt Anonymous poster hash: 5ea53...b5e 3
-Artemis Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Jeg liker menn med mye muskler. Var samboeren min som åpnet øyene mine for muskler, da jeg var yngre syntes jeg ikke det var fint i det hele tatt, nå elsker jeg det. (Spesielt på kjæresten min! Men hadde elsket han like mye uansett) Liker at mannen er mye større og sterkere enn meg.
Gjest rådyr Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 Sterke armer og hår på brystet. Litt polstring er helt greit. Viktigste er at han er minst 20 cm høyere enn meg.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #11 Skrevet 25. mars 2014 Sterke armer Breie skuldre Smale hofter rundt 180 Anonymous poster hash: a64f2...b13
Marie90 Skrevet 25. mars 2014 #12 Skrevet 25. mars 2014 Er sjelden jeg kommer over menn med en veldig spesiell kroppsfasong... Dog jeg har sett enkelte menn med paerefasong...hos enkelte nasjonaliteter er dette mer vanlig. Og det er definitivt ikke attraktivt. Utenom det har jeg datet menn med forskjellig kroppstype. Litt tynn, hoy og velbygd med litt mage, muskulos osv. Kan objektivt si at f.eks. Hugh Jackman ser veldig bra ut, men i realiteten så er det ikke overst på listen over ting jeg ser etter. Er mer et minimumskrav at han ikke er veldig tynn, tykk eller kort. Det at kvinner bryr seg mindre om dette jevnt over betyr jo ikke at menn "slipper unna"...kvinner har jo nok av andre krav de må slite med. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #13 Skrevet 25. mars 2014 - Brede skuldre, sjekk - Smale hofter, sjekk - Noe markerte muskler, sjekk - Bred kjeve, sjekk - 180 cm, sjekk Det betyr ikke at damene stiller seg i kø. Et par ganger har jeg opplevd noe som nok var en tilnærming fra kvinner, men det skjer ikke akkurat plagsomt ofte. Jeg er sjenert så det holder selv om jeg utseendet med meg, det har diverse andre årsaker, blant annet fra oppveksten. Konklusjon: For oss gutta holder det ikke å se bra ut, skal det bli noe suksess på damefronten nytter det ikke å være sjenert, som jeg jo er. Anonymous poster hash: 2a0c2...eca 6
Zienna Skrevet 25. mars 2014 #14 Skrevet 25. mars 2014 Akkurat nå er jeg veldig betatt av en mann som er så vidt høyere enn meg selv, altså under 1,80. Han har til og med litt skjegg, som jeg aldri har syntes om. Og hestehale(!!)Min ex. var 1,90 høy, atletisk og veltrenet. En som alle kvinner tittet på.Tidene forandrer seg, og smaken med. For meg betyr sjarm og humor mye 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #15 Skrevet 25. mars 2014 Er sjelden jeg kommer over menn med en veldig spesiell kroppsfasong... Dog jeg har sett enkelte menn med paerefasong...hos enkelte nasjonaliteter er dette mer vanlig. Og det er definitivt ikke attraktivt. Utenom det har jeg datet menn med forskjellig kroppstype. Litt tynn, hoy og velbygd med litt mage, muskulos osv. Kan objektivt si at f.eks. Hugh Jackman ser veldig bra ut, men i realiteten så er det ikke overst på listen over ting jeg ser etter. Er mer et minimumskrav at han ikke er veldig tynn, tykk eller kort. Det at kvinner bryr seg mindre om dette jevnt over betyr jo ikke at menn "slipper unna"...kvinner har jo nok av andre krav de må slite med. Hvilke nasjoner er det?Anonymous poster hash: 1ba23...a31
Marie90 Skrevet 25. mars 2014 #16 Skrevet 25. mars 2014 Hvilke nasjoner er det?Anonymous poster hash: 1ba23...a31 Midtosten.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #17 Skrevet 25. mars 2014 Det at kvinner bryr seg mindre om dette jevnt over betyr jo ikke at menn "slipper unna"...kvinner har jo nok av andre krav de må slite med. Dette virker generelt som en gjenganger. Klart at kvinner som regel tenker mindre på utseende til en mann, men det betyr jo ikke at kvinner ikke har krav. det finnes andre krav enn utseende, og dersom menn også måtte slite med utseende. Så hadde jo menn vert kravløse i forhold. Anonymous poster hash: b7b69...4a6 1
Pringle Skrevet 25. mars 2014 #18 Skrevet 25. mars 2014 Verken for høy eller for lav - 180 er vel egentlig ideelt. Verken slappfisk eller altfor senete - og akkurat passe muskuløse underarmer er sååå digg! Smale hofter, ikke kule- eller hengemage; men litt polstring er bra, passe blanding av muskler og fett, han skal være myk å klemme på. Ikke for tynne armer og bein, i det hele tatt "harmonisk" bygget. Gjerne "firskåret" ansikt, ikke noe jentefjes, men heller ikke se ut som en vaneforbryter.
Medusa13 Skrevet 26. mars 2014 #19 Skrevet 26. mars 2014 Turnoff er menn som ikke har gjort noe for å holde kroppen sin i form og er preget av en dvask holdning som vitner om for lite fysisk aktivitet, for mye søtsaker og ølmage. Ellers kan det egentlig være det samme. Jeg bare liker ikke folk som lar seg forfalle. de er lite attraktive 2
Marie90 Skrevet 26. mars 2014 #20 Skrevet 26. mars 2014 Dette virker generelt som en gjenganger. Klart at kvinner som regel tenker mindre på utseende til en mann, men det betyr jo ikke at kvinner ikke har krav. det finnes andre krav enn utseende, og dersom menn også måtte slite med utseende. Så hadde jo menn vert kravløse i forhold. Anonymous poster hash: b7b69...4a6 Hvor har jeg sagt at kvinner ikke har krav? Mindre enn menn sa jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå