AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Jeg skal snart til Molde. Tenkte og å ta en tur til Fræna. I Molde skal jeg møte en venninne, som reiser videre første kvelden jeg er der. Har tilgang på bil der, og lurer på om dere har noen tips om hvor vi bør ta turen. Tenker da på fine steder ved havet, severdigheter, kafèer, spisesteder. Ikke minst rimelig overnattingssted for èn person. Vet ikke om jeg skal overnatte en eller to netter ennå. Anonymous poster hash: b1f96...464
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 En kjøretur til Atlanderhavsveien er absolutt å anbefale. Kyststien i Bud, trollkirka. Varden i Molde er verdt ett besøk. Romsdalsmuseet, Reknesparken. Av overnattingsplasser er Rica seilet å anbefale, eller fjordstuene. De har også en ganske bra restaurant. Håper du får en din tur til nydelige Molde Anonymous poster hash: 81ea3...eea
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 En kjøretur til Atlanderhavsveien er absolutt å anbefale. Kyststien i Bud, trollkirka. Varden i Molde er verdt ett besøk. Romsdalsmuseet, Reknesparken. Av overnattingsplasser er Rica seilet å anbefale, eller fjordstuene. De har også en ganske bra restaurant. Håper du får en din tur til nydelige MoldeAnonymous poster hash: 81ea3...eea Takk for tips! De er notert. Vet du forresten om det ligger noe snø der nå? Det er i hvert fall meldt finvær fremover. Kan presisere hva jeg ser for meg når jeg skriver "rimelig" overnattingspris: Maks 500kr pr.natt for èn, helst bare noen få hundrelapper. Det billigste jeg har funnet er hytte til i underkant av 500kr, begynte nettopp å lete. Rimeligste hotell koster rundt 1000kr, det er rett og slett for mye. Anonymous poster hash: b1f96...464
kari2 Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Jeg håper du er heldig med været! Naturen er nydelig i Molde, men utover det er det ikke så mye å gjøre der. Kan si meg enig i de tipsene du har fått. God tur:)
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Ingen snø her. Du har fått mange gode tips her, men i tillegg vil jeg anbefale Farstadsanden, ligger i Fræna det også. Farstadsanden er verdens nordligste sanddyneområde, av den sørlige typen. Du kan se bilde her. Ellers er det også en flott kyststi der. Info om den her. God tur! Håper du kommer med et innlegg senere om hvor du dro og hva du synes! Anonymous poster hash: 45b56...06b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Sjekk også visitmolde.com Der finner du også tips til overnattingAnonymous poster hash: 81ea3...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå