AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Jeg merker at jeg sliter med dette mer og mer, at jeg er avhengig av internett... Sitter av og på på dataen hele tiden, og dette har begynt å gå utover ting, slik som lekser... Vil gjerne ha noen konkrete tips for å slutte å være avhengig av internett, det er så vanskelig! Hvis jeg plutselig mister nettet blir jeg KJEMPEFRUSTRERT og stresser helt til det er tilbake... Huff. Bor alene, så vet ikke helt hva annet jeg skal holde på med når jeg ikke er på internett.... Sitter her hele dagen, og neste dag, og neste... Anonymous poster hash: 3779c...304
Crobern Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Jeg merker at jeg sliter med dette mer og mer, at jeg er avhengig av internett... Sitter av og på på dataen hele tiden, og dette har begynt å gå utover ting, slik som lekser... Vil gjerne ha noen konkrete tips for å slutte å være avhengig av internett, det er så vanskelig! Hvis jeg plutselig mister nettet blir jeg KJEMPEFRUSTRERT og stresser helt til det er tilbake... Huff. Bor alene, så vet ikke helt hva annet jeg skal holde på med når jeg ikke er på internett.... Sitter her hele dagen, og neste dag, og neste... Anonymous poster hash: 3779c...304 Avhengig av internett eller KG? Her er tips til andre ting du kan gjøre: * gå en tur * lese en bok * Husarbeid *Hobby *Besøke venner *Gå på kafé Eller faktisk gjøre lekser
Gjest melonly Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Tror ikke Kvinneguiden, på internett, er plassen å søke etter råd for internettavhengighet! 3
Bixity Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Gå ut. Nyt naturen. Beste medisin :-) for meg iallefall. Ikke sikkert det funker for alle..
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Avhengig av internett eller KG? Her er tips til andre ting du kan gjøre: * gå en tur * lese en bok * Husarbeid *Hobby *Besøke venner *Gå på kafé Eller faktisk gjøre lekser Hehe begge deler... men hadde det ikke vært KG ville det være noe annet, og er jo ikke bare KG heller... Jaa, prøver... Har hatt som mål å være mindre på internett ganske lenge, men har ikke gått så bra så langt... Anonymous poster hash: 3779c...304
Lutetium 71 Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Hehe begge deler... men hadde det ikke vært KG ville det være noe annet, og er jo ikke bare KG heller... Jaa, prøver... Har hatt som mål å være mindre på internett ganske lenge, men har ikke gått så bra så langt... Anonymous poster hash: 3779c...304 Avtal med en venn eller nabo om at de rett og slett tar med seg ruteren din noen dager i uka (velg noen egnede dager). Er du skikkelig hekta er det bare å ta bort tilgangen som funker. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Avtal med en venn eller nabo om at de rett og slett tar med seg ruteren din noen dager i uka (velg noen egnede dager). Er du skikkelig hekta er det bare å ta bort tilgangen som funker. Det var et lurt råd, takk:D Det må jeg prøve... Anonymous poster hash: 3779c...304
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Ingen flere? Anonymous poster hash: 3779c...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå