Gå til innhold

Smykker til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det er iallafell to av dere jenter her inne som har denne kjolen Hvilke smykker skal dere ha til? Jeg finner ikke noe som passer til kjolen....hjeeelp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stilig, Bente.

Tror et slikt smykke kan passe til carmie sin kjole også, ja

Skrevet

Hva med ett sånt svevesmykke?

Som art.nr. 12066 her?

Gjest Odense
Skrevet

Hei!

Jeg skal ha same kjole og jeg har kjøpt meg et smykke sett på lisenett som går i samme mønstre som på krystallene på kjolen, utrolig fint! :-) ...Men du, siden vi har samme kjole, hvordan skal du rense din? På renseriet eller vasker du den hjemme?? Er så redd for at krystallene skal falle av :-(

Skrevet
Hei!

Jeg skal ha same kjole og jeg har kjøpt meg et smykke sett på lisenett som går i samme mønstre som på krystallene på kjolen, utrolig fint! :-) ...Men du, siden vi har samme kjole, hvordan skal du rense din? På renseriet eller vasker du den hjemme?? Er så redd for at krystallene skal falle av :-(

Har du link til det smykket ditt da?

Er litt usikker på hvordan kjolen skal rengjøres etterpå, men jeg er også nervøs for at pynten kan falle av under vask/rens. Kanskje jeg tar sjansen på en 30 graders vask i min egen maskin....

Gjest Odense
Skrevet

Er så dårlig med dette med å lage linker :oops:

men smykket er på lisenett.no på rhinestein smykker. Smykke nr S24.

Skrevet

Åja, Lunacia, det var kjempenydelig. Har akkurat kjøpt dette smykket på ebay til min venninne og forlover i bursdagsgave og det er i samme stil. Det er kjempepent!

Skrevet
Åja' date=' Lunacia, det var kjempenydelig. Har akkurat kjøpt dette smykket på ebay til min venninne og forlover i bursdagsgave og det er i samme stil. Det er kjempepent!

Ja, kjempefint! Jeg elsker keltiske smykker!

Skrevet

Jeg har funnet smykket med stor S!! På en en av byens gullsmedbutikker fant jeg noe som ligner på dette men hjertet er ikke "bunglete" som på bildet. Det er kjempefint, åsså er det passe stort.

*kjempefornøyd* :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...