camie Skrevet 4. juni 2004 #1 Skrevet 4. juni 2004 Vet at det er iallafell to av dere jenter her inne som har denne kjolen Hvilke smykker skal dere ha til? Jeg finner ikke noe som passer til kjolen....hjeeelp....
Bente Skrevet 4. juni 2004 #2 Skrevet 4. juni 2004 Du kan jo se hva jea hadde.... http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthr...ad.php?t=146877
Bente Skrevet 4. juni 2004 #3 Skrevet 4. juni 2004 Du kan jo se hva jea hadde....http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=146877 OBS :oops: Var vel ikke helt samme kjolen.....
Chiquita Skrevet 4. juni 2004 #4 Skrevet 4. juni 2004 Stilig, Bente. Tror et slikt smykke kan passe til carmie sin kjole også, ja
Gjest MrsL Skrevet 4. juni 2004 #5 Skrevet 4. juni 2004 Hva med ett sånt svevesmykke? Som art.nr. 12066 her?
Gjest Odense Skrevet 4. juni 2004 #6 Skrevet 4. juni 2004 Hei! Jeg skal ha same kjole og jeg har kjøpt meg et smykke sett på lisenett som går i samme mønstre som på krystallene på kjolen, utrolig fint! :-) ...Men du, siden vi har samme kjole, hvordan skal du rense din? På renseriet eller vasker du den hjemme?? Er så redd for at krystallene skal falle av :-(
camie Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2004 Hei! Jeg skal ha same kjole og jeg har kjøpt meg et smykke sett på lisenett som går i samme mønstre som på krystallene på kjolen, utrolig fint! :-) ...Men du, siden vi har samme kjole, hvordan skal du rense din? På renseriet eller vasker du den hjemme?? Er så redd for at krystallene skal falle av :-( Har du link til det smykket ditt da? Er litt usikker på hvordan kjolen skal rengjøres etterpå, men jeg er også nervøs for at pynten kan falle av under vask/rens. Kanskje jeg tar sjansen på en 30 graders vask i min egen maskin....
Gjest Odense Skrevet 4. juni 2004 #8 Skrevet 4. juni 2004 Er så dårlig med dette med å lage linker :oops: men smykket er på lisenett.no på rhinestein smykker. Smykke nr S24.
Bokalven Skrevet 4. juni 2004 #11 Skrevet 4. juni 2004 Jeg synes smykket paa bilde nr. 2 paa denne siden er nydelig!
Isiselin Skrevet 4. juni 2004 #12 Skrevet 4. juni 2004 Åja, Lunacia, det var kjempenydelig. Har akkurat kjøpt dette smykket på ebay til min venninne og forlover i bursdagsgave og det er i samme stil. Det er kjempepent!
Bokalven Skrevet 4. juni 2004 #13 Skrevet 4. juni 2004 Åja' date=' Lunacia, det var kjempenydelig. Har akkurat kjøpt dette smykket på ebay til min venninne og forlover i bursdagsgave og det er i samme stil. Det er kjempepent! Ja, kjempefint! Jeg elsker keltiske smykker!
camie Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #14 Skrevet 7. juni 2004 Jeg har funnet smykket med stor S!! På en en av byens gullsmedbutikker fant jeg noe som ligner på dette men hjertet er ikke "bunglete" som på bildet. Det er kjempefint, åsså er det passe stort. *kjempefornøyd*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå