Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei jeg og samboeren min skal kjøpe konfirmasjonsgave til hans onkelbarn. Til jul og bursdager pleier vi og gi 300 kroner. Men hva skal vi gi nå??? Samboeren min mener det er bra med 500 kroner, mens jeg synes vel kanskje det er litt lite.

Så er det noen som har noen synspunkter på dette???

Jeg mener vi kanskje skulle kjøpt noe smykke til henne, men hun ønsker seg kun penger. Vær så snill og hjelp meg her dere der ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smykker får hun sikkert i hopetall, gi henne heller fire hundre og en sølvring...? Det hadde ihvertfall jeg gjort :wink:

Skrevet

Bjørklund har forresten salg på masse fine smykkeklokker (penklokker) til jenter, kanskje det hadde vært noe..... Og et par hundrelapper.....?

Gjest Gjesta
Skrevet
Smykker får hun sikkert i hopetall' date=' gi henne heller fire hundre og en sølvring...? Det hadde ihvertfall jeg gjort :wink:[/quote']

Dette synes jeg var en god ide også! :)

Clea

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes onkel/tantebarn er så nær fam at der gir vi 1000 kr. De fleste er vi fadder på også.

Skrevet

Jeg har pleid og gi 500 til nærme familie og 200 til andre. Man må jo gi etter hva man har råd til.

Skrevet

Man må gi etter hva man har råd til ja, og se an hvor mange man har å kjøpe til... Er det en stor familie kan det bli dyrt. Jeg synes mellom 500 og 1000 er greit. Hvorfor ikke kjøpe henne bunadssølv (viss hun har bunad) Eller penger er griet (men litt upersonlig)

Jeg husker noe jeg satte veldig pris på som jeg har ennå.. Et smykkeskrin i porselen som er malt på med porselens maling. Det står navnet mitt og datoen for konfirmasjonen rundt det. Veldig fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...