ragsan Skrevet 4. juni 2004 #1 Skrevet 4. juni 2004 Lånte en haug med bryllupsbøker på biblioteket, hvorav en, fra 1990, hadde en "tidsplan" for bryllupsplanlegging - den begynte med "8 uker før bryllupet" :o Skjønner jo at jeg har ganske god tid selv (datoen satt til 18. juni 2005), og at tidene endrer seg en smule (vi blir visst mer og mer "amerikanske"), men 8 uker, da... Det du skulle gjøre 7 uker før var bl.a. å se på brudekjole - særlig dersom du skulle få den skreddersydd. 7 uker på skreddersydd kjole?
Isiselin Skrevet 4. juni 2004 #4 Skrevet 4. juni 2004 Du store min! Ja, da måtte man nok forutsette at man ikke hadde jobb eller noe... 2 måneder på å planlegge det jeg har brukt 10 måneder på! Ojojoj! Så travelt!! :o
Imax Skrevet 4. juni 2004 #5 Skrevet 4. juni 2004 Det var vel ikke mulig å booke steder 2 år i forveien da... Tror kanskje også at folk giftet seg for å kunne bo sammen osv, vi andre har jo stort sett vært samboere i årevis før vi gifter oss og har mindre hastverk.
Gjest agurk Skrevet 4. juni 2004 #6 Skrevet 4. juni 2004 Brukte vel ikke mer en to tre mnd på hele bryllupsplanleggingen, og jeg fikk spesialsydd kjole! Men så hadde vi bare et lite bryllup vi da
Flo* Skrevet 4. juni 2004 #7 Skrevet 4. juni 2004 Hos oss gikk det bare 12 uker fra frieri til bryllup. Nå skal det sies at vi giftet oss litt utenom sesong (desember )
ragsan Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2004 Det er vel ikke det at det ville være umulig å arrangere bryllup på 8 uker, mer at dersom man har bedre tid er det kanskje en smule dumt å vente til 8 uker før... Og klart, skal man ha populært vielsessted og populært festolkale i høysesongen kan det vel bli vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå