Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt mistanke om at min samboer (kvinne) har vært utro i ca 4 måneder, uten og hatt noe form for bevis, annet en svik, drittslenging, og blitt ignorert. Vi har vært samboere i 5 år nå..Vi er 20 og jeg 22.

Så her om dagen, når hun stakk i dusjen, glemte hun og logge av facebooken sin. Jeg satt i ca 30 min med hjerte i halsen, og fikk bekreftet sviket,utroskapen,og ikke minst hvor mye hun har løyet for meg.

Der var det snakk om familie,hvor fint dem ville fått det, grisesnakk, hvor mye han betydde for henne, hvor mye hun elsket ham, hvilke stilling dem skulle ha neste gang osv. Då jeg leste det var ikke jeg akkurat sjokkert, fikk bare en bekreftelse, og ble faktisk fysisk kvlam!!

Då hun kom ut av dusjen, snudde jeg bare dataen så hun skjønte jeg hadde lest alt.. Hun ble HELT stille, sa ingenting. Så ut av ingenting skriker hun med gråten "Det er ikke slik det ser ut"...Jeg skjønte jo fort at hun snakket bare piss.

Så begynte mine spørsmål, alle som har vært borti dette vet at det danner seg ca 10,000 spørsmål i hode, og ikke minst prøve få et bilde av hva som egentlig har skjedd dei siste 4 mnd.. Så jeg begynte grave etter hver eneste ting, hvor mange ganger osv osv. Hun sier 2, men det er nok bullshit, har ikke sjedd noe annet en 2 samleier.

Så jeg spurte henne om hva hun ville, meg eller han fyren som hun har holdt på med i 4 måneder. Hun sier hun ikke har klart og gjøre det slutt med meg, og vil ikke gjøre det..Men og slette han fra sosiale medier det vil hun nok ikke gjøre, fordi det er (Barnslig) men hun sier hun skal kutte han ut, men det går jo ikke an og stole på henne. Kunne sikkert skreve 10 sider over alt dramaet som har vært i det siste..

Nå sitter jeg igjen, og lurer på hva jeg skal gjøre. Jeg stoler 0% på henne, tilliten er helt vekk, hun blir sur når vi prater om det. Jeg vet jeg burde bare pakke sakene og stikke, men er det virkelig så enkelt ? Ville satte STOR pris på andre som har vært borti det samme deler sine erfaringer.

Takk på forhånd!

Anonymous poster hash: 2bc1f...4dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null tillit = null forhold.

Bare det at hun ikke vil slette han fra sosiale medier sier jo sitt. Jeg hadde dratt.

• Liker 28
Gjest Kvinneline
Skrevet

Trist at du måtte oppleve utroskap, og at du desverre fikk bekreftelse på det du tenkte.

Hadde jeg vært deg ville jeg kommet meg ut av forholdet. Ut fra hva du skriver får jeg inntrykk av at hun ikke kommer til og avslutte forholdet til denne mannen. Det er mange som klarer og gjennoppbygge forholdet etter utroskap, men det krever mye arbeid fra begge parter. Hvis du fortsetter forholdet må du klare å legge utroskapen bak deg, for om du stadig bringer det opp etter å ha gitt henne tilgivelse vil forholdet bare bringe krangling.

Hun fortjener ikke din tilgivelse etter min mening, men du må selvfølgelig ta valget selv. Synes reaksjonen hennes var lite troverdig om at hun skulle kutte han ut desverre. Vil tro du aldri vil kunne stole på henne igjen, så jeg ville endt forholdet. Du fortjener bedre!

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Tenker at det er damer der ute som går glipp av en fin fyr, jeg.

Dette blir ikke bedre, kjære deg.

AnonymBruker
Skrevet

det er vondt å oppleve utroskap. å desto vondere å klare å tilgi noe sånt. du kommer alltid til å tenke på hva hun kanskje gjør om hun sier at hun må jobbe sent eller skal bort til ei venninne.

kast ut tingene hennes og be henne om å stikke (hvis du er hovedleietaker så klert) hvis ikke stikker du.

Anonymous poster hash: 83128...217
Skrevet

Hvis du virkelig elsker henne, bli.

Men gjør det klart at du ikke kommer til å tilgi utroskap flere ganger. Og hvis hun gjør dette en gang til, pakk sakene hennes og hiv kjerringa ut.

AnonymBruker
Skrevet

Trist at du måtte oppleve utroskap, og at du desverre fikk bekreftelse på det du tenkte.

Hadde jeg vært deg ville jeg kommet meg ut av forholdet. Ut fra hva du skriver får jeg inntrykk av at hun ikke kommer til og avslutte forholdet til denne mannen. Det er mange som klarer og gjennoppbygge forholdet etter utroskap, men det krever mye arbeid fra begge parter. Hvis du fortsetter forholdet må du klare å legge utroskapen bak deg, for om du stadig bringer det opp etter å ha gitt henne tilgivelse vil forholdet bare bringe krangling.

Hun fortjener ikke din tilgivelse etter min mening, men du må selvfølgelig ta valget selv. Synes reaksjonen hennes var lite troverdig om at hun skulle kutte han ut desverre. Vil tro du aldri vil kunne stole på henne igjen, så jeg ville endt forholdet. Du fortjener bedre!

Takk for svar folkens..

Jeg skal prate med henne skikkelig, blir hun sur og nekter og slette han, osv, lite interessert i og få det til og funke..Då stikker jeg nok, uansett hvor hardt det egentlig blir!

-TS

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å vise henne døra....bare ikke glem å åpne den før du hiver henne på trynet og ræva ut...

Anonymous poster hash: 42d4d...91a

• Liker 4
Gjest Kvinneline
Skrevet

Takk for svar folkens..

Jeg skal prate med henne skikkelig, blir hun sur og nekter og slette han, osv, lite interessert i og få det til og funke..Då stikker jeg nok, uansett hvor hardt det egentlig blir!

-TS

Lykke til i allefall! Slenger deg en god klem. Utroskap ville jeg ikke unnet noen, det er et såppas stort svik i mine øyne.

Hvis du blir, sett i alle fall dine krav om at hun skal fjerne han fra livet sitt på alle arenaer. Hvis hun også vil redde forholdet kunne dere kanskje ha oppsøkt terapi sammen. Da får dere i alle fall profesjonell hjelp og støtte til bearbeiding.

Håper det går fint med deg etter hvert:)

Skrevet

Ikke bare har hun vært utro, men viser ikke noe anger overhodet?

For meg virker hun lei seg over å bli tatt på fersken, ikke over utroskapen.

Jeg hadde dratt. Du fortjener bedre.

• Liker 7
Skrevet

Her er det bare en ting å gjøre, slå opp! Kast henne ut i dag, om dette ikke er mulig flytter du over til en kompis til du får ordnet med tingene dine og leiligheten. Etter dette sletter du henne totalt fra livet ditt. Om noen spør om hvorfor, fortell at hun har vært utro.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
Gjest Linneah2013
Skrevet

Jeg hadde krevd at hun ringte han for å avslutte mens du hørte på, deretter at hun hadde sletta han fra facebook, tlf og alt som er. Dette er minstekravet, i tillegg skulle hun, helst på eget initiativ gjøre alt for å skape tillit igjen. Ingenting mindre enn dette bør du godta...hvis du da tenker på å fortsatt ha henne i livet ditt.

Skrevet

Du hadde tydeligvis ikke full tillit til henne før heller, siden du sjekket facebooken hennes. Noe som ikke burde vært nødvendig i ett forhold hvor det er tillit.

Som en sier over her:

null tillit=null forhold.

Om du fremdeles vil ha henne, og hun vil være med deg, så er MINIMUMET at hun kan slette han fra sosiale medier.

• Liker 2
Skrevet

Hun blir sur når du vil snakke om det, det er ikke bra. Hun burde angre, slette alt som har men han å gjøre, og svare på det du vil vite, hvis hun skal ha noen sjans..

AnonymBruker
Skrevet

En engangshendelse i fylla kunne man muligens kommet over, men dette er bevisst, planlagt, langvarig og uten anger. Hiv ut kjerringa. Hun er ikke verdt det. Og når folk spør hvorfor det ble slutt, så er det bare å si det som det er. Utro svin fortjener ikke beskyttelse.

Bare bli kvitt henne, og slukk dine sorger på egenhånd eller i selskap med gode venner. Hun fortjener ikke å se hvor vondt hun har gjort deg. Det finnes bedre damer der ute.

Anonymous poster hash: 6e61b...370

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde tydeligvis ikke full tillit til henne før heller, siden du sjekket facebooken hennes. Noe som ikke burde vært nødvendig i ett forhold hvor det er tillit.

Som en sier over her:

null tillit=null forhold.

Om du fremdeles vil ha henne, og hun vil være med deg, så er MINIMUMET at hun kan slette han fra sosiale medier.

Har ikke hatt noe tillit siden rundt juletider då ting begynte og skurre..Men ja, skal virkelig stille ultimatum..Skal dette fungere må jeg ha full kontroll i noen måneder sikkert! Vanskelig og bare si hade og kaste noen ut som du har delt livet med i 5 år. faktisk! Og hun angrer jo, hun ble jo litt psyko her før hun skulle legge seg, sa unnskyld ca 200 ganger, samtidig som hun sa nei,nei,nei,nei ca 2000 ganger, varte i 20 min.. Menst hun låg om små ristet, kontrollerende bevegelser med henda, såg faktisk ut som hun var psykisk syk. Så anger gjør hun nok!

-TS

Skrevet

Har ikke hatt noe tillit siden rundt juletider då ting begynte og skurre..Men ja, skal virkelig stille ultimatum..Skal dette fungere må jeg ha full kontroll i noen måneder sikkert! Vanskelig og bare si hade og kaste noen ut som du har delt livet med i 5 år. faktisk! Og hun angrer jo, hun ble jo litt psyko her før hun skulle legge seg, sa unnskyld ca 200 ganger, samtidig som hun sa nei,nei,nei,nei ca 2000 ganger, varte i 20 min.. Menst hun låg om små ristet, kontrollerende bevegelser med henda, såg faktisk ut som hun var psykisk syk. Så anger gjør hun nok!

-TS

Ikke for å være lei eller stygg, men det kan høres ut som hun angrer nettopp fordi hun ble tatt. Om du ikke hadde oppdaget dette, hvor lenge tror du det kunne ha pågått. Det hadde jo allerede vart i 4 mnd.

Hun er nok lei seg for at hun har såret deg, men hun er nok også lei seg for at hun ble tatt.

Og noe som jeg mener at er viktig er at det er ikke ordene "unnskyld" og "skal aldri gjøre det igjen" som teller, men handlingene som blir gjort.

Håper du finner ut av dette, og gjør det som er best for deg.

• Liker 5
Gjest Linneah2013
Skrevet

Hun angrer? På hva? Dette pågikk i fire mnd, litt rart hun ikke våknet før hun ble oppdaget, ikke sant? Det hadde nok fortsatt hvis du ikke hadde oppdaget det, det må være vondt for deg å tenke på det...Men det er ditt liv, kun du kan bestemme hva du vil leve med å ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...