AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Jeg har i det siste hatt sånne rare symptomer... Som kommer og går... Det hele startet vel at jeg rett og slett følte at nå skjedde det noe. Men så tenkte jeg - mest sannsynlig er det psykisk, og tenkte ikke mer over det. Så begynte samboeren å merke at jeg reagerte på lukter, særlig sterk lukt av søppel og dårlig mat. Han spurte om jeg kunne være gravid. Jeg sa at jeg skulle vente og se om jeg fikk mensen, og nevnte også datoen jeg ventet den. Vi hadde jo på forhånd bestemt oss for at skjer det så skjer det - vi prøver ikke aktivt men synes det er mer spennende å ikke helt vite når det klaffer Jeg har begynt å gå oftere på do, men ikke akkurat om natta. Heller om kvelden og og morgenen, samt ellers utover dagen. Har vært litt redusert/i dårlig form også av og til. Blir fortere andpusten. Også kan det hende jeg blir irritert og kommer med noe skikkelig dumt Magen har vært skikkelig rar. Jeg har opplevd en del forstoppelse, løs mage og luftplager. Mest har jeg vært plaget med luft i magen. Men det er også noe som har kommet og gått, enda jeg har spist stort sett den samme maten fra dag til dag og heller ikke drukket noe jeg ikke er vant til eller ikke tåler. I tillegg føler jeg meg rundere i magen og syns jeg ser "oppblåst" ut... Dagen jeg ventet mens kom det ingenting. Heller ikke dagen etter. På den 3.dagen var det noe rosa spotting, for så å komme noe blod. Det var så lite at truseinnlegg holdt. Jeg brukte OB dagen etter (altså 2.dag etter at blødningen startet) men blodet var ganske utvannet (sorry detaljer). Dagen etter det stoppet blødningen igjen. Sånn egentlig blødde jeg "normalt" kun en dag, mot 2-3 dager som er vanlig for meg. Jeg har ikke mye mens til vanlig men dette var mindre enn jeg pleier å ha. Jeg hadde heller ikke antydning til menssmerter denne gangen, vanligvis pleier jeg å kjenne at mensen er på vei ved at det murrer i magen. For å si det slik, opplevde jeg månedens mens som ganske så annerledes enn det jeg pleier å ha... Jeg har ikke vært særlig kvalm, men merket en svak kvalme i natt. Ømme bryst har jeg heller ikke hatt. Jeg oppfatter det som at jeg har hatt mensen, selv om den var forsinka og mengden var mye mindre enn den pleier å være, men har likevel mine mistanker. Så jeg er mildt sagt usikker. Jeg vet jeg burde kanskje ta en test men så tør jeg liksom ikke... Når det gjelder prevensjon så har jeg hatt kobberspiral i nesten 5 år før jeg tok den ut ved årsskifte nå. Hatt stabile sykluser og mens hele tiden. Noen erfaringer? Dersom jeg er gravid er jeg i uke 5. Er det for tidlig å teste? Veldig veldig spent nå altså Anonymous poster hash: 77e6e...5e4
Lilleløvetann Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Jeg ville tatt en test om jeg var deg! Du har i alle fall mange symptomer på graviditet Og nei, det er ikke for tidlig å teste nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå