Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor måler man? :sjenert:

Jeg har hørt alt fra 20 cm opp fra kneet til rett under rumpeballen og skrittet.

Anonymous poster hash: 9a9ab...4f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Der det er tykkest. 20 cm fra et gitt punkt kan bli svært forskjellig for en stor og en liten person.

Mitt er 56 cm i omkrets :fnise: men kneet er 40 cm, og der er det ikke noe fett. Tror jeg har den såkalte tunge benbygningen...

Endret av Pringle
AnonymBruker
Skrevet

Der det er tykkest. 20 cm fra et gitt punkt kan bli svært forskjellig for en stor og en liten person.

Mitt er 56 cm i omkrets :fnise: men kneet er 40 cm, og der er det ikke noe fett. Tror jeg har den såkalte tunge benbygningen...

Mulig, men I så fall har jeg supertung beinbygning. Mine knær er 56 cm... Og lårene 78 cm. Jente.

Anonymous poster hash: d46f1...af6

• Liker 1
Skrevet

Hvor høy er du da? Jeg er 161.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor høy er du da? Jeg er 161.

Jeg er 168 cm.

Skrevet

Mulig, men I så fall har jeg supertung beinbygning. Mine knær er 56 cm... Og lårene 78 cm. Jente.

Supertung beinbygning? Det er ikke noe som heter det. 78 cm rundt lårene kalles overvektig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Supertung beinbygning? Det er ikke noe som heter det. 78 cm rundt lårene kalles overvektig.

Overvektig, ja, men poenget her var at knærne var 56 cm. Har ikke mye fett rundt knærne.

Skrevet

Liten avsporing her fra meg; hvordan måler man midjen? Er det ved navlen eller litt over, der man er smalest?

AnonymBruker
Skrevet

Liten avsporing her fra meg; hvordan måler man midjen? Er det ved navlen eller litt over, der man er smalest?

1 cm over navlen. De fleste er smalest der, men overvektige epler er ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Ok. :)

:sjenert: Da er mine knær 35,5 cm og lårene er 44 cm. Jeg er 168 cm høy.

Anonymous poster hash: 9a9ab...4f4

Gjest Eurodice
Skrevet

1 cm over navlen. De fleste er smalest der, men overvektige epler er ikke.

Det kommer helt an på hvor navlen sitter. Hvis man har hengemage, siger navlen ned også.

Skrevet

Midjen skal måles mellom nederste ribbensbue og øverst på hoftekammen. Vi som ikke har noe mellomrom der, skal måle der det er smalest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...