AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Vet ikke helt hvor denne hører hjemme, men prøver her: Jeg leier min første leilighet så jeg har ikke så mye peil, men jeg har en måneds oppsigelsestid og betaler husleie den 1. hver måned. Jeg har fått en ny leilighet fra 1. juni. Når må jeg da si opp her for å betale siste husleie den 1. mai? Må jeg da si opp i april? Anonymous poster hash: 1d95e...1c1
cattleya Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Hvis du er helt sikker på at du får den andre leiligheten så ville jeg bare sagt opp nå ( skriftlig på Mail) og skrevet at 'jeg flytter ut før 1.6.14 og betaler da min siste husleie 1.5.14. Vennligst bekreft at du har mottatt denne mailen.' Eller noe, jeg vet jo ikke om du forskuddsbetaler, men jeg regner med det???
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Takker for svar! Forskuddsbetaler ja. Siste husleie blir 1. mai. Sikkert greiest å si ifra i god tid, men jeg vil helst ikke være for sent ute.. Men så lenge det er i april så går det greit? Anonymous poster hash: 1d95e...1c1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Ja, oppsigelsestid på 1 måned gjelder hele neste kalendermåned, så oppsigelsen kan gis 1. april og 30. april uten at det utgjør noen forskjell for deg. Anonymous poster hash: f27bf...5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå