AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Til dere som er bruker EmerginC. Hva slags hudtype har du? Hvilke produkter bruker du? Hvilket av produktene er ditt favoritt? Hva har du merket på huden din etter at du begynte med EmerginC? Mine svar: Hva slags hudtype har du? Veldig tørr hud med urenheter Hvilke produkter bruker du? MultiFruit Cleanser Peach Toner Hyper Vitalizer Cream Peel Pads-kit'et Hvilket av produktene er ditt favoritt? Peel Pads-kit'et! Hva har du merket på huden din etter at du begynte med EmerginC? Jeg har fått mye bedre hud. Før var den tørr og livløs med masse urenheter. Jeg var helt fortvila Nå har jeg bare litt urenheter (helt umulig å bli kvitt alt tydeligvis uten å få resept på piller hos legen...), mye jevnere hud, mykere hud og glød i ansiktet! Yay! Jeg er har kun erfaring med de produktene jeg bruker, og kunne tenke meg å lese om andres erfaringer. Har kikket litt etter masker og serum, men er usikker på hvilke jeg skal velge. Anonymous poster hash: a7f38...fe8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Overrasket over at ingen har svart i denne tråden. Trodde energinC var ganske populært nå?Anonymous poster hash: a7f38...fe8
vimsefrøken Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Hudtype : kombinert hud som heller mot det fete, sensitiv, fuktfattig om høst/vinter Produkter: Emergin C Phytocell Kombucha cleanser Emergin C Phytocell Spirulina toner Emergin C Phytocell Serum Emergin C Phytocell cream Emergin C Lighten up eye cream Emergin C Phytocell Detox mask Favoritten er definitivt Emergin C Lighten up eye cream som har gjordt underverker for mine mørke ringer under øynene. Og jeg har prøvd mange produkter. Og på en god andre plass er Detox mask, som er en rensemaske som samtidig gir fukt og glød. Den er perfekt til min sensitive hud som lett reagerer på rensemasker negativt, eller som stjeler all fukt fra huden min uansett hvor mye fuktmaske jeg pøser på etterpå. Med denne trenger jeg egentlig ikke fuktmaske etter den. Jeg har tatt ett opphold fra disse produktene nå for å bruke opp andre produkter jeg har først. Men gleder meg til å begynne med de igjen, da jeg merket at huden min oppførte seg mer "rolig" mens jeg brukte disse om det gir noen mening. Hadde sjelden utbrudd, huden min var rett og slett utrolig fin. Syns også hudtonen virket jevnere enn på lenge. Så rett og slett frisk og sunn ut 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Hvor kjøper dere emerginc? Anonymous poster hash: 1f624...59f 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Hvor kjøper dere emerginc? Anonymous poster hash: 1f624...59f På vakkerhud.no eller blivakker.no Anonymous poster hash: a7f38...fe8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har tørr hudtype og kan ikke bruke emerginc. Har prøvd det meste de har av kremer, fuktserum og masker, men ingen gir nok fukt dessverre. Anonymous poster hash: 027a4...e9b
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Kan EmerginC kun kjøpes på nett? Anonymous poster hash: 9f4f6...5b9
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 Hva slags hudtype har du? Jeg vet ikke helt hva hudtype jeg har, men vil si kombinert. Tørr om vinteren. Sensitiv Hvilke produkter bruker du? EmerginC deglazing cleanser (daglig) EmerginC deglazing toner (daglig) EmerginC complexion control (daglig) EmerginC deglazing mask EmerginC at-home facial peel and clarifying sett EmerginC blemish control tinted Emergin C red carpet primer (har ikke brukt så mye enda) EmerginC microscrub EmerginC vitamin c bodylotion (daglig) Hvilket av produktene er ditt favoritt? EmerginC vitamin c bodylotion. Veldig fet krem, som er veldig bra for min tørre hud om vinteren. Hva har du merket på huden din etter at du begynte med EmerginC? Jeg hadde alltid en kvise eller fire i ansiktet, og det kom nye hele tiden. Så startet jeg med emerginC i et desperat håp om at det skulle hjelpe. Merket allerede etter en uke at kvisene ble mindre, og utbruddene ble mindre. Hjalp meg utrulig mye. Etter et par måneder fikk jeg Diane p-piller med legen, og har siden kombinert det. Får noen kviser av og til, men er så mye bedre. Eneste minuset med emerginC er at jeg syns det ikke gir nok fukt. Etter å ha påført ansiktskremen, må jeg ta på fuktighetskrem også. Nå har jeg nesten ikke kviser lenger, så lurer jeg på om jeg skal bytte til noe mildere produkter. Jeg har kjøpt alle mine produkter på blivakker.no Anonymous poster hash: 08c0f...61c
vimsefrøken Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Hva slags hudtype har du? Jeg vet ikke helt hva hudtype jeg har, men vil si kombinert. Tørr om vinteren. Sensitiv Hvilke produkter bruker du? EmerginC deglazing cleanser (daglig) EmerginC deglazing toner (daglig) EmerginC complexion control (daglig) EmerginC deglazing mask EmerginC at-home facial peel and clarifying sett EmerginC blemish control tinted Emergin C red carpet primer (har ikke brukt så mye enda) EmerginC microscrub EmerginC vitamin c bodylotion (daglig) Hvilket av produktene er ditt favoritt? EmerginC vitamin c bodylotion. Veldig fet krem, som er veldig bra for min tørre hud om vinteren. Hva har du merket på huden din etter at du begynte med EmerginC? Jeg hadde alltid en kvise eller fire i ansiktet, og det kom nye hele tiden. Så startet jeg med emerginC i et desperat håp om at det skulle hjelpe. Merket allerede etter en uke at kvisene ble mindre, og utbruddene ble mindre. Hjalp meg utrulig mye. Etter et par måneder fikk jeg Diane p-piller med legen, og har siden kombinert det. Får noen kviser av og til, men er så mye bedre. Eneste minuset med emerginC er at jeg syns det ikke gir nok fukt. Etter å ha påført ansiktskremen, må jeg ta på fuktighetskrem også. Nå har jeg nesten ikke kviser lenger, så lurer jeg på om jeg skal bytte til noe mildere produkter. Jeg har kjøpt alle mine produkter på blivakker.no Anonymous poster hash: 08c0f...61c Hvis du føler at Emergin C Complexion control ikke gir nok fukt, bør du prøve enten Emergin C Phytocell cream eller Emergin C Hyper-vitalizer cream. Disse er utrolig gode og gir mer fukt enn det Complexion Control gjør og fungerer veldig godt sammen med de andre produktene du bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå