Gå til innhold

Muslimsk fyr som vil møte meg (som min venninnes kjæreste kjenner)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min venninne blir utsatt for psykisk vold av sin kjæreste. Det er selvsagt helt forferdelig og jeg hater han fyren over alt på jord for det han gjør mot henne.

Kompisen er så vidt jeg vet akkurat likedan. Norske lover driter dem i og norske jenter er horer og you know the story.

Så jeg har fått denne sjansen nå da til å slå dem litt ned i støvlene.

Kompisen til han fyren her vil tydeligvis møte meg for han synes jeg er søt. Det de ikke vet er at utseendet mitt bedrar. Jeg er nemlig ikke så søt og uskyldig på innsiden, og jeg er absolutt ikke den jenta som aksepterer dritt og som blir behandla dårlig.

Men jeg er usikker på hvordan jeg skal gjøre dette. Er det noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: 6e664...ad7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips, men vær forsiktig så han ikke klarer å manipulere deg da!

• Liker 1
Gjest Ironically me
Skrevet

Du skal slå han ned i støvlene, sier du? Da leier du noen til den jobben, for opplegget ditt likner mistenkelig på plottet i en mexikansk såpeopera....

• Liker 5
Skrevet

Hva skal du gjøre, lokke han ut i skogen å skyte ham ?

• Liker 5
Skrevet

Vær et godt menneske. Uansett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skal slå han ned i støvlene, sier du? Da leier du noen til den jobben, for opplegget ditt likner mistenkelig på plottet i en mexikansk såpeopera....

Ikke ment bokstavelig selvsagt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen tips, men vær forsiktig så han ikke klarer å manipulere deg da!

Det skal ganske mye til :P Har ikke tenkt å playe han eller noe sånt, så blir bare med den dagen. Skal selvsagt ikke være noe veldig alvorlige greier, eller noe straffbart.

Gjest chisandra
Skrevet

Hvorfor i all verden skal du oppsøke problemer, ts? Hva vil du bevise?

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du gjøre, lokke han ut i skogen å skyte ham ?

Om du ser så spør jeg akkurat etter tips da, så om jeg hadde hatt en plan så hadde jeg vel ikke spurt?

Hvorfor gjøre noe som jeg blir straffet for mener du? Jeg har ikke tenkt å gjøre noe som er i mot norske lover, selv om de gjør ting som er i mot lovene hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden skal du oppsøke problemer, ts? Hva vil du bevise?

Jeg skal bevise at man ikke skal kødde med jenter på den måten de gjør.

• Liker 2
Gjest chisandra
Skrevet

Lykke til! :fnise:

Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg ser ikke helt poenget med å møte ham i det hele tatt!?!

Hva med å bare si at du ikke omgås respektløse guttunger ?

Gjest Kaffekrus
Skrevet

Lite lurt og det kan koste deg dyrt. Hva om han og kompisene ønsker hevn?

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

At du møter ham, vil nok mest sannsynligvis booste egoet hans.

Du vil gjerne aldri bli kvitt ham da.

Total avvisning sender et godt nok signal!

AnonymBruker
Skrevet

Etter en stund så har vi henne her inne, med tåredryppende innlegg om slemme muslimer og dårlig behandling.

Anonymous poster hash: db97e...f57
  • Liker 2
Gjest Ironically me
Skrevet

Ikke ment bokstavelig selvsagt.

Nei, selvfølgelig ikke! Hvorfor skal noen på død og liv oppsøke problemene!?

Skrevet

Uansett hva du foretar deg så driter han i deg. Du er antagelig bare en hore i hans hode..

Beste rådet jeg kan gi deg er. Ikke lek med ilden.. Du vet aldri når du mister kontrollen

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva som er poenget. Si at du ikke er interessert om han er en jævel. Skjønner ikke hva det er med disse muslimene heller, de går inn i forhold med norske jenter, så behandler de de dårlig. Trodde folk var glad i dem de ble i lag med jeg ... ? Tvinger dem til å konvertere i tillegg. Når det sjelden en gang kommer så langt, så blir døtrene deres behandlet relativt dårlig også, ofte ikke en gang lov til å gifte seg med den de vil, må være muslim. Mens guttungene blir like tullete som far.

Endret av Javob
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det beste man kan gjøre med slike er å ikke gi næring til deres eksistens, altså: ignorer.

Anonymous poster hash: 13957...bbc
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva det er du spør oss om ? Skal vi liksom gi deg tips til hva du kan finne på som kan "slå de ned i støvlene"? Hvor gammel er du - 14? Er du liksom den tøffe jenta som skal liksom gi dem en lærepenge eller noe? Er ikke slik det funker,dessverre, men du kan drømme videre.

Det at du i det hele tatt gidder å sette av tid til å dra ut og møte folk du ikke liker gjør at du har slått deg ned i støvlene før noe i det hele tatt har begynt. Det er ingen måte du kan "vinne" det på,for det at du i det hele tatt gir de oppmerksomhet gjør at du har tapt.

Hvis du vil bevise noe som helst så hadde du heller holdt deg langt unna og ignorert deres eksistens.

Anonymous poster hash: e5c58...7ca
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...