AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Forslag? Som ikke er av dyre merkene Dior osv. Kanskje noe jeg kan kjøpe på Cubus, Vita e.l. Anonymous poster hash: 8bb2b...369
365vinter Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Ville du helst hatt en som er litt brunaktig eller rosaaktig, da? Det er så mange
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Ville du helst hatt en som er litt brunaktig eller rosaaktig, da? Det er så mange Hmm.. Godt spørsmål! Jeg er solbrun med mørkt hår og grønne øyne.Vet ikke hva som hadde passet best Anonymous poster hash: 8bb2b...369
Gjest BabyBlue Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Bruker selv Edward Bess i Secret Desire. Edward Bess sine leppestifter er kjent for å ha en kremet og behagelig formulering, og denne er en favoritt for når jeg vil ha nude lepper. Den har en rosa/peachy undertone og føles lett ut på leppene selv om man har et ganske dekkende lag på. Edit: Ups, denne er hakket dyrere enn "drugstore". L'oreal har noen ganske fine nude leppestifter som du kan kjøpe på h&m og Cubus osv, eneste minuset er lukten. Rimmel, som du kan kjøpe på feelunique, har også noen nude som er veldig bra. Det er noen fra Kate Moss kolleksjonen jeg kikket på noen måneder tilbake: 3, 7, 8 og 14 er i forskjellige nude farger i forskjellige undertoner. Endret 25. mars 2014 av BabyBlue
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Bruker selv Edward Bess i Secret Desire. Edward Bess sine leppestifter er kjent for å ha en kremet og behagelig formulering, og denne er en favoritt for når jeg vil ha nude lepper. Den har en rosa/peachy undertone og føles lett ut på leppene selv om man har et ganske dekkende lag på. Edit: Ups, denne er hakket dyrere enn "drugstore". L'oreal har noen ganske fine nude leppestifter som du kan kjøpe på h&m og Cubus osv, eneste minuset er lukten. Rimmel, som du kan kjøpe på feelunique, har også noen nude som er veldig bra. Det er noen fra Kate Moss kolleksjonen jeg kikket på noen måneder tilbake: 3, 7, 8 og 14 er i forskjellige nude farger i forskjellige undertoner. Hvor kan man kjøpe den? Fant ikke på ebay.. Anonymous poster hash: 9fba1...6a5
Nordis Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Jeg synes sjelden nude-leppestifter er så flatterende. Kan vel være fint, og virkningsfullt, på en modell på et moteshow eller i et moteblad, men sånn irl i hverdagen i dagslys, så blir folk seende nærmest syke ut med nude-farver på leppene, synes jeg. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Hvor kan man kjøpe den? Fant ikke på ebay.. Anonymous poster hash: 9fba1...6a5 Neeei, fant den heller ikke på allcosmeticswholesale (hvor jeg kjøpte den). Ser den bare på sephora.com, og vet ikke om de shipper til Norge?
kills Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Jeg synes sjelden nude-leppestifter er så flatterende. Kan vel være fint, og virkningsfullt, på en modell på et moteshow eller i et moteblad, men sånn irl i hverdagen i dagslys, så blir folk seende nærmest syke ut med nude-farver på leppene, synes jeg. Det synes jeg også - dersom fargen er identisk med hudfargen. Det er jo ikke helt det som er meningen. Jeg har mørkt hår, gyllen hud og grønne øyne og er veldig glad i nude-farger. Estee Lauder - Vanilla Truffle er en favoritt. Mac - Fleur d'Coral (skal kjøpe Creme d'Nude også) YSL - Rouge volupte #1, #2 (tror #1 er ut av produksjon eller omvendt) Dior - 263 Swan (mer rosa men synes fargen er veldig fin, lys og diskre) 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Det synes jeg også - dersom fargen er identisk med hudfargen. Det er jo ikke helt det som er meningen. Jeg har mørkt hår, gyllen hud og grønne øyne og er veldig glad i nude-farger. Estee Lauder - Vanilla Truffle er en favoritt. Mac - Fleur d'Coral (skal kjøpe Creme d'Nude også) YSL - Rouge volupte #1, #2 (tror #1 er ut av produksjon eller omvendt) Dior - 263 Swan (mer rosa men synes fargen er veldig fin, lys og diskre) Er ikke den vanilla truffle også ute av produksjon? Anonymous poster hash: 9fba1...6a5
Djungelvrål Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 Det synes jeg også - dersom fargen er identisk med hudfargen. Det er jo ikke helt det som er meningen. Jeg har mørkt hår, gyllen hud og grønne øyne og er veldig glad i nude-farger. Estee Lauder - Vanilla Truffle er en favoritt. Mac - Fleur d'Coral (skal kjøpe Creme d'Nude også) YSL - Rouge volupte #1, #2 (tror #1 er ut av produksjon eller omvendt) Dior - 263 Swan (mer rosa men synes fargen er veldig fin, lys og diskre) Estee lauders og vannilla tr og mac creme d`nude er nesten hvite.
Djungelvrål Skrevet 25. mars 2014 #11 Skrevet 25. mars 2014 Jeg hadde Loreal Glamshine nude pearl som favoritt men den har selvfølgelig gått utav produksjon. Det var en nøytral dekkende skimrende beige som ikke var klissete. Kommer aldri til å finne noe som ligner. Syns glosser ofte er gjennomsiktige i fargen og lar de røde leppene mine skinne gjennom, leppestifter i nude er enten for matte, for brune, for hvite eller for rosa.
kills Skrevet 25. mars 2014 #12 Skrevet 25. mars 2014 Estee lauders og vannilla tr og mac creme d`nude er nesten hvite. Hvit og hvit, sånn ser hvertfall Vanilla Truffle ut på meg. Er nok også ganske avhengig av hvor tykt lag man påfører og ikke minst hvilken farge man har på leppene i utgangspunktet. (fant bilde på google) 1
kills Skrevet 25. mars 2014 #13 Skrevet 25. mars 2014 Er ikke den vanilla truffle også ute av produksjon? Anonymous poster hash: 9fba1...6a5 Det tror jeg ikke, er ikke så lenge siden jeg så på den på Kicks. Blir lei meg om den blir tatt ut av produksjon for den har jeg brukt siden ungdomsskolen.
Djungelvrål Skrevet 25. mars 2014 #14 Skrevet 25. mars 2014 Disse ser spennende ut, har nok ikke kommet til Norge enda, noen som har hørt noe? http://www.maybelline.com/Products/Lip-Makeup/Lip-Color/Color-Sensational-The-Buffs.aspx
Gjest Citronella Skrevet 25. mars 2014 #15 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Hvit og hvit, sånn ser hvertfall Vanilla Truffle ut på meg. Er nok også ganske avhengig av hvor tykt lag man påfører og ikke minst hvilken farge man har på leppene i utgangspunktet. (fant bilde på google) Ikke hvit, men heller ikke særlig flatterende. Den blir for flat og tung på leppene til at jeg synes det er pent. Jeg liker også nøytrale leppestifter, og min favoritt er MAC See Sheer. Den er en typisk to-go, men den oser ikke glamourmodell. Endret 25. mars 2014 av Citronella 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #16 Skrevet 26. mars 2014 Estee lauders og vannilla tr og mac creme d`nude er nesten hvite. De er vel mer beige enn hvite? Hva slags farger har du ellers i ansiktet og på leppene, ts? Jeg er mørk blond med veldig lys hud og naturlig røde lepper. På meg blir vanilla truffle og flere av de andre nude leppestiftene ikke nude, men noe orangeaktige eller beige. Mange nude leppestifter der ute er muligens laget for folk som er litt mørkere enn oss, jeg et ikke. Uansett, om du er litt lys eller rosa i hudtonen anbefaler jeg å gå for en rosa nyanse. Jeg får mine beste nude lepper ved å bruke en lipliner, f.eks. i beige rose fra Body Shop over mesteparten av munnen for så å matte det ut med en concealer som ikke har kjempebra dekkevne (jeg bruker en stick fra Maybelline eller sånn moousse-foundation fra samme merke). Den klapper jeg bare på til jeg får en ganske lys rosa farge. Til slutt bruker jeg en lipgloss fra Dior, sånn collagen plump-greier, den lyseste. Ellers er MAc hue et godt alternativ men også den er litt vel orange/beige for meg. Anonymous poster hash: a18b9...a69
Gjest Lille-pus Skrevet 26. mars 2014 #17 Skrevet 26. mars 2014 Ikke helt 'nude', men kan være noe for flere? Jeg har den i dag: Rouge Coco 03 'Secret'
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #18 Skrevet 26. mars 2014 Ikke helt 'nude', men kan være noe for flere? Jeg har den i dag: Rouge Coco 03 'Secret' Chanel blir vel regnet som "it"-lebestiften fremfor noen andre. Lille-pus, du har alltid så fantastisk god smak! (Tror jeg må skaffe meg den jeg gitt. ) Anonymous poster hash: 6617c...9ff
Gjest Lille-pus Skrevet 26. mars 2014 #19 Skrevet 26. mars 2014 Chanel blir vel regnet som "it"-lebestiften fremfor noen andre. Lille-pus, du har alltid så fantastisk god smak! (Tror jeg må skaffe meg den jeg gitt. ) Anonymous poster hash: 6617c...9ff Jeg innser at jeg muligens har lokket noen ut på ville veier på jakt etter en lebestift som ikke lenger er tilgjengelig i den farven Chanel bytter farver fortere enn andre bytter truser... så finner du en du en du liker så kjøp flere enn bare en (jag har begynt å hamstre litt når jeg finner en farve som passer til mine egne farver)
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #20 Skrevet 26. mars 2014 Jeg innser at jeg muligens har lokket noen ut på ville veier på jakt etter en lebestift som ikke lenger er tilgjengelig i den farven Chanel bytter farver fortere enn andre bytter truser... så finner du en du en du liker så kjøp flere enn bare en (jag har begynt å hamstre litt når jeg finner en farve som passer til mine egne farver) Men det gjør ingenting. Jeg setter så stor pris på tipsene dine! Du ga et tips om Chanel, så da ser jeg på det og så når jeg finner en jeg liker så kjøper jeg et par. Anonymous poster hash: 6617c...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå