AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Jeg og typen har vært sammen i snart 2 år, og syns det er påtide at jeg flytter inn.. Eller? Det er jo normalt at jeg som fortsatt bor hjemme hos foreldrene mine, og han som har sin egen leilighet, flytter sammen? Vi har veldig mye styr med nøkler. For eksempel når jeg slutter tidligere enn han, og han har nøkkelen, må jeg innom han på jobben og hente den, for så å levere den tilbake til han når jeg går ut igjen osv.. Syns det er rart at han ikke vil at jeg skal bli en "del av hans liv" hvis dere skjønner.. Blir såra siden det er utelukket for han. Kanskje han vil at jeg skal få en jobb først tenker jeg, men han betaler ikke så mye i husleie at jeg lett kan bruke litt av stipendet på å hjelpe han med det.. Han blir lei av meg etter ca 5 dager når jeg er hos han da.. Siden han vil ha "alene tid"/"er ikke så glad i besøk".. Men jeg er jo kjæresten hans... Skjønner meg ikke på han.Anonymous poster hash: e2180...14b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Har du sagt ifra at du vil flytte inn? Og du kan vel få deg nøkkel selv om du ikke flytter inn? Hva tenker han om fremtiden? Anonymous poster hash: c9f53...866
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 jeg spør han egentlig ikke.. er redd for å bli såra. vi er dårlig på å kommunisere.. jeg har vurdert lenge å slå opp, så derfor er jeg også redd for å flytte inn uansett, hvis jeg er usikker på forholdet vårt.. men jeg vil liksom bare vite det. vite at han vil være sammen med meg. TS Anonymous poster hash: e2180...14b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Hvis han blir lei av deg etter fem dager synes jeg ikke det høres ut som om han ser en fremtid sammen med deg.Anonymous poster hash: 62aba...261
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 han sier ikke rett ut at han blir LEI, men det virker sånn. han sier hvertfall at han trenger rom for seg selv. så han kan spille osv, så han ikke trenger å beskymre seg for at jeg kjeder meg osv.. TS Anonymous poster hash: e2180...14b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 jeg spør han egentlig ikke.. er redd for å bli såra. vi er dårlig på å kommunisere.. jeg har vurdert lenge å slå opp, så derfor er jeg også redd for å flytte inn uansett, hvis jeg er usikker på forholdet vårt.. men jeg vil liksom bare vite det. vite at han vil være sammen med meg. TS Anonymous poster hash: e2180...14b Du må jo snakke med han. Typen min er også slik at han blir "lei av meg" og trenger noen dager helt alene. Ofte løser vi det med at jeg drar til noen venniner og han sitter hjemme og nyter alenetiden. Anonymous poster hash: c9f53...866
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 jeg har ingen venner.. så blir ofte sittende hjemme og kjede meg.. TS Anonymous poster hash: e2180...14b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Voks opp og bli selvstendig! :-) Vil du flytte ut av foreldrehjemmet? Skaff deg hybel eller annen bolig. Det gjorde han. Ensom og kjeder deg? Kom deg ut, forsøk aktivt å utvide nettverket og bli kjent med nye, skaff deg hobbyer og interesser du kan drive med alene hvis du ler deg for sjenert. Det gjorde han. Grunnen til at det haster for deg med å flytte inn, er at du ikke er fornøyd med ditt eget liv, derfor vil du hoppe uti hans liv. Ikke ansvarliggjør ham for ditt liv, det vil du ikke vinne på i din personlige utvikling, og forholdet og kjæresten kan bli for belastet. Han gjør veldig rett i å sette grenser når han ikke er klar til å leve som en familie enda. Fokuser på din egen utvikling og på hva DU kan gjøre for å steg for steg skape deg et bedre og mer tilfredsstillende liv:-)Anonymous poster hash: 761ed...90d 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Jeg og typen har vært sammen i snart 2 år, og syns det er påtide at jeg flytter inn.. Eller? Det er jo normalt at jeg som fortsatt bor hjemme hos foreldrene mine, og han som har sin egen leilighet, flytter sammen? Vi har veldig mye styr med nøkler. For eksempel når jeg slutter tidligere enn han, og han har nøkkelen, må jeg innom han på jobben og hente den, for så å levere den tilbake til han når jeg går ut igjen osv.. Syns det er rart at han ikke vil at jeg skal bli en "del av hans liv" hvis dere skjønner.. Blir såra siden det er utelukket for han. Kanskje han vil at jeg skal få en jobb først tenker jeg, men han betaler ikke så mye i husleie at jeg lett kan bruke litt av stipendet på å hjelpe han med det..Han blir lei av meg etter ca 5 dager når jeg er hos han da.. Siden han vil ha "alene tid"/"er ikke så glad i besøk".. Men jeg er jo kjæresten hans... Skjønner meg ikke på han.Anonymous poster hash: e2180...14b Det å trenge alenetid er ikke så unormalt.. Spesielt ikke etter 5 dager sammen. Selv om du er kjæresten hans og dere er veldig glade i hverandre, så er det ikke så unormalt å bli litt sliten og ha behov for litt variasjon innimellom. Jeg har vært i et langt samboerskap og vi måtte etterhvert lære oss til å gjøre hver våre ting for at ting skulle fungere mer harmonisk. Da får man mer kvalitetstid, både sammen og hver for seg. Hvis du vil at forholdet skal vare, så synes jeg du skal respektere dette. Hvis ikke risikerer du å "kvele" forholdet :-P. 1
Gjest Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 Om du er usikker på forholdet og vurderer å slå opp, så er det vel ikke verdens beste ide å flytte sammen?? Virker som om du er veldig ung, som fortsatt bor hjemme og får stipend. Skaff deg en deltidsjobb. Da har du noe å drive med på kvelden, og du kan legge deg opp litt kapital som kommer godt med for depositum den dagen du skal flytte hjemmefra. Og lev ditt eget liv! Høres ikke ut som om han er en varig del av ditt uansett.
Apehjerne Skrevet 25. mars 2014 #12 Skrevet 25. mars 2014 Jeg og typen har vært sammen i snart 2 år, og syns det er påtide at jeg flytter inn.. Eller? Det er jo normalt at jeg som fortsatt bor hjemme hos foreldrene mine, og han som har sin egen leilighet, flytter sammen? Vi har veldig mye styr med nøkler. For eksempel når jeg slutter tidligere enn han, og han har nøkkelen, må jeg innom han på jobben og hente den, for så å levere den tilbake til han når jeg går ut igjen osv.. Syns det er rart at han ikke vil at jeg skal bli en "del av hans liv" hvis dere skjønner.. Blir såra siden det er utelukket for han. Kanskje han vil at jeg skal få en jobb først tenker jeg, men han betaler ikke så mye i husleie at jeg lett kan bruke litt av stipendet på å hjelpe han med det.. Han blir lei av meg etter ca 5 dager når jeg er hos han da.. Siden han vil ha "alene tid"/"er ikke så glad i besøk".. Men jeg er jo kjæresten hans... Skjønner meg ikke på han.Anonymous poster hash: e2180...14b Er bare å kopiere opp en nøkkel da,problem solved.du trenger ikke flytte inn av den grunn
Apehjerne Skrevet 25. mars 2014 #13 Skrevet 25. mars 2014 jeg spør han egentlig ikke.. er redd for å bli såra. vi er dårlig på å kommunisere.. jeg har vurdert lenge å slå opp, så derfor er jeg også redd for å flytte inn uansett, hvis jeg er usikker på forholdet vårt.. men jeg vil liksom bare vite det. vite at han vil være sammen med meg.TS Anonymous poster hash: e2180...14b Han vil være sammen med deg. Han vil bare ikke bo sammen med deg. Men fortsetter su sånn aå vil han snart ikke være sammen med deg lenger heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå