diddi Skrevet 4. juni 2004 #1 Skrevet 4. juni 2004 Jeg må få meg en egen internettadresse i forbindelse med jobbsøknader. Men for å få registrert meg må jeg ha en coockie. Hva gjør jeg da???
jordbær Skrevet 4. juni 2004 #2 Skrevet 4. juni 2004 Hæ? Internettadresse? Mener du.. Domene(f.eks. vg.no)? Eller skal du ha hostet en webside(f.eks. vg.no/diddi)? Eller mener du en epost-adresse(f.eks. [email protected])?
Crazee Skrevet 4. juni 2004 #3 Skrevet 4. juni 2004 Uansett kva du treng cookies til: I Opera: Tools -> Preferences -> Privacy og still inn ønska nivå for cookies der. I Firefox: Tools _> Options -> Privacy -> Cookies I Mozilla og Netscape 7.x sikkert det same. Og i tilfelle du brukar Internet Explorer enno: Verktøy -> Alternativer for Internett -> personvern og stiller inn på slideren der.
jordbær Skrevet 4. juni 2004 #4 Skrevet 4. juni 2004 Uansett kva du treng cookies til: I Opera: Tools -> Preferences -> Privacy og still inn ønska nivå for cookies der. I Firefox: Tools _> Options -> Privacy -> Cookies I Mozilla og Netscape 7.x sikkert det same. Og i tilfelle du brukar Internet Explorer enno: Verktøy -> Alternativer for Internett -> personvern og stiller inn på slideren der. Men det enkleste er jo å kjøpe kjeks på rimi...
Iselilja Skrevet 4. juni 2004 #5 Skrevet 4. juni 2004 Men det enkleste er jo å kjøpe kjeks på rimi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå