Gå til innhold

Date en annen samtidig..? Er det riktig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på datern med en mann som jeg nå har møtt tre ganger. Ikke noe sex eller noe enda. Mere vennskapelig pluss noe attåt på en måte. Og det kan godt bli noe mere.

Men så er problemet at det er en annen som veldig gjerne møte meg for en kaffe/første date. Han har må holdt på ei stund for å få det til. Og vi skulle ha møttes et par ganger før, men jobb har kommet i veien. Måtte avlyse den første gangen pga overtid for han og han var skuffet pga det.

Men er det ok av meg å møte denne andre mannen selv om jeg er litt sånn på dealern med han første? Eller er det helt no-no?

Og jeg har ikke akkurat datet all verden så derfor er det litt sånn nytt hva som er ok og ikke..

Anonymous poster hash: 1cf1f...67a

Videoannonse
Annonse
Gjest Blåmeis
Skrevet

Syntes det er helt ok at du dater begge, men pass på at så fort det "går et sted" at du bestemmer deg for hva du vil. Ta det rolig med begge to, og ikke rot med noen av de før du vet at du kan forkaste han andre. Men gjør det på en snill måte :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke kysset han daten enda så det er ikke snakk om intimt i det hele tatt enda.. Problemet er at jeg ikke vet hvor seriøst interessert han egentlig er..

Og det er litt vel skummelt å spørre rett ut om det..

Så lenge jeg ikke vet hvor han vil med denne datingen og det ikke skjer noe videre så er det rart for meg å stenge døren for en annen...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke datet to samtidig. Hvis jeg har truffet en jeg liker godt, mister jeg interessen for alle andre. Tror også det kan føre til en del usikkerhet hvis han får vite at du dater andre samtidig. Det er en dårlig start på et evt. forhold. Synes jeg...

Anonymous poster hash: d97c0...6fa
  • Liker 1
Gjest rådyr
Skrevet

For meg er det ikke riktig, men det kan jo være det for deg. For noen er t.o.m. utroskap riktig.

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det ikke riktig, men det kan jo være det for deg. For noen er t.o.m. utroskap riktig.

Ta her.. Så ehem.. Talyset... Indikerer du at om jeg går hen og dater en ny person samtidig, så er jeg derved tilbøyelig i et fremtidig forhold? Utroskap vill uansett aldri vært riktig for meg, men det er jo en helt annen diskusjon enn det jeg spurte om her..

Og det jeg FAKTISK prøver å be om råd her da, er om jeg bør være "forpliktet" til å date kun den ene, inntil jeg vet om det er utelukket med noe mere? Er det noen uskrevne regler på dette??

Gjest rådyr
Skrevet

Ta her.. Så ehem.. Talyset... Indikerer du at om jeg går hen og dater en ny person samtidig, så er jeg derved tilbøyelig i et fremtidig forhold? Utroskap vill uansett aldri vært riktig for meg, men det er jo en helt annen diskusjon enn det jeg spurte om her..

Ikke i det hele tatt. Mente at du selv vet best hva som er rett for deg. Mange dater flere av gangen. At du vurderer det betyr vel at det er greit for deg at han du dater gjør det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Ts: Om han selv synes det er riktig må han gjerne gjøre det. Så lenge det blir sagt i fra om vi skulle bli mere intime om så skulle blitt tilfelle en gang etterhvert. Noe jeg selv såklart hadde ville gitt beskjed om.

Jeg tenker som så at man kanskje ikke helt ser potensialet i den man dater, om man ikke ser seg om på andre.. Og så lenge ting fortsatt er i det blå i forhold til hvor mye man liker hverandre... Da blir det jo litt unaturlig å "forplikte" seg til å date kun den ene?

Hva er andres syn på dette da?

AnonymBruker
Skrevet

Poenget er jo at begge to er interessert i deg, og da er det ikke riktig å date begge på en gang. Du vet jo hvem du er interessert i...

Anonymous poster hash: ad015...0d5
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...