AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Jeg har ei venninne som er helt fette gæren. Ho lager konstant drama rundt seg og alle blir utslitt av ho. Alt er alltid gærent og hver dag lager ho et nytt drama. Ho er min eneste venn så jeg føler jeg må holde ut. Også fordi hun går i klassen min og jeg ser ho hver dag. Men jeg er så sliten av det. Dere aner ikke hvor ille det er. Anonymous poster hash: 23a5b...cce
Vorin Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Hvor gamle er dere? Jeg hadde aktivt gått inn for å finne meg nye venner om jeg var deg. Tro meg, jeg har hatt en slik venninne selv og det er slitsomt. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Det heter ikke ho, men hun. Få deg nye venner... så lærer hun seg kanskje nye måter å være på etter hvert. Anonymous poster hash: b7e66...eb1
Gjest Coolaid Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Ta litt avstand og ikke la henne være en energityv. Ikke vær med på drama eller gi næring til det. Skift fokus fra alt det negative til positive ting. Vær sammen med venninnen din på dine premisser og ikke hennes. Når hun ikke får respons på negativ adferd og dramatikk så vil det avta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå