AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Skulle handle BH og var i en undertøysbutikk da. Ba om å bli målt, det har jeg blitt der før, men vekten og str har variert. Den ansatte der målte meg under brystene, og konkluderte med en omkrets, men nektet å måle cupstørrelsen! Nei, det var bare noe tull sånn måling, sa hun. Det ble alltid feil størrelse. Så virket hun litt hyperaktiv og sa at hun hadde så lyst til å ta det på øyemål, gjette hva min cup er! Så kunne jeg prøve en bh og se om hun hadde rett! Jaaa, som om jeg har tid til å leke gjetteleken...? Kunne hun ikke bare måle meg, da? Ble irritert, men prøvde en bh hun fant frem da, i en størrelse jeg visste var feil, men tok den nå på. Og den satt som et pølseskinn omtrent, så ikke ut. Hun var umulig å få tak i, så jeg skiftet igjen, og sa at nei, den passet ikke. Hun ville finne andre størrelser og bher, men jeg bare sa at jeg hadde en avtale med noen, jeg. Så gikk jeg (måtte faktisk rekke toget, og syntes det var ubehagelig). Fant en god bh i en annen butikk i en helt annen størrelse. Men jeg synes det var en merkelig oppførsel? Gjetteleken? Hvorfor ikke bare måle? Alle de andre ansatte jeg har vært i kontakt med der har målt og vært behjelpelige.Anonymous poster hash: 41561...ad4 8
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Syntes det er du som overreagerer. Jeg er blitt målt cup størrelse både ved øyemål og målebånd mål. De er ingen av de som stemmer bedre enn de andre. Hun hadde vel bare mer tro på øyemål enn målebåndmål Anonymous poster hash: cd874...f20 6
Amaris Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Det finnes ikke EN riktig størrelse til deg, derfor er ikke målebånd et sikkert verktøy. Det kommer helt ann på hvilket merke, om bhen har fyll, spiler, hvilken passform og hvilket design den har. Jeg jobbet i undertøysbutikk i 3-4 år, og selvom jeg vet hvordan jeg bruker målebånd så brukte jeg det ikke med mindre noen insisterte på det. Du veksler gjerne mellom 1-2 størrelser avhengig av den enkelte bh'en. Så om hun hadde målt deg til si 75C så kan det godt hende du måtte hatt 75D i enkelte BHer. 8
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Det finnes ikke EN riktig størrelse til deg, derfor er ikke målebånd et sikkert verktøy. Det kommer helt ann på hvilket merke, om bhen har fyll, spiler, hvilken passform og hvilket design den har. Jeg jobbet i undertøysbutikk i 3-4 år, og selvom jeg vet hvordan jeg bruker målebånd så brukte jeg det ikke med mindre noen insisterte på det. Du veksler gjerne mellom 1-2 størrelser avhengig av den enkelte bh'en. Så om hun hadde målt deg til si 75C så kan det godt hende du måtte hatt 75D i enkelte BHer. Problemet var vel også at hun tok så grundig feil på øyemål at åuppa falt ut av bh'en. Da tror jeg målebåndet hadde gjort en bedre jobb - noe det har gjort de andre gangene jeg har blitt målt. Ikke alle orker eller ønsker å leke gjetteleken, det var slik hun fremstilte det.Anonymous poster hash: 41561...ad4 2
FantasDick Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Slitsomt med gjetteleken når de tar så grundig feil. Hadde ei på Reimers som 100% sikkert mente jeg var en 65B/70A, nektet å finne fram i mindre omkrets/større cup enda jeg VET jeg er en 60F (kan bruke 65D/E også, men da blir de løse rundt). Endte med at jeg prøvde den jævla Sloggien i 65B bare for å vise henne hvor feil hun tok.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Jeg var hos ei på Storo Senteret på Sissi (mener jeg det het). Hun insisterte på at jeg var 70-75 i omkrets, selv om jeg sa at jeg hadde målt det til 64 hjemme. Hun gav meg A cup og B cup i hopetall og jeg prøvde. Alle var for store rundt og for små i cupen. Fikk hjelp av en dame i prøverommet ved siden av som ba meg gå på change. Da jeg gikk sa butikkdama at det var mange måter å være 75 A på. Da jeg sa at man neppe var 75 A om ingen passer hverken i omkrets eller cup, sa hun at jeg måtte handle på asiatiske nettbutikker, for der var klærne mindre... på change så betjeningen på meg omlag tre sekund før hun fant en 65D. Passa mye bedre. Anonymous poster hash: ef12f...c14
-Artemis Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Litt OT, men.. måler de størrelsen din med eller uten bh på? Om man bar på bh kan man jo få veldig forskjellige mål avhengig av hvilken type bh man bruker! Spesielt ved øyemål.
Hottrio Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 Er det mulig for en mann å få jobb i en undertøysbutikk tror dere? Eller er det helt forbudt?
Gjest Silverstream Skrevet 26. mars 2014 #10 Skrevet 26. mars 2014 Er det mulig for en mann å få jobb i en undertøysbutikk tror dere? Eller er det helt forbudt? Ahaha, du likte å forestille deg at du sto der med målebåndet for å måle brystene til kvinner?
Hottrio Skrevet 26. mars 2014 #11 Skrevet 26. mars 2014 Ahaha, du likte å forestille deg at du sto der med målebåndet for å måle brystene til kvinner? Jeg regnet med den........ ha ha Det er nok ikke det som er den største årsaken til at jeg ville jobbet i en sånn butikk. Det er det at jeg liker dameklær selv
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #12 Skrevet 26. mars 2014 Problemet var vel også at hun tok så grundig feil på øyemål at åuppa falt ut av bh'en. Da tror jeg målebåndet hadde gjort en bedre jobb - noe det har gjort de andre gangene jeg har blitt målt. Ikke alle orker eller ønsker å leke gjetteleken, det var slik hun fremstilte det.Anonymous poster hash: 41561...ad4 Kanskje hun var lesbisk og ville med hensikt drøye det sånn Anonymous poster hash: c39f3...d10 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #13 Skrevet 26. mars 2014 Hvorfor skulle ikke en mann klare den jobben? Mannen min kjøper bh til meg noen ganger han faktisk. Fikk en til jul som passet perfekt i et merke jeg ikke har prøvd før. Ble full klaf!. Mulig han har jukset litt og han vet jo størrelsen min, men i og med at det varierer veldig fra merke til merke , så var det dyktig gjort synes jeg. Ellers flaks? Uansett den er min favoritt! Ps: Tviler på at en litt sleezy, eldre mann med fett hår og ølmage hadde vært rette mannen for en slik jobb, men kanskje en ren og pen "guttegutt " hadde gjort en god jobb? De har ofte sansen for klær. Se på Jan Thomasf.eks .Godgutten! Anonymous poster hash: 2d4ca...c5d
Antlers Skrevet 26. mars 2014 #14 Skrevet 26. mars 2014 Litt OT, men.. måler de størrelsen din med eller uten bh på? Om man bar på bh kan man jo få veldig forskjellige mål avhengig av hvilken type bh man bruker! Spesielt ved øyemål. Det skal måles med BH på, men for å komme frem til "riktig" størrelse bør man ha på seg en spile-BH som sitter omtrent som den skal i størrelsen, samtidig som den ikke skal ha fyll eller push-up. 1
-Artemis Skrevet 26. mars 2014 #15 Skrevet 26. mars 2014 Det skal måles med BH på, men for å komme frem til "riktig" størrelse bør man ha på seg en spile-BH som sitter omtrent som den skal i størrelsen, samtidig som den ikke skal ha fyll eller push-up. Ah! Takk for svar Tenkte jeg skulle få målt meg ordentlig en gang snart, men så begynte jeg med bh-grublingen. Og beklager at jeg brukte tråden din TS!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #16 Skrevet 26. mars 2014 Minner meg om når jeg var i undertøysbutikk for å finne bh til jeg skulle gifte meg. Jeg har virkelig null og niks pupper igjen etter vektnedgang og amming, så bruker sånn megapushup med masse innebygd padding, noe jeg fortalte dama i butikken. Hun nektet å høre på dette og skulle ha på meg en c-cup, når jeg knapt fyller en a! Puttet nedi en masse sånne "kyllingfileter" for å fylle opp cupen når hun fikk se at den var for stor, men det var da ikke det som var poenget!Anonymous poster hash: d3902...17b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå