AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Jeg fikk i dag positiv test med CB digital m/ukeindikator! Har fått positiv test med tidligtester hver dag siden den 20/3, som var rugedag nr. 8! Hadde innsett 12/3 og har da egentlig testedag imorgen. Resultatet ble "Pregnant 2-3", altså 4-5 uker! Jeg er sååå lykkelig Men så lurer jeg på, når reagerer testen på de forskjellige ukene? Har lest at; 1-2 = HCG på 25 + 2-3 = HCG på 200 + 3+ = HCG på 20.000 + Noen som vet om dette faktisk stemmer? Dette ble skrevet i 2011, og jeg finner ikke noe som er skrevet om dette etter den tid.. Har både SA og svangerskap utenfor livmoren bak meg, så føler meg selvfølgelig ikke helt trygg enda - meeen, vi har endelig klart det! Anonymous poster hash: 5e999...d16 2
Gjest Magdalene Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 vet desverre ingen ting om hvilke verdier som sier noe om hvilke uke, men uansett; Gratulerer!
kaospåtobein Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Vet desverre ikke noe om det. Men gratulerer så mye!!! 😊
Silfen Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Når testene reagerer er umulig å si. Flere tester får man positivt på selv om man ligger lavere enn det som står at testen skal reagere på. Derfor kan man ikke vite nivået sitt ut fra de testene. Hvor mange satt dere inn? Du har jo fått tidlig 2-3, så det er enten en eller to der inne.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 vet desverre ingen ting om hvilke verdier som sier noe om hvilke uke, men uansett; Gratulerer! Tusen takk! Vet desverre ikke noe om det. Men gratulerer så mye!!! Tusen takk! Når testene reagerer er umulig å si. Flere tester får man positivt på selv om man ligger lavere enn det som står at testen skal reagere på. Derfor kan man ikke vite nivået sitt ut fra de testene. Hvor mange satt dere inn? Du har jo fått tidlig 2-3, så det er enten en eller to der inne. Jeg er i uke 4+0 imorgen, så 4-5 uker stemmer vel bra? Satte bare inn ett egg! Har vært prøvere i snart 5 år, så dette føles helt magisk Anonymous poster hash: 5e999...d16
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Gratulerer! Jeg fikk også 2-3 på ukeindikator når jeg var 1 dag etter IKM. På kvelden, til og med! Jeg kunne ikke dy meg og tok ny CB digital 5 dager etterpå.. jeg kunne ha gått på en smell, men det stod 3+ der. Jeg tror jeg leste oversikt over HCG-nivåene i selve bruksanvisningen til CB digital? Dette er noen mnd siden nå så jeg har kasta alt, desverre. Har kun et bilde av 3+'ern igjen her. Men for å trøste deg litt - jeg tror svangerskap utenfor livmoren er praktisk talt umulig ved innsett? Lykke til og håper HCG stiger jevnt og trutt og at et lite hjerte begynner å slå om et par små uker. Anonymous poster hash: bebde...1a8
Silfen Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Men for å trøste deg litt - jeg tror svangerskap utenfor livmoren er praktisk talt umulig ved innsett? Anonymous poster hash: bebde...1a8 Det er nok dessverre ikke korrekt.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Gratulerer så mye :-D Tusen takk! Gratulerer! Jeg fikk også 2-3 på ukeindikator når jeg var 1 dag etter IKM. På kvelden, til og med! Jeg kunne ikke dy meg og tok ny CB digital 5 dager etterpå.. jeg kunne ha gått på en smell, men det stod 3+ der. Jeg tror jeg leste oversikt over HCG-nivåene i selve bruksanvisningen til CB digital? Dette er noen mnd siden nå så jeg har kasta alt, desverre. Har kun et bilde av 3+'ern igjen her. Men for å trøste deg litt - jeg tror svangerskap utenfor livmoren er praktisk talt umulig ved innsett? Lykke til og håper HCG stiger jevnt og trutt og at et lite hjerte begynner å slå om et par små uker. Anonymous poster hash: bebde...1a8 Tusen takk! Jeg har lest gjennom bruksanvisningen, og det står ikke der i alle fall.. Det endte med svangerskap utenfor livmoren etter vårt første ICSI-forsøk, og det er faktisk mer vanlig i forbindelse med prøverør enn ellers.. Men sjansen for at det skjer mer enn en gang er heldigvis liten Skal ta blodprøve for å sjekke HCG imorgen, men får ikke svar før på tordsag/fredag. Håper virkelig det er vår tur nå Anonymous poster hash: 5e999...d16
Spiremor Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 Gratulerer så mye! :D Det er vel fortjent at spiren sitter!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #11 Skrevet 25. mars 2014 Gratulerer så mye! :D Det er vel fortjent at spiren sitter! Tusen, tusen takk Anonymous poster hash: 5e999...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå