Løvsol Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #361 Del Skrevet 14. oktober 2014 I dag føler jeg meg ikke noe særlig i form. Føler meg veldig hormonell. Ordet FØLER er fremtredende i dag. Det er altså så mye følelser. Føler meg sprengt, føler meg tung, føler meg trist, føler meg trøtt, føler føler føler og føøøler. Skulle ønske jeg kunne klart å skru av føleriet litt. I går hadde vi håndverkere til å fikse en greie på huset, de har selvfølgelig ikke gjort en god jobb. Det er feil, mangler og slurv. Så nå må vi sende tilbakemelding og be dem kommer å utbedre arbeidet. Vi kan ikke betale for det de har gjort nå...Irriterende.. Dette FØLER jeg også skyld for. Fordi det er jeg som har bestilt håndverkerne og sagt av vi skulle sette bort det arbeidet. Og mannen ville helst gjøre det selv, fordi han ikke stoler på håndtverkere...og nå fikk han rett... frraenn.. Har bare lyst til å grine meg ihjel. Alt er bare bagateller, ingen store greier. Mannen kan fikse feilene de har gjort, så blir det et pengespørsmål. Og vi kan kreve at de kommer tilbake å fikser det før vi betaler. Eller vi kan forhandle pris..men uansett så blir jeg helt kvalm av hele greia. Preggerssymptomer er det også an mass i dag. Det stikker nedover, mensensmertemurringer, bevegelser i magen og masse bevegelse i magen. I tillegg har jeg litt vondt i hodet, men det tror jeg er pga alt føleriet. Heldigvis er det korøvelse i kveld Over og ut fra sutre- og følerihjørnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 14. oktober 2014 #362 Del Skrevet 14. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #363 Del Skrevet 14. oktober 2014 Takk, den trengte jeg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #364 Del Skrevet 14. oktober 2014 For en dag.... disse hormonene kan jo nesten ta livet av en... Tror jeg har grini halve dagen jeg, av ting som egentlig bare er bagateller.. herremin hatt. Nå har jeg vært på korøving. Sang er balsam Lillegull liker at jeg synger tror jeg, da er det koselige bevegelser i magen Har spist litt lite i dag, har nesten vært litt deprimert, det gjør vel ikke saken noe bedre. Så nå spiser jeg to speilegg med stekt skinke og grovt rundstykke. Tipper jeg sovner godt i natt. I morgen er det heldigvis jobb, så da får jeg tankene på andre ting i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. oktober 2014 #365 Del Skrevet 14. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 15. oktober 2014 #366 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hei! Har du fått kjøpt sengehimmel og uro? Så at du hadde planer om å kikke etter det for noen dager siden.. Jeg driver med det samme, men synes det er vanskelig.. Synes himmel er dyrt men uro skal jeg nok kunne få tak i til en ok pris. Jeg har kjøpt meg babynest, fant ei flink ei via instagram og bestilte av henne. Synes det var veldig fint Kjenner meg igjen i hormonelle dager.. Håper dagen i dag er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #367 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hei! Har du fått kjøpt sengehimmel og uro? Så at du hadde planer om å kikke etter det for noen dager siden.. Jeg driver med det samme, men synes det er vanskelig.. Synes himmel er dyrt men uro skal jeg nok kunne få tak i til en ok pris. Jeg har kjøpt meg babynest, fant ei flink ei via instagram og bestilte av henne. Synes det var veldig fint Kjenner meg igjen i hormonelle dager.. Håper dagen i dag er fin I dag er jeg et nytt menneske, må le litt over alle følelsene og hormonene i går. Har sendt epost til håndverkeren, som selvfølgelig sa at han skulle gå over jobben på nytt og rette opp feil. Jeg kjøpte sengehimmel og stativ på Jollyroom.no, kostet tilsammen 600kroner. Det er litt dyrt, men jeg syns det var verdt det. Hvis du er litt kreativ, så burde det vel fint gå an å lage dette mye rimeligere, men det er ikke jeg.. Kjøpte sleepyhead via Lekmer.no til 900kroner. Den har ikke kommet enda. Åååh, elsker denne redebyggingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #368 Del Skrevet 15. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #369 Del Skrevet 15. oktober 2014 35 + 5 føler meg så sprengt! Tenk om jeg går to uker over tida. Da tør jeg ikke å tenke på hvor sprengt jeg blir...shitpåmmfritt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 15. oktober 2014 #370 Del Skrevet 15. oktober 2014 Fin :D jeg har mer utoverkul enn deg og er supersprengt, haha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #371 Del Skrevet 15. oktober 2014 Fin :D jeg har mer utoverkul enn deg og er supersprengt, haha!!! Pamela sier jeg!!! Ha ha ha.. du venter gutt, gjør du ikke. Da får man ofte mer tutmage! Jentemagene er visst ofte litt bredere:-) ...visst nok.. sier folk til meg ;-)hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 15. oktober 2014 #372 Del Skrevet 15. oktober 2014 Pamela sier jeg!!! Ha ha ha.. du venter gutt, gjør du ikke. Da får man ofte mer tutmage! Jentemagene er visst ofte litt bredere:-) ...visst nok.. sier folk til meg ;-)hahaha Haha, jeg hadde tenkt til å skrive at det var urettferdig hvor store pupper det så ut du hadde!! Shit har de liksom.......... vokst mye? jeg MÅ spørre, for mine har nemlig ikke gått opp en eneste størrelse. er fortsatt samme. Men jeg har gått opp TO størrelser i omkretsen da. fack. Ja, det er det folk sier, at jeg har skikkelig guttekul, når du ser meg forfra, så har jeg fortsatt den "V"'en på hver side hvis du skjønner, så magen går ikke rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #373 Del Skrevet 16. oktober 2014 Haha, jeg hadde tenkt til å skrive at det var urettferdig hvor store pupper det så ut du hadde!! Shit har de liksom.......... vokst mye? jeg MÅ spørre, for mine har nemlig ikke gått opp en eneste størrelse. er fortsatt samme. Men jeg har gått opp TO størrelser i omkretsen da. fack. Ja, det er det folk sier, at jeg har skikkelig guttekul, når du ser meg forfra, så har jeg fortsatt den "V"'en på hver side hvis du skjønner, så magen går ikke rundt! De har vokst noe helt enormt! Det er helt sjukt, og jeg tror ikke det er noe produksjon inni der enda, så jeg tør IKKE tenke på hvordan det blir når den setter i gang!!! Herremiin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. oktober 2014 #374 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg syns du er fiiin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #375 Del Skrevet 16. oktober 2014 Guten morgen I går var jeg på jentekveld med noen venninner, utrolig koselig å bare sitte og glane på TV, skravle og spise litt digg. Fikk servert MANDARIN, eller klementin eller hva pokker det er vi har i Norge Åh, herreguuuud det var godt! Men, litt mye syre. Så kan nok ikke gå helt amok på mandariner før frøkna har kommet til verden. Det er egentlig like greit, fordi jeg er eeegentlig en person som ikke spiser juleting før i desember. Spørs om jeg klarer det i år. Har såååååå lyst på en Hamar julebrus og risengrynsgrøt! Så jeg ryker nok på det før desember. MEEN, jeg prøver, så skal ikke i dag hvertfall Nå skal jeg spise litt frokost, så skal jeg på spa og få farget øyevippene mine, formet øyebryna og få en ny fotbehandling. Har skjønt at sminke kanskje ikke blir prioritert den første tiden fremover, så da er det greit å ha litt ekstra farge på vipper og bryn. Selvom jeg absolutt ikke skal klage, er mørk i utgangspunktet...Uansett deilig å bli dullet med Vi får håndverkerne tilbake for å fikse et par ting i dag, mannen er ikke overbevist om at det vil gjøre det sånn som han ønsker. Tror det er siste gangen vi har håndtverkere på dette huset..herreminhatt! Meen, håndverkeren insisterer på at taket skal være forsvarlig fikset og tett, dette har vi skriftlig, så dersom det skulle bli noe tull, så blir det en forsikringssak. Jeg tror det er tett og fint, men jeg tror ikke håndverkerne har vært opptatt av estetikken. Så mannen flyr nok opp på taket til våren for å utbedre.. he he he...Mannfolk ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #376 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg syns du er fiiin jeg du er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 16. oktober 2014 #377 Del Skrevet 16. oktober 2014 ... kommer bare innom for å si at jeg har risengrynsgrøt stående på plata nå.. fikk akutt lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #378 Del Skrevet 16. oktober 2014 ... kommer bare innom for å si at jeg har risengrynsgrøt stående på plata nå.. fikk akutt lyst på Fniis :-) nå fikk jeg eeenda mer lyst på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #379 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) I dag har vært en god dag. Først 2 timer med dulling. Fotpleie er så deeeilig ♡ Spontanlunch med en venninne før jeg møtte en annen venninne på middag ♡ i kveld har jeg og mr Løvsol sett en romantisk komedie. Lillebebis åler seg så det stikker langt nerri nerri, magen ruller alle veier og er steinhard, tydeligvis full fest inni her ♡ Vet ikke helt om det er koselig eller ubehagelig. Merker at det er trangt inni her nå. Det er helt sjukt å tenke på at det er 4 uker til termin i mårra (!) Endret 17. oktober 2014 av Løvsol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. oktober 2014 #380 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hørtes ut som en VELDIG bra dag Wæææ, 4 uker igjen til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå