Gå til innhold

Liker nyskilt nabo...kan jeg gjøre noe med det, og hva?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en nabo som jeg vet er nyskilt (gikk vel fra hverandre for snart et års tid siden tror jeg)....og jeg har beundret han i hemmelighet lenge, selv da han var gift, men da tenkte jeg selvsagt aldri noe annet. Snakket bare med han og hans daværende kone i farten noen svært få ganger og det er lenge siden nå, jeg kjenner verken han eller hans eks. Ellers så er jeg er nok litt yngre enn han (han er nok rundt 40 og jeg er 30), men det skulle vel ikke ha noe å si.

Kan jeg prøve å bli kjent med han, og i så fall hvordan? Eller bør jeg la det være? Synes sånt er skummelt og er så redd for å dumme meg ut... :sjenert:

Anonymous poster hash: 9317b...a0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du prøve å bli kjent med han :) kanskje ikke åpne med at du har et godt øye til han og invitere på date liksom, men kan jo for eksempel invitere på kaffe eller noe.

Skrevet

Du kan gå bort å låne noen egg? :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, når det er ett år siden kan du prøve deg. :) Ikke tenk så mye, bare smil og vis interesse, så fanger han det nok opp om han vil.

Anonymous poster hash: 415c5...356
AnonymBruker
Skrevet

Huff, tror ikke jeg kommer til å tørre jeg....føler liksom at han er i en litt annen "klasse" enn meg..

Jeg er søt/pen, snill og blid, men han har mye mer enn meg (matrealistisk sett- stort hus osv osv), mens jeg ikke har så god råd og tar opp studier igjen bl.a. Så jeg føler meg litt "underlegen". I tillegg er jeg alenemor og har et barn..

Tror dessverre jeg bare kommer til å fortsette og beundre han på avstand, men takk for gode råd folkens :blomst:

Anonymous poster hash: 9317b...a0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...