AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Ja, det tror jeg. La meg forklare. - Menn gikk til krig, for å få resurser, slik at damer ville være med dem. De ble populære fordi de var barske, sterke og rike. Kvinner har altså valgt slike menn, fordi det tjente dem. Alle vet jo at kvinner blir tiltrekt av resurser. Det samme gjelder mange kriminelle handlinger. - Kvinner står for 2/3 av alle skilsmisser. Som skaper dårlige oppvekstvilkår. Barn utenfor ekteskapet har kvinner 100% kontroll over. Dårlig oppdragelse stod kvinner fult for før, og begynner å gjøre det igjen etter alenemødre eksplosjonen. Som er selvvalgt stort sett. Dette skaper igjen kriminalitet, psykiske lidelser osv. - Kvinner er skapt for å få tak i så mye resurser til sine barn, som er grunnen til at menn konkurrerer om resurser for å kunne få seg ei kone, som igjen fører til overforbruk og global oppvarming.Kvinner kjøper også mesteparten av tingene som blir produsert. - Kvinner er skapt for å ta i mot og akseptere det som rett, og arbeider mot det. Derfor blir mer og mer gjort for at kvinner skal ha det godt, selv om de kun er halve befolkningen. Feminismen har fortsett på bakgrunn av dette, kvinner skal ha mere enn menn for at det skal være likestilling i deres øyne. - Kvinners moral er basert på følelser, menn på forståelsen av godt og vondt. Mao rasjonalitet. Derfor stemmer menn mot det som er vondt og kvinner det følelsene forteller dem. Det skaper mye idiotisk politikk, slik som mer innvandring enn vi noen gang kan takle. Og sikkert videre og videre. Hva tenker dere? Er kvinner roten til alt vondt? Anonymous poster hash: aff42...723 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Nei, kvinner er ikke roten til alt ondt bare fordi du ikke har fått deg noe på en stund. Anonymous poster hash: 4242b...b01 8
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Nei, det er menn det. Anonymous poster hash: cde6e...a9e
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Nei, det er menn det. Anonymous poster hash: cde6e...a9e Nei, det er kvinner det Anonymous poster hash: aff42...723
Djungelvrål Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Lest mye svada her oppigjennom, men denne er nær en vinner! Gratulerer, bøyer meg i støvet! 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Nei, det er kvinner det Anonymous poster hash: aff42...723 Tilbake til 50-tallet med deg, der du hører hjemme. Anonymous poster hash: cde6e...a9e
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Tilbake til 50-tallet med deg, der du hører hjemme. Anonymous poster hash: cde6e...a9e Steinalderen, tenker jeg vi sier. Anonymous poster hash: 4242b...b01
mandel92 Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Ganske idiotisk å påstå at et av våre to kjønn er roten til alt vondt. Hadde vi ikke hatt kvinner hadde vi heller ikke hatt menn, hadde vi ikke hatt menn hadde vi heller ikke hatt kvinner.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Dere som har så mye negativt å si om kvinner, hvorfor lager dere kvinner? Dere menn, har dere tenkt på det? Dere er årsaken til at det blir født kvinner her på jorda. Det er dere som er ansvarlig. Tenk på de kjønnskromosomene dere sender over til kvinnene. Hvorfor lage kvinner om dere virkelig ikke liker dem? For å være en smule seriøs i en slik useriøs tråd: det er er samme argumentasjon som vi har sett opp gjennom hele historien. Det er enkelte grupper som blir samlet under en kam og som så skal bli stilt til ansvar for det ene og det andre. Anonymous poster hash: d02f8...702 1
JamesHardy Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 Dette er igjen bare et fokus på symptomer og har lite med roten til alt vondt å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #11 Skrevet 25. mars 2014 Dere som har så mye negativt å si om kvinner, hvorfor lager dere kvinner? Dere menn, har dere tenkt på det? Dere er årsaken til at det blir født kvinner her på jorda. Det er dere som er ansvarlig. Tenk på de kjønnskromosomene dere sender over til kvinnene. Hvorfor lage kvinner om dere virkelig ikke liker dem? For å være en smule seriøs i en slik useriøs tråd: det er er samme argumentasjon som vi har sett opp gjennom hele historien. Det er enkelte grupper som blir samlet under en kam og som så skal bli stilt til ansvar for det ene og det andre. Anonymous poster hash: d02f8...702 Slik damer sier "uten menn ville det ikke vært krig", men ville vi gått til krig uten damer? Men argumentene til Ts er omtrent like seriøse som dette. Kvinner = tid og penger (tid er penger) Kvinner = penger * penger Kvinner = penger² (penger er roten til alt ondt) Kvinner = Ondt² √Kvinner=Ondt TADA. kvinner er (kvadrat)roten til alt ondt. Anonymous poster hash: 4754c...10c 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #12 Skrevet 25. mars 2014 Dere som har så mye negativt å si om kvinner, hvorfor lager dere kvinner? Dere menn, har dere tenkt på det? Dere er årsaken til at det blir født kvinner her på jorda. Det er dere som er ansvarlig. Tenk på de kjønnskromosomene dere sender over til kvinnene. Hvorfor lage kvinner om dere virkelig ikke liker dem? For å være en smule seriøs i en slik useriøs tråd: det er er samme argumentasjon som vi har sett opp gjennom hele historien. Det er enkelte grupper som blir samlet under en kam og som så skal bli stilt til ansvar for det ene og det andre. Anonymous poster hash: d02f8...702 Problemet er bare det at ballene mine hører ikke på meg og i tillegg ønsker jeg ikke bare gutter. Selv om kvinner er roten til alt vondt til sammen Anonymous poster hash: aff42...723
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #13 Skrevet 25. mars 2014 De er greie å pule på bare det ikke blir barn av det. Anonymous poster hash: 2d247...def
Petra75 Skrevet 25. mars 2014 #14 Skrevet 25. mars 2014 Dere som har så mye negativt å si om kvinner, hvorfor lager dere kvinner? Dere menn, har dere tenkt på det? Dere er årsaken til at det blir født kvinner her på jorda. Det er dere som er ansvarlig. Tenk på de kjønnskromosomene dere sender over til kvinnene. Hvorfor lage kvinner om dere virkelig ikke liker dem? For å være en smule seriøs i en slik useriøs tråd: det er er samme argumentasjon som vi har sett opp gjennom hele historien. Det er enkelte grupper som blir samlet under en kam og som så skal bli stilt til ansvar for det ene og det andre. Anonymous poster hash: d02f8...702 Kineserne har jo tatt litt ansvar der da, og prøver å få til færrest mulig kvinner. ...det går vel ikke akkurat på skinner der heller... 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #15 Skrevet 25. mars 2014 Kineserne har jo tatt litt ansvar der da, og prøver å få til færrest mulig kvinner. ...det går vel ikke akkurat på skinner der heller... Og ikke glem Inderne. Anonymous poster hash: aff42...723 1
Mann 42 Skrevet 25. mars 2014 #16 Skrevet 25. mars 2014 Lest mye svada her oppigjennom, men denne er nær en vinner! Gratulerer, bøyer meg i støvet! Du mener selvsagt at du bøyer deg i hatten.
Gorgonzola Skrevet 25. mars 2014 #18 Skrevet 25. mars 2014 Om noen har gjort seg fortjent til tittelen "bitterpikk" på KG mener jeg TS er en av de nominerte. Oppgulpet fortjener ingen annen kommentar, i hvert fall ikke et seriøst forsøk på tilsvar en gang 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #19 Skrevet 25. mars 2014 Om noen har gjort seg fortjent til tittelen "bitterpikk" på KG mener jeg TS er en av de nominerte. Oppgulpet fortjener ingen annen kommentar, i hvert fall ikke et seriøst forsøk på tilsvar en gang Fordi jeg har rett? Anonymous poster hash: aff42...723
Unika Skrevet 25. mars 2014 #20 Skrevet 25. mars 2014 Fordi jeg har rett? Anonymous poster hash: aff42...723 Eller fordi det er tankegangen din som er roten til (alt) ondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå