Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har holdt på med en gutt i ett par måneder nå, men etter mye styr, så sa jeg til han: "Dette orker jeg ikke mer, ikke ta kontakt med meg før du har funnet ut av hva du vil!"

Så gikk det to dager før han sendte meg en melding der det sto "unnskyld", men da jeg spurte om han hadde fått tenkt seg ferdig eller hva han egentlig mente, så sa han bare at han bare ville si unnskyld, før han sluttet å svare meg. Hva i all verden er dette for noe? Hva bør jeg gjøre? Jeg fikk såklart håp om at han hadde funnet ut av hva det enn var som hadde plaget han i det siste (han ville ikke fortelle meg hva det var), men nå sitter jeg bare her med en tomhet og forvirrelse som ikke ligner noe annet. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 60150...a51

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ignorer ham.

• Liker 2
Gjest smilejenta
Skrevet

Jeg tenker at han har funnet ut av hva han vil, og samtidig forstått at han har vært en dust og derfor ville han bare få sagt unnskyld før han går videre med livet sitt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har holdt på med en gutt i ett par måneder nå, men etter mye styr, så sa jeg til han: "Dette orker jeg ikke mer, ikke ta kontakt med meg før du har funnet ut av hva du vil!"

Så gikk det to dager før han sendte meg en melding der det sto "unnskyld", men da jeg spurte om han hadde fått tenkt seg ferdig eller hva han egentlig mente, så sa han bare at han bare ville si unnskyld, før han sluttet å svare meg. Hva i all verden er dette for noe? Hva bør jeg gjøre? Jeg fikk såklart håp om at han hadde funnet ut av hva det enn var som hadde plaget han i det siste (han ville ikke fortelle meg hva det var), men nå sitter jeg bare her med en tomhet og forvirrelse som ikke ligner noe annet. Hva skal jeg gjøre?Anonymous poster hash: 60150...a51

At du gidder å kaste bort mer tid på en sånn fyr. Kom deg heller videre.

Anonymous poster hash: 4e5db...2da

• Liker 1
Gjest Blåmeis
Skrevet

Han har åpenbart noen følelser for deg, men syntes dette er vanskelig. Jeg syntes du skal møte han litt mer på halvveien og forstå at det kanskje er vanskelig for han å åpne seg på den måten. Ha litt tålmodighet, kanskje er han en fantastisk gutt for deg.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Han har vel hatt dårlig samvitighet da, og ønsket å beklage seg..

Ville gått videre hvis jeg var deg.

• Liker 1
Skrevet

Ignorer han, og gå videre med livet ditt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...