AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Inspirert av "Hva irriterer dere med kjæresten?"-tråden. Hvis jeg skulle laget en liste over hva han synes er irriterende med meg, så må det være: - Jeg er sykt distré, kan leite etter telefonen samtidig som jeg snakker i den - Jeg mister alltid bankkort, mobil og veske på byen - Jeg kan mase litt vel mye om at han skal vaske opp etter seg, gjerne før han er ferdig å spise - Jeg hater å snakke i telefonen, og han må ringe alt og alle for meg - Jeg er en planleggingsfreak og han er spontan Hva med dere?Anonymous poster hash: fa4b9...f30
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 At jeg ligger med andre damer Anonymous poster hash: 687ba...127
following_angels Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 - Jeg er veldig usikker på meg selv, og har problemer med å spise og å være komfortabel med megselv - Overanalyserer ofte uskyldige ting - Jeg maser på han om at han ikke må glemme ting hele tiden (selv om det er det eneste som ikke får han til å glemme alt. Uansett hvor han er legger han igjen minst en gjenstand etter seg xD) - Jeg liker å skvise kvisene hans - At jeg bruker lang tid på å ordne/sminke meg - At jeg ombestemmer meg 10 ganger om hva jeg skal ha på meg, hver gang vi skal noe sammen Ellers tror jeg han har det greit med meg
Tanuki Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 - At jeg er et rotehue - Jeg duller for mye med hunden min - Daarlig til a svare paa telefon - At jeg bruker for lang tid paa badet
Gjest smilejenta Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 At jeg fort kan tro han lyver om ting, selv om det ikke er noen grunn til det. Han er verdens snilleste og jeg har vansker med å akseptere at jeg har truffet den perfekte mann. :-( (forresten så har han motbevist at han lyver HVER eneste gang i 3 år nå, men tipper han synes det er irriterende å måtte bevise at han snakker sant. Eller tipper ikke, vet. Hehe, stakkars fyr!)
Gjest TheRighteous Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 At jeg snakker for mye, maser mye, at jeg er mye bedre å argumentere enn han, at jeg er for ryddig og ordentlig og at jeg tenker for mye og overanalyserer ting. 1
Gjest Gaea Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Alt, om han er i det humøret. Men stort sett går det vel i at jeg kan være litt masete, bli raskt irritert, roter litt... Kan også være ganske teit på flere måter om vi krangler, men det er han også - så på den positive siden er vi lært oss å ikke være noe særlig langsinte.
Anciol Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 - Alle bøkene jeg drar i hus -Jeg okkuperer dataen noen ganger, med vilje så han skal legge seg i anstendig tid! - At jeg maser på han om at han MÅ se og få bilen ordnet!
Chien Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Det er mulig at jeg noen ganger klager litt på kjøringen hans.
kaprifolen Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 At jeg ikke vrenger skittentøyet riktig vei...
Rosewood Skrevet 25. mars 2014 #11 Skrevet 25. mars 2014 At jeg er helt vanvittig distre, og glemsk, samtidig som jeg er litt rotete av meg... For eksempel tomme dopapirruller, jeg glemmer alltid å hive dem hvis jeg har brukt resten av dopapiret. Og jeg kan sitte å spise mat i stua og gå i fra tallerkenet og bestikket og bort til kjøkkenet når jeg er ferdig, sånn i stedet for å ta dem med meg. Han er veldig ordensperson, liker å ha det ryddig og fint. Jeg liker jo det jeg og, men jeg er litt mer slurvete, og som sagt glemmer ut ting veldig fort. Han kan bli litt gal til tider
Anoia Skrevet 25. mars 2014 #12 Skrevet 25. mars 2014 Jeg roter, men blir irritert på ham når han roter. Jeg somler alltid med et eller annet rett før vi skal spise middag. Jeg er glemsk og vimsete og nokså slurvete iblant. Jeg gamer for mye i perioder. Jeg overanalyserer og lar mine usikkerheter gå utover ham. Jeg er alltid mest pratsom når han er i det usosiale hjørnet (særlig når han kommer hjem fra jobb og er sliten).
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #13 Skrevet 25. mars 2014 - at jeg lar alle skapdører stå åpne! (Det irriterer til og med meg selv...) - at jeg er morgengretten - at kort og nøkler på mystisk vis forsvinner noen ganger i uka.... - at jeg maser på ham om å rydde før han legger seg på kvelden.. (Og det irriterer meg at jeg må gjøre det!)Anonymous poster hash: 4e399...820
Mrs Smith Skrevet 25. mars 2014 #14 Skrevet 25. mars 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #15 Skrevet 25. mars 2014 Kjæresten min finner alltid feil, og jeg er noen ganger usikker på om det er faktiske feil, eller om han bare skaper de :/ - Han sier alltid at skoene mine er så stygge - At håret mitt er stygt, hvis jeg får 1 cm ettervekst - Han er nøye på at jeg trener (men trener ikke selv da..) - At jeg går rart - At det høres når jeg spiser eple/tygger tyggis og at han blir flau over det - At jeg visstnok ikke kan lage mat - At jeg ikke vil ha analsex - At jeg ikke har utringa nok topper, eller har lyst til å gå med høyhæla sko - At jeg ikke er en jente som er glad i villmarksliv (har aldri blitt bedt med på tur da) - At jeg må ta hensyn til meg selv noen ganger - At jeg prøver å stille krav noen ganger, f.eks at vi begge skal dele på utgiftene (da eksploderer han i sinne) Kommer ikke på mer akkurat nå,.. Anonymous poster hash: ad0a2...596
Anoia Skrevet 25. mars 2014 #16 Skrevet 25. mars 2014 Kjæresten min finner alltid feil, og jeg er noen ganger usikker på om det er faktiske feil, eller om han bare skaper de :/ - Han sier alltid at skoene mine er så stygge - At håret mitt er stygt, hvis jeg får 1 cm ettervekst - Han er nøye på at jeg trener (men trener ikke selv da..) - At jeg går rart - At det høres når jeg spiser eple/tygger tyggis og at han blir flau over det - At jeg visstnok ikke kan lage mat - At jeg ikke vil ha analsex - At jeg ikke har utringa nok topper, eller har lyst til å gå med høyhæla sko - At jeg ikke er en jente som er glad i villmarksliv (har aldri blitt bedt med på tur da) - At jeg må ta hensyn til meg selv noen ganger - At jeg prøver å stille krav noen ganger, f.eks at vi begge skal dele på utgiftene (da eksploderer han i sinne) Kommer ikke på mer akkurat nå,.. Anonymous poster hash: ad0a2...596 Dere er sammen fordi...? 12
Gjest Heartbeat Skrevet 25. mars 2014 #17 Skrevet 25. mars 2014 Dere er sammen fordi...? Fordi hun finner seg i det... Dropp den fyren! 5
Gjest Genic Skrevet 25. mars 2014 #18 Skrevet 25. mars 2014 Kjæresten min finner alltid feil, og jeg er noen ganger usikker på om det er faktiske feil, eller om han bare skaper de :/ - Han sier alltid at skoene mine er så stygge - At håret mitt er stygt, hvis jeg får 1 cm ettervekst - Han er nøye på at jeg trener (men trener ikke selv da..) - At jeg går rart - At det høres når jeg spiser eple/tygger tyggis og at han blir flau over det - At jeg visstnok ikke kan lage mat - At jeg ikke vil ha analsex - At jeg ikke har utringa nok topper, eller har lyst til å gå med høyhæla sko - At jeg ikke er en jente som er glad i villmarksliv (har aldri blitt bedt med på tur da) - At jeg må ta hensyn til meg selv noen ganger - At jeg prøver å stille krav noen ganger, f.eks at vi begge skal dele på utgiftene (da eksploderer han i sinne) Kommer ikke på mer akkurat nå,.. Anonymous poster hash: ad0a2...596 Denne var stakkarslig. 1
WinterDawn Skrevet 25. mars 2014 #19 Skrevet 25. mars 2014 - At jeg smatter selv om jeg har munnen lukket (aner ikke hvordan jeg skal klare å spise uten å lage lyd?) - At jeg er verdens mest distre person, som aldri vet hvor jeg har noen ting (som han da må finne for meg) - At jeg har mange ADHD-tendenser (ikke blitt testet), klarer ikke å sitte stille mer enn en time av gangen - At jeg ikke har et behov for å vaske og støvsuge to ganger om dagen - At jeg helst vil være ute i skog og mark hver eneste dag - At jeg ikke liker å se på TV - At jeg tar for mye hensyn til ham - At jeg er for brå (fra Nord-Norge) - At jeg tidvis er treig på badet Ellers liker jeg å tro at jeg er perfekt!
Sillicious Skrevet 25. mars 2014 #20 Skrevet 25. mars 2014 - At jeg er ego noen ganger og selvgo, var det siste jeg hørte iallefall. - Pirker på han - Bryr meg ikke om hans meninger - At jeg er alt for rastløs (pga adhd) - Jeg snakker litt for mye om biler - Jeg er for direkte, frekk noen ganger, tenker meg ikke om før jeg snakker - Han hater også at jeg kommenterer hvor dårlig musikksmak han har, sånn går det når man er sammen med mr.P5 Jaja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå