Gå til innhold

Hvordan hadde en KG-diskusjon sett ut i virkeligheten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde alle vært like ærlige?

Hvilken diskusjon ville du sett på? Jeg ville sett på en diskusjon om cardigans. Brukerne på klesforumet er bananas :overrasket:

Anonymous poster hash: aec44...80c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fader at jeg gikk glipp av cardigans-krangelen.

Anonymous poster hash: feeeb...d25

AnonymBruker
Skrevet

Feminazier mot bitterpikker hadde også vært kult :popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

-Hei, hyggelig å møte deg.

-Haha, så teit sagt. Er du white trash? Ser ut som du kunne vært truende til å kalle datteren din Isadora og spise ketchup en gang i skuddåret.

- Og det sier du, en "kvinne" med kort hår? Har du latt deg selv forfalle nå? I utlandet hvor jeg bor og har erfaring fra, så vet vi at menn av biologiske årsaker liker langt hår. Dette hadde du visst, bare du hadde vært litt mer bereist og en globalisert og dannet verdensborger. Flaks at du har flat mage, det er det eneste som gir deg håp på alle verdens markeder.

- Ånei, la oss holde oss unna den gjengen der, da. Hun ene kom i regnavstøtende jakke, noe som er helt sjuskete. Hun andre har flate sko til kjole, hun er nesten som et intetkjønn. Feminiseringen, altså.

- Greit..men dere, jeg gruer meg til middagen altså. Jeg liker ingenting i hele verden, alle matvarer er helt jævlige.

- Kanskje vi skal spørre om å få lage chilireker til oss selv på kjøkkenet her? Det er det høflige å gjøre hvis man ikke liker det som serveres. Nei?

---

- Hei

- Hei? Nå må du ha misforstått helt, hei sa jeg allerede i 2009, den 9. april. Du kan ikke ha hørt det, eller så har du misforstått, uoppmerksom som du er, ettersom det klart å tydelig på dette opptaket som jeg nå skal spille av for deg, kommer frem at jeg virkelig sa "Hei" denne dagen i april 09. Men det er vel ikke å forvente at kvinner på KG orker å høre på det jeg spiller av. Nei, nei.

- Hjelpes.

Anonymous poster hash: 06707...ead
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Omtrent sånn

ab6890a15572a03fab86613cb77da264.gif

Anonymous poster hash: 5a73d...b6b
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Omtrent sånn

ab6890a15572a03fab86613cb77da264.gif

Du su lade de?

Anonymous poster hash: 963f1...3b6

Skrevet

Ingen hadde turt å si noe for å ikke å avsløre hvem de er.

Gjest Winza
Skrevet (endret)

Ingen hadde turt å si noe for å ikke å avsløre hvem de er.

Eller tenk en telefon versjon av kg, hvor alle er på en linje og snakker sammen og krangler og når man vil gå til en annen tråd så skifter man linje eller lager sin egen linje vist man vil ha en ny tråd hehe:)

Endret av Sid Walker
Skrevet

Eller tenk en telefon versjon av kg, hvor alle er på en linje og snakker sammen og krangler og når man vil gå til en annen tråd så skifter man linje eller lager sin egen linje vist man vil ha en ny tråd hehe:)

Over telefon hadde det sikkert blitt veldig morsomt :fnise:

Gjest Winza
Skrevet

Over telefon hadde det sikkert blitt veldig morsomt :fnise:

Hadde blitt en versjon av online gaming hvor alle hyler og skriker til alle andre hver gang dem dør:)

Skrevet

Hadde blitt en versjon av online gaming hvor alle hyler og skriker til alle andre hver gang dem dør:)

Jeg tror det hadde blitt populært altså :) Men også at det ville blitt mye " eh, glem det siste jeg sa!" av frykt for å bli avslørt.

Gjest Winza
Skrevet

Jeg tror det hadde blitt populært altså :) Men også at det ville blitt mye " eh, glem det siste jeg sa!" av frykt for å bli avslørt.

Jeg hadde blitt sliten av å snakke så mye

Skrevet

Jeg hadde blitt sliten av å snakke så mye

Da kan hver enkelt innføre ett minutt stillhet ved å rope PAUSE! :)

AnonymBruker
Skrevet

Feminazier mot bitterpikker hadde også vært kult :popcorn:

Vet ikke hva bitterpikker er, men here you go:

https://www.youtube.com/watch?v=Sx7PIIA60XQ

Ikke mye tvil om hvilken part som var rasjonell her ihvertfall....

Anonymous poster hash: 554af...384

AnonymBruker
Skrevet

Du su lade de?

Anonymous poster hash: 963f1...3b6

Nei, jeg kan ikke skryte på meg å ha laget denne stripa. Mine tegneferdigheter er under pari. Jeg fant den på dagbladet.no :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...