Gå til innhold

Dere som sitter i kassa på butikken...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... Tenker dere av og til over hva kundene hos dere handler? Noen ganger, og da tenker jeg ikke over det før jeg legger varene på båndet, så handler jeg godteri, is, jenteblader, eventuelt en film, og noen pakker tamponger. Yeeess, hvem skal hjem og ha mensenkveld, lissom :ler:

Anonymous poster hash: fcc00...599

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eller øl og kondomer... her skal det drikkes å has sex :wow:

Anonymous poster hash: 8d5d1...062
  • Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

hehe, ja hender seg det :fnise: var en gang en som kom innom og handlet epler og kondomer, jeg tenker bare jaaa riktig :fnise: men så klart viser jeg ingen reaksjoner, men han mange tanker for meg selv :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker aldri over det :P

Skjønner at du kan tro det, men når vi sitter der er vi altfor opptatt i arbeidet.

Anonymous poster hash: ce8b2...4f7
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Jeg tenker sånt :-) Haha. Mange som handler tamponger, sjokolade, osv.. Da tenker jeg mensen-kveld.

Anonymous poster hash: 9fa32...c17
Skrevet

Stort sett ikke. Men om du f.eks hadde kommer hver eneste dag og handlet mye usunn mat, så hadde jeg nok tenkt over det :fnise:

Men i bunn og grunn legger jeg egentlig ikke merke til hva folk handler, og jeg bryr meg heller ikke så mye. Kjøper mye usunt selv, og bekymrer meg til tide hva kassapersonalet må tenke, men bekymringen er nok grunnløs. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Gjelder å kjøpe alt godiset på en butikk og tampongene på en annen,skjønner jeg :ler:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber ikke i butikk, men om jeg skal kjøpe dopapir og øl blir det litt sånn at jeg ser for meg at den i kassa tenker "Åja, nå skal hun hjem og drikke øl på do!" :P

Anonymous poster hash: 7140c...6b9
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med dasspapir da? Jeg hater å kjøpe det. Redd hun bak kasse tro jeg driter mye. Sliter med dårlig mage å slikt.

Anonymous poster hash: 60d2d...a2d
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mensen-kveld? hva vil det si?

Anonymous poster hash: 32e91...525
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva med dasspapir da? Jeg hater å kjøpe det. Redd hun bak kasse tro jeg driter mye. Sliter med dårlig mage å slikt.

Ro ned a, du er menneske!

Anonymous poster hash: ce8b2...4f7

• Liker 7
Gjest HappyWaffle
Skrevet

noen legger man merke til, men så er det de som bare har en helt vanlig storhandel :P at noen kjøper dasspapir bryr meg ikke. men når noen kommer med flere brett/sixpack med øl så enker jeg at "du kommer til å ha det vondt i morgen" :P men er aldri noe vondt bak tankene mine. er bare sånn jeg får tiden til å gå litt fortere :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Haha må være underholdende å sitte i kassa enkelte ganger :)

Skrevet

Da jeg jobbet i butikk så var det det siste jeg tenkte på. Mine tanker gikk heller til å få varene scannet fortest mulig, og ikke dobbel-scanne varen. Samtidig som jeg småpratet med kundene :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og en ting til. Jeg spiser mye tunfisk på boks. Som godt proteintilskudd til trening. Men tør ikke kjøpe mer enn 4-5 bokser i samme butikk. Går til flere samtidig for å spre det. Om jeg handler 15-20 bokser tunfisk i samme butikk vil kassadama tro jeg er lutfattig eller noe sånt?

• Liker 1
Skrevet

Som regel ikke, men det hender jo at jeg tenker over det hvis det er noe litt utenom det vanlige. Holder det alltid for meg selv da :) Etter en stund i samme butikk får man ganske god innsikt i handlevanene til de faste kundene da, enten man liker det eller ikke :laugh:

Skrevet

Jeg kjøpte kondomer og agurk en gang og tenkte ikke noe spesielt over det før jeg fikk DET blikket fra kassadamen. Jeg manglet jo bare litt grønt til tacoen. :rodme:

• Liker 31
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Og en ting til. Jeg spiser mye tunfisk på boks. Som godt proteintilskudd til trening. Men tør ikke kjøpe mer enn 4-5 bokser i samme butikk. Går til flere samtidig for å spre det. Om jeg handler 15-20 bokser tunfisk i samme butikk vil kassadama tro jeg er lutfattig eller noe sånt?

der jeg jobber er det masse helsefreeaker så om du hadde gjort det hos oss hadde ingen tenkt over det :P hva er galt med tunfisk liksom? annet enn at det smaker høgg :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte kondomer og agurk en gang og tenkte ikke noe spesielt over det før jeg fikk DET blikket fra kassadamen. Jeg manglet jo bare litt grønt til tacoen. :rodme:

sånne ting gjør en butikkjobb morsom :skratte:

Anonymous poster hash: 2eb88...992

• Liker 2
Skrevet

Har alltid hatt en drøm om å komme løpende inn i en butikk, for bare å kjøpe dopapir, og løpe ut igjen som en gal.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...