AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Ser flere som viser at de er utro foran venner og bekjente som vet de er i forhold. Er det halvveis stuerent å være utro. Bare i år, har sjefen som venter barn med kona holdt på med en av medarbeiderne, var på en lønningspils og på en hyttetur var en bekjent utro to dager på rad selv om han hadde samboer og alle på hytteturen visste om det. Snakk om sex i begge tilfellene. Anonymous poster hash: 30afd...71e
Gjest Kvinneline Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Det spørs på hvordan man ser på utroskap om man kan si at det er stuerent. I mine øyne er utroskap langt fra stuerent, og noe jeg aldri kunne ha utsatt min kjære for. 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Det spørs på hvordan man ser på utroskap om man kan si at det er stuerent. I mine øyne er utroskap langt fra stuerent, og noe jeg aldri kunne ha utsatt min kjære for. Ville ikke vært utro jeg heller, men med stuerent mente jeg ikke bare være utro, men å være utro slik at venner finner ut om det. Hadde egentlig sett for meg at utroskap var noe man holdt skjult for alle og ikke slik at kjæresten var den eneste som ikke visste om noe. TS Anonymous poster hash: 30afd...71e
Snowblind Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Skulle jo tro det, men etter min erfaring så bryr ikke folk seg. Har ikke telling på hvor mange ganger gifte menn som har prøvd seg på meg foran venner/bekjente.
Tba Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Mitt inntrykk er at det er stuerent for mange så lenge det ikke rammer dem selv. Jeg anser utroskap som det styggeste du kan gjøre mot noen uten å risikere fengselsstraff. Så jeg syns det ikke er stuerent, men blir da av enkelte oppfattet som prippen. Endret 24. mars 2014 av Tba 2
Sapientia Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 utroskap = på hue og rævva ut så nei, overhodet ikke stuereint slik jeg ser det. 4
iev Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Nei, absolutt ikke stuerent i det hele tatt. Kvalmt og motbydelig, både å være utro og menneskene som er utro 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 Problemet er at venner ofte vil beskytte den som er utro ovenfor kjæresten. Ringer du 5 venner av kjæresten din dagen derpå for å spørre hvor h*n sov. Vil 2 si at de ikke vet, 2 si at h*n sov der, mens den 5 vil si at h*n fortsatt er der.Anonymous poster hash: af12e...c01 1
kaprifolen Skrevet 25. mars 2014 #12 Skrevet 25. mars 2014 Nei, absolutt ikke! Jeg har f.eks en tidligere kamerat jeg får lyst til å slå i bakhuet hver gang jeg ser han. Ødelegge ekteskap med ei flott dame og gjøre barnet til skilsmissebarn bare fordi han ikke klarte holde kølla på rett sted...! Og ikke var det ons heller, men løgn og sniking over lang tid. I "mitt" miljø blir slike stort sett "utstøtt", og om man må beholde kontakt av en eller annen grunn, så har man fortsatt falt i status, og det merkes....
Karolius Kroktan Skrevet 25. mars 2014 #13 Skrevet 25. mars 2014 Virker skremmende stuerent. Har vært på tur mange ganger med jobben, både i Norge og med utenlandsfergene, og det virker nesten som om mange kappes om å ha seg mest mulig på disse turene. Vel å merke er dette folk som er gift eller samboende. Opplever også til stadighet at noen (også folk jeg vet er gift eller samboer) forsøker å sjekke opp fruen når vi er ute på byen. Er ingen moralist, men det begynner å bli for drøyt for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #14 Skrevet 25. mars 2014 Jeg er en av de som har innrømmet det for venner. De har ikke møtt han jeg var utro med, men jeg har fortalt om det. De har visst at jeg slet i flere år med det forholdet jeg hadde, han var absolutt ikke snill med meg, og truet meg til å bli hos han pga barnet. Så var jeg utro, og to uker etter var jeg ute av huset til eksen og meg. For meg var utroskapen sparket i ræva jeg trengte. Jeg hadde gått fra han uansett, men jeg er glad jeg fikk gjort det nå. Skal sies at han har vært utro mange ganger, også i flere måneder mens jeg var gravid..Anonymous poster hash: f5452...291
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #15 Skrevet 25. mars 2014 Veldig stuerent, derfor alltid kjerringa som får vite det sist. Spesielt på jobb-fester/reiser er det stuerent. Også på byen slåss de gifte mennene om å få seg, foran kompiser og andre kjente. Kan legge til at jeg selv ikke ville godtatt utroskap fra en evt partner, derfor er det nok likegodt å leve alene. Anonymous poster hash: 3bbce...eee
Ulla Ullsokk Skrevet 25. mars 2014 #16 Skrevet 25. mars 2014 Hadde fortalt vennene mine akkurat hva jeg mente om dem, hvis jeg så dem holde på sånn!
Frisørdama Skrevet 25. mars 2014 #17 Skrevet 25. mars 2014 Enig med flere over her. Utroskap = no no!
Javob Skrevet 25. mars 2014 #18 Skrevet 25. mars 2014 Nei, det er ikke på noen måte greitt. Om en venn av meg hadde vert utro, hadde jeg aldri bare smilt og vist likegyldighet. Hadde sagt akkurat det han fortjente. 1
Gjest Coolaid Skrevet 25. mars 2014 #19 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Det er vel stuerent for dem som er utro, eller bidrar til det. Med bidra til det mener jeg den som involverer seg med en opptatt person, eller "venner" som ikke melder ifra til partner. For de andre som blir bedratt og såret, eller står på sidelinjen og ser på, er det langt i fra stuerent. Endret 25. mars 2014 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #20 Skrevet 25. mars 2014 Blant folk flest er det ikke akseptert å være utro. Men samtidig vet jeg at på en del arbeidsplasser finnes det en del "jobb-kjærester", som også ikan nkludere sengehygge... Min søster jobber i et av de store konsultenfirmaene i Oslo, og hun kan fortelle om utroskap blant flere der, inkludert blant sjefene.. Så i noen miljøer er det nok litt mer vanlig og akseptert. Anonymous poster hash: c7416...060
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå