Dorota Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Typen min sjekker facebooken min, altså, han logger seg inn på min profil. Han sier han gjør det for å sjekke om jeg har sett det røde meldingstegnet, og finner da ut om jeg evt. har sett at det er kommet en melding fra han, men bevisst ikke åpnet meldingen (da han ser at den er lest, men ikke svart på). Jeg vet jo at han sjekker andre meldinger også.. Han sjekker også mobilen min, også når jeg er tilstedet. eksen hans var utro, så han skylder mistenksomheten på det, samt det at han føler jeg ikke sier alt. Synes dere det er ok? Han er litt av og på i forhold til meg, vet ikke helt hva han vil..jeg ønsker at dette skal vare, og gir ham tid. Tar det egentlig som et positivt tegn at han gjør dette, for da vet jeg jo at han bryr seg.. Er jeg helt idiot som tillåter dette? (har absolut ingenting å skjule).
Apehjerne Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Hvorfor i herrens navn har dugikk han passordet?? 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 kvifor har han passordet til facebooken din?
Gjest Chloe87 Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Minner om eksen min, en grunn til at han ble eks. Han skyldte også på at sin sykelige sjalusi og kontrollbehov var pga eksen hans var utro, dette brukte han som en unnskyldning for å være en kontrollerende j.... Jeg har selv blitt bedratt., men jeg oppfører meg jo ikke sånn, det finnes ingen unnskyldning for slik oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Synst ikke det er ille, sjekker tlf til samboern i ny og ned jeg også. Og han min.Anonymous poster hash: 01400...164
Dorota Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2014 Vi sitter ofte sammen å ser på hverandres FB.. Så han har fått det me seg slik..En gang endret jeg på innstillingene, slik at jeg fikk mail om når noen logget seg inn…da var han innpå 3 ganger iløpet av en formiddag..(Dette var etter en krangel).. Men som sagt har jeg ingenting å skjule, så det gjør ingenting..Unntatt at jeg ikke liker at han ikke stoler på meg.
Gjest Chloe87 Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Synst ikke det er ille, sjekker tlf til samboern i ny og ned jeg også. Og han min.Anonymous poster hash: 01400...164 Hvorfor det? Stoler dere såpass lite på hverandre?
Cathrine88 Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Minn meg på å aldri bli venn med deg. Hvis jeg skriver en melding til en venninne er den ment til henne, ikke den sjalu typen hennes - og jeg ville kuttet henne ut hvis jeg fikk vite at hun lot ham lese private meldinger. 7
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Hadde kjæresten min gjort det med meg kan jeg garantere at det ikke hadde skjedd flere ganger. Anonymous poster hash: 75556...1c8
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. mars 2014 #12 Skrevet 24. mars 2014 (endret) facebook pc mail mobil ja, til og med posten i postkassa som er adressert til meg er min. INGEN andre har noko med det! Endret 24. mars 2014 av Stjerner og planeter
Gjest lillelarve Skrevet 24. mars 2014 #13 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Jeg kunne aldri sjekket min samboers Facebook eller mobil... Det er privat, og jeg har ingenting med det å gjøre. Et unntak vil jo selvfølgelig være om han er utro og skriver med en elskerinne for eksempel/eller at jeg har sterk mistanke om det. Men jeg synes man bør klare å stole på hverandre uten å sjekke meldinger. Føler du ikke at du mister litt privatliv på en måte? Jeg har lyst til å kunne snakke med kompisen eller venninna mi uten at min samboer skal se alt jeg har snakket om. Jeg hadde ikke følt at han stolte på meg. Men jeg har ikke noe imot at folk gjør det da; bare synes det er litt rart. Endret 24. mars 2014 av lillelarve
Dorota Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 24. mars 2014 joda, jeg ser den..Men vi deler vel egentlig alt. Gjør ikke dere? Klart, om en venninne sier noe fortrolig hadde jeg ikke sagt det til han..Og det har hendt at jeg har slettet meldinger for å verne den som skriver..Han er jo ikke dum å går inn og leser meldingen FØR jeg selv har åpnet den..
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #15 Skrevet 24. mars 2014 Jeg ble forbanna fordi han lar vær å dra på jobb.. uansvarlig.. Anonymous poster hash: b3ac3...158
Dorota Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #16 Skrevet 24. mars 2014 Bytt passord! det bekrefter vel bare at jeg har noe å skjule (i følge han)..
mandel92 Skrevet 24. mars 2014 #17 Skrevet 24. mars 2014 det bekrefter vel bare at jeg har noe å skjule (i følge han).. Han høres da veldig mistenksom og kontrollerende ut. Noe privat må man få lov til å ha. Vil du virkelig være i et forhold med noen som ikke vil la deg ha et privatliv? 2
Zzyzx Skrevet 24. mars 2014 #18 Skrevet 24. mars 2014 joda, jeg ser den..Men vi deler vel egentlig alt. Gjør ikke dere? Klart, om en venninne sier noe fortrolig hadde jeg ikke sagt det til han..Og det har hendt at jeg har slettet meldinger for å verne den som skriver..Han er jo ikke dum å går inn og leser meldingen FØR jeg selv har åpnet den.. Vi deler alt vi vil dele. Som betyr at vi respekterer hverandres privatliv. Og dermed også andres privatliv. Vi har vært samboere i sju år og aldri hatt hverandres passord til noe som helst. Ja, med unntak av det trådløse nettet, da. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #19 Skrevet 24. mars 2014 Bytt passord og BYTT TYPE. Anonymous poster hash: b4c03...6a1 2
Dorota Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 24. mars 2014 Han høres da veldig mistenksom og kontrollerende ut. Noe privat må man få lov til å ha. Vil du virkelig være i et forhold med noen som ikke vil la deg ha et privatliv? Det bryr meg egentlig ikke, men de jeg har sagt det til reagerer jo negativt på det..som de fleste her også! Som nevnt er han usikker i forhold til hva han vil i dette forholdet, så jeg liker egentlig at han gjør det..Egentlig ganske teit ser jeg selv, men forelskelse kan gjøre en ganske dum har jeg erfart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå