AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Fant ut og presset henne til og fortelle, hun har vært utro mot en fyr, hatt sex 2 ganger... En smule frustert og lei....Og ikke minst forbannet...... Dump henne next eller?.... Anonymous poster hash: f9ba2...33f
Teethgrinding Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Auda... Kjipt mann. Kjipt. Men for all del, dropp den møkkadama som en bøyd golfkølle. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Mot en fyr? Eller med en fyr mot deg? I hvertfall - hun er ikke noe å ta vare på, kom deg ut før hun rekker å bryte deg ned. Anonymous poster hash: 1fb16...203 1
Viventium Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Skaden har skjedd så ingen vits og være furt og lage masse bråk... Gå ut med hevet hodet og hvis hva forslags fantastisk mann henne netopp har mistet. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Skaden har skjedd så ingen vits og være furt og lage masse bråk... Gå ut med hevet hodet og hvis hva forslags fantastisk mann henne netopp har mistet. Vi har vært samboere i 5 år...Alt har vært fint til rundt juletider, då gikk det bare nedover...Men jeg må nok bare flytte...Hun er avhengig av bilen min tho..haha.....Dritt!! Anonymous poster hash: f9ba2...33f
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Er bare å vise henne døra.... Men du! Husk å åpne den før du hiver henne ut....Anonymous poster hash: e0bd2...e41 3
Tba Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Vi har vært samboere i 5 år...Alt har vært fint til rundt juletider, då gikk det bare nedover...Men jeg må nok bare flytte...Hun er avhengig av bilen min tho..haha.....Dritt!! Anonymous poster hash: f9ba2...33f Flytt ut og ta med bilen. Regner med at dere ikke har noen barn eller felles eiendom Da er greit bli kvitt henne, liten vits i investere mere tid i noen som er utro. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå