AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Hei:) Sitter godt plantet i sofaen min hær, og ble plutselig litt nysgjerrig på hvem brukere av KG er. Ser mange som svarer på flere innlegg veldig raskt og regelmessig gjennom hele dagen, og det fikk meg bare til å bli litt nysgjerrig. Jeg er for tiden sykemeldt og nyopert etter en korsbåndskade.. Har mye tid å drepe, så finner det er fint og ha en side som KG😄 Vil gjerne høre hva du gjør om dagene hvis du ønsker å dele☺️Anonymous poster hash: bc562...a1b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Jeg jobber, delvis. Jeg er ganske ung, går ikke skole lenger men skal starte på igjen til høsten. Har veldig mye tid til overs siden jeg blir veldig utmattet etter en arbeidsdag Anonymous poster hash: ca09b...556
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Jeg jobber offshore:)Anonymous poster hash: b90a0...681
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Går på AAP pga sykdom og er med i et opplegg i regi av kommunen 3 dager i uken med trening og undervisning for bedre livskvalitet for tiden. Resten av dagene er jeg hjemme, merker jeg trenger de to dagene fri, blir helt utslitt men er veldig glad for at jeg fikk være med der. Deilig å koble av med KG på sofaen når man er i avslappningsmodus. Anonymous poster hash: aeec1...f20
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Glemte si hva jeg gjør om dagene. Jeg har 3 barn der alle går på skolen, så jeg har god tid for meg selv på dagtid. Noen dager er jeg bare hjemme og pultet i heimen, ellers går på tur/fjelltur med venner. Har en god vennine som driver for seg selv, så vi møtes en del for lunsj eller tur ol. Er flink å slappe av når jeg har fri:)Anonymous poster hash: b90a0...681
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Det er meg som jobber offshore ovenfor:)Anonymous poster hash: b90a0...681
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 jeg er hjemme hver dag, hele dagen. Anonymous poster hash: 396eb...1f3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Jeg jobber for meg selv fra kjøkkenbenken, både morgen og kveld. Jeg bor i utlandet med engelsktalende ektefelle og har liten familie. Jeg bruker altså ikke norsk så mye, så kvinneguiden er eneste kilden for å bruke norsk når jeg har behov for det.Anonymous poster hash: 3e973...318
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Jeg er syk så jeg har ikke energi til å gjøre så mye for tiden. Kan ikke jobbe, går ikke på skole. Har mye fritid for å si det sånn. Anonymous poster hash: 91237...54f
Gjest Funky Punk Skrevet 24. mars 2014 #11 Skrevet 24. mars 2014 Kronisk syk så går hjemme. Er under arbeidsutprøving 3 timer 1 dag i uken, og er ferdig med det til påsken. Koser meg så godt jeg kan med dyrene mine og hobbyen min, men det blir mange timer med serier/filmer, kryssord, KG og slikt
Fruen92 Skrevet 24. mars 2014 #12 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Slettet Endret 8. mars av Fruen92 Slett
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #13 Skrevet 24. mars 2014 Glemte si hva jeg gjør om dagene. Jeg har 3 barn der alle går på skolen, så jeg har god tid for meg selv på dagtid. Noen dager er jeg bare hjemme og pultet i heimen, ellers går på tur/fjelltur med venner. Har en god vennine som driver for seg selv, så vi møtes en del for lunsj eller tur ol. Er flink å slappe av når jeg har fri:)Anonymous poster hash: b90a0...681 Huff, jeg er ikke flink til å slappe av når jeg har fri, så missunner deg det☺️ Alt for rastløs. Anonymous poster hash: bc562...a1b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #14 Skrevet 24. mars 2014 Kronisk syk så går hjemme. Er under arbeidsutprøving 3 timer 1 dag i uken, og er ferdig med det til påsken. Koser meg så godt jeg kan med dyrene mine og hobbyen min, men det blir mange timer med serier/filmer, kryssord, KG og slikt Det hørtes ikke så særlig ut. Håper du får slappet av og kost deg mye når du er hjemme med dyr ogsånn☺️Anonymous poster hash: bc562...a1b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #15 Skrevet 24. mars 2014 Godt spørsmål du stiller, men jeg tror ikke folk på KG nødvendigvis svarer noe raskere enn på f.eks sosiale medier. Folk svarer ganske raskt der også, i hverfall noen. Jeg er i full jobb og har barn men styrer en del av arbeidsdagen min selv. Anonymous poster hash: 67005...617 1
minister-mio Skrevet 24. mars 2014 #16 Skrevet 24. mars 2014 Jeg er en som reiser mye kollektivt og sitter i mye møter. Kg på telefonen er da greit å ha
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #17 Skrevet 24. mars 2014 Godt spørsmål du stiller, men jeg tror ikke folk på KG nødvendigvis svarer noe raskere enn på f.eks sosiale medier. Folk svarer ganske raskt der også, i hverfall noen. Jeg er i full jobb og har barn men styrer en del av arbeidsdagen min selv.Anonymous poster hash: 67005...617 Nei det er nok sant. Når jeg sitter hjemme om dagene nå, har jeg eskremt mye tid til overs, alt for mye😁 Synes det er interessant og høre litt om hvem mennesker her inne er og hva de driver med😊 Anonymous poster hash: bc562...a1b
Gjest Funky Punk Skrevet 24. mars 2014 #18 Skrevet 24. mars 2014 Det hørtes ikke så særlig ut. Håper du får slappet av og kost deg mye når du er hjemme med dyr ogsånn☺️Anonymous poster hash: bc562...a1b Syns hele situasjonen var tragisk i flere år, men har nå lært meg å sette pris på de små hverdagsgledene, så nå har jeg det så bra jeg kan ha det
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #19 Skrevet 24. mars 2014 Huff, jeg er ikke flink til å slappe av når jeg har fri, så missunner deg det☺️ Alt for rastløs. Anonymous poster hash: bc562...a1b jeg skulle ønske jeg var mindre flink til å slappe av😁Anonymous poster hash: b90a0...681
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #20 Skrevet 24. mars 2014 Syns hele situasjonen var tragisk i flere år, men har nå lært meg å sette pris på de små hverdagsgledene, så nå har jeg det så bra jeg kan ha det Det er fint å høre😊Anonymous poster hash: bc562...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå