AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Hei! Jeg er på jakt etter et produkt med solfaktor som kan bruker hver dag, og som ikke har den typiske "solkremfølelsen" av å være fet og hvitaktig på huden. Jeg har kombinasjonshud som får veldig fort kviser, men er også sensitiv. Det er også en stor fordle om den kan bruker sammen med vanlig hudkrem og under sminke. Anonymous poster hash: efaf1...9be
Gjest ashanti Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Akkurat dette lurer jeg på også - får superlett kviser av solkremer/dagkremer med spf :/
dillyduzit Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Jeg er veldig glad i min Seaweed spf 15 Mattifying moisture lotion fra Body Shop. Fungerer utmerkende, tørker ikke ut huden hvor huden trenger næring eller legger seg som et lag hvor huden er "oljete" om dette gir mening.
LittDiva Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Jeg er veldig fornøyd med Comfort Zone urban protection spf 30 . Bruker en serum under og ellers kun den hele våren og sommeren på dagen under sminke. Det er en type fluid.
vimsefrøken Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Jeg liker Priori Daily Defense Spf 30, den er lett og fullgod som solkrem. Jeg har kombinert hud som heller mot det fete, og hater følelsen av solkrem. En annen grunn til at jeg ikke liker solkrem er fordi jeg får ekstremt fort soleksem når jeg bruker det, men endelig har jeg funnet en krem med høy faktor jeg kan bruke. Ellers har jeg hørt gode ting om Dermalogica Solar Defense Oil Free Matte Block men har hittils ikke fått prøvd den selv, men til sommeren skal jeg teste den ut.
plix Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Jeg ble anbefalt her inne på KG denne, og jeg er veldig fornøyd. Har samme hudtype som deg og har ikke fått uren hud eller noe av denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå