Gå til innhold

Eskorte som tilbyr gratis sex - lovlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En eskortegutt tilbyr gratis sex:

http://www.side3.no/eskorte-gutten-aleek---jeg-gir-bort-sex-gratis/5180466.html

Hvis en eskorte tilbyr gratis sex til kunder, vil vel ikke kunden kunne straffes for sexkjøp siden det ikke er snakk om å betale for sex?

Hva med den moralske siden? I mine øyne vil det i det øyeblikket det er gratis, likestilles med et hvilket som helst ONS. Eller?

Anonymous poster hash: 32681...49a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis en eskorte tilbyr gratis sex til kunder, vil vel ikke kunden kunne straffes for sexkjøp siden det ikke er snakk om å betale for sex?

Hva med den moralske siden? I mine øyne vil det i det øyeblikket det er gratis, likestilles med et hvilket som helst ONS. Eller?

Ikke hvilket som helst ons. Ons med en fyr som er så desperat at han har funnet på frasen "gratis eskorte" for å få seg noe.

• Liker 3
Skrevet

Det er helt sikkert en del kvinner som tar imot med åpne armer, så for all del, de får nå bare drive på, så får de desperate kvinnene seg litt de også.

Selv synes jeg egentlig bare det er veldig, veldig ekkelt.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke hvilket som helst ons. Ons med en fyr som er så desperat at han har funnet på frasen "gratis eskorte" for å få seg noe.

Godt poeng.

Gjest Coolaid
Skrevet

Det kan godt være at dette er en markedsførings ide fra gutten. Han håper vel at "kundene" blir fornøyd og er villig til å betale for det senere. Lovlig er det i hvert fall så lenge tjenesten skjer uten noen form for betaling.

Skrevet

Dette høres merkelig ut. Det kan være flere årsaker:

- han er desperat og bruker dette for å få ha sex med kvinner

- han markedsfører seg som eskortegutt og gjør det for å selge mer sex

- han er rett og slett litt merkelig...:)

Ja, det er jo gratis å gi bort sex, så lenge det ikke er en form for betaling for denne tjenesten. Men jeg ville vært skeptisk som kvinne og gå til ham. Man er usikker på hva dette er, og det er sjelden noen gir bort noe gratis nå i dag. Og som eskorte så betyr det at du tar kunder gratis eller gir rabatter, at du er litt desperat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...