Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare få dette ut et sted! Og vite deres mening. Vær så snill å les hele.

For noen dager siden sendte eksen min meg en melding om at han savnet meg og ville møte meg, for å se om vi kunne prøve igjen. Vi var sammen i 7 mnd, og det ble slutt for 3 mnd siden.

I helgen som akkurat var, møtte vi hverandre. Vi dro til hytta til hans familie, og ble der over helgen. Jeg merket at det var en deilig følelse å være med han igjen, og det var som normalt. Han tok initiativ til å kysse, kose og ha sex. Da ville jeg tro utifra hans handlinger at han kanskje hadde følelser for meg enda. Jeg prøvde å være litt mer tilbakeholden fordi jeg ikke vil bli såret - men natt til søndag, lå vi i sengen å pratet lenge. Og jeg sa til han at jeg ville prøve igjen.

Da sa han at han ikke visste og begynte å prate om at han ikke vet om han var klar for noe forhold. Og ble plutselig veldig tilbakeholden når vi pratet om det. Men han holdt rundt meg og kysset meg.

Forholdet vårt var ikke som vanlige forhold, i og med at det bare varte i 7 mnd. Han reiste på utenlandsoppdrag i 6 mnd, etter at vi hadde vært sammen i 2 mnd. Så forholdet fikk gjennomgå, både på godt og vondt.

Jeg fikk vite av min venninne (som er sammen med lillebroren til eksen min) at han har pratet med en jente, og skulle egentlig møte henne denne helgen som var (når jeg møtte han)

Han sa at han skulle tenke på om han ville prøve igjen eller ikke.

Så nå sitter jeg her, og er usikker og forvirret. Han gir blandende signaler, som jeg ikke helt skjønner. Holder han meg på vent, for å se om det går med hun andre?

Blir veldig takknemlig for svar. Er nedfor nå, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil ikke bli såret igjen.

Anonymous poster hash: 8d029...39d

Anonymous poster hash: 1ea40...b04
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kontakter du han ikke å snakk med han da?

Anonymous poster hash: 811b9...127

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal jeg si?

Anonymous poster hash: 1ea40...b04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...