Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Den onde
Skrevet

Jeg har liggende en profil på cupido, og har fått en henvendelse fra en mann fra ikke bare samme fylke, men samme by som jeg bor i...

Nå har hab foreslått et møte, og jeg er veldig i tvil om jeg vil/tør/kan dette...?

Nå trenger jeg råd fra dere som har prøvd dette før. Hva gjør jeg egentlig nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri gjor det tidligere...og er kanskje litt feig.

Innrømmer at jeg er veldig skeptisk til å møte folk via blader...pass hvertfall på å bli litt kjent på mail,eller tlf først!

Lykke til!

Gjest Gjest2
Skrevet

Jeg har møtt flere fra nettet, og har ingen dårlig erfaring. Møtte min nåværende samoboer på den måten, og har aldri angret på det.

Pass bare på å møte han på et offentlig sted, cafe', pub eller lignende.

Lykke til!

Gjest tusjen
Skrevet

Jeg har møtt en jeg traff på nettet. Det gikk veldig fint, vi har vært samboere en stund nå... :-) Jeg ville ihvertfall passet på å møte ham på kafe eller noe sånt, slik at dere ikke er helt "alene"...

tusjen

Skrevet

Har gjort det 2 ganger, begge gangene var totalt mislykkede. Har gitt opp å finne ok menn på nettet.

Andre gangen møtte jeg han ute, og da hadde jeg en forsamling venner der som satt på et bord like ved, og kom til oss etter hvert og reddet situasjonen :)

Da ble det mer uformelt og ikke så skummelt, det var liksom ikke en "date" men mer et vennetreff på byen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Cupido er vel for å treffes for sex? Jeg har aldri gjort det og hadde vært skeptisk.

Å treffes på et offentlig sted først er jo ikke nødvendigvis mye sikkerhet dersom man går for å ha sex etterpå...Jeg antar at man må ta de samme sjanser som man gjør hvis har en one-night-stand...!!

Skrevet

Ja, som de andre sier her, bli trygg på han via mail el. tlf før dere møtes.

Kanskje du treffer mannen i ditt liv?

Jeg traff nemlig min herlige sambo på nettet. :P

Skrevet

Jeg traff nemlig min herlige sambo på nettet. :P

Jeg også! Tenk om jeg aldri hadde tatt sjansen? Da hadde jeg aldri funnet en så fantastisk mann å dele livet med. :hjerter: Bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke gjorde.

Skrevet

Hvor på nettet treffer dere disse fantastiske mennene?

Har vært på spray.no. Bør jeg gi det en sjanse til??

Skrevet

Jeg traff ikke min på noe sted som Spray, det var et chattested hvor ingen av oss var ute etter en kjæreste. Det skulle være treff for alle på det stedet og der møtte vi hverandre, likte det vi så og holdt kontakten. Og dermed var det gjort.

Skrevet

Jeg møtte også min fantastiske sambo og snart ektemann på nett. Vi mailet i to månder før vi traff hverandre og dette har fungert fint.

Var på noen dater før jeg traff min sambo og da passet jeg på å gå på kafe eller noe i full offentlighet sammen med personen.

Jeg traff min tilkommende her:

http://www.loveconnection.no/

Gjest Eros.no
Skrevet

Jeg traff min samboer på eros.no!

Jeg chattet der bare på tull :hoho: og hadde det gøy, så plutselig kom jeg i snakk med en som var ordentlig og seriøs (!) Han var student og hadde forvillet seg inn på eros en ettermiddag... :) Vi utvekslet mange e-mails og vips, så møtte vi hverandre, og likte hverandre ganske bra!

Skrevet
Jeg har liggende en profil på cupido, og har fått en henvendelse fra en mann fra ikke bare samme fylke, men samme by som jeg bor i...

Nå har hab foreslått et møte, og jeg er veldig i tvil om jeg vil/tør/kan dette...?

'

Bare et spørsmål, hva var hensikten med å legge inn en profil? Hadde du ikke til hensikt å møte noen, eller er det bare motet som svikter nå?

Gjest Den onde
Skrevet

Godt spørsmål, Care.

Profilen ble lagt inn fordi jeg er medlem av Cupido Club, med bl.a. chat. Man kan sende meldinger til andre medlemmer, og det er slik jeg kom i kontakt med denne mannen.

Og, ja, jeg visste noen kunne ta kontakt, og ja, motet svikter, og det irriterer med litt!

Jeg har avtalt at jeg skal ringe ham over helgen - han har sendt meg navn og telefonnummer....

Så kan man jo krysse fingrene for at det blir et hyggelig møte.

Skrevet
Godt spørsmål, Care.

Profilen ble lagt inn fordi jeg er medlem av Cupido Club, med bl.a. chat. Man kan sende meldinger til andre medlemmer, og det er slik jeg kom i kontakt med denne mannen.

Og, ja, jeg visste noen kunne ta kontakt, og ja, motet svikter, og det irriterer med litt!

Jeg har avtalt at jeg skal ringe ham over helgen - han har sendt meg navn og telefonnummer....

Så kan man jo krysse fingrene for at det blir et hyggelig møte.

Pytt, hopp i det. Om du ikke liker han- so what. Men om du ikke møter, så vil du alltid lurer på hvem det var? Hvordan han så ut? Kunne dere bli et par? Osv. Lykke til. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...