Gå til innhold

Karma,eller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en stund siden da jeg var ute på byen med venninner traff jeg en fyr som virket helt fantastisk og vi utvekslet nummer. Vi fant tonen kjapt og etter det datet vi i nesten over 1 måned. Etterhvert når han endelig fikk det han ville (sex) hørte jeg mindre og mindre fra han. Til slutt gikk det mange uker fra når jeg hørte fra han. Jeg pleide å ringe innimellom,men han tok aldri telefonen. Jeg har sett han i ettertid,men han har oversett meg helt. Jeg fikk vite i ettertid at han har en dame,og har tydeligvis hatt dame når han var med meg også. Det var ganske kjipt å få vite det,men jeg lot det være og glemte hele fyren.

Så fant jeg nylig ut at han er blitt svartelistet på en kjent nettside av en eller annen dame som påstår at han har vært utro mot kjæresten sin med henne,og at han har gjort det samme med flere damer.

Det som er spesielt her er at det er så og si umulig å fjerne navnet sitt/bilde fra den nettsiden,men samtidig så tenker jeg at det her må jo bare være karma :fnise:

Anonymous poster hash: 3ce94...b95
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva for en nettside er det?

Anonymous poster hash: cf433...51a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor i Norge var han fra? Minner meg om en jeg kjenner til.

Anonymous poster hash: e3b67...679
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om en sånn nettside. Har du linken til siden? Ble nysgjerrig :P

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i Norge var han fra? Minner meg om en jeg kjenner til.

Anonymous poster hash: e3b67...679

Tror nok dette er vanligere enn man tror...utro menn finnes overalt her i Norge.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om en sånn nettside. Har du linken til siden? Ble nysgjerrig :P

cheater ville

Skrevet

Lurer også på det! Skulle gjerne meldt en person selv til et spesielt nettdating sted.. Ikke akkurat utroskap men.. Mere stalking tendenser faktisk..

Skrevet

Finnes det en slik nettside? Fantastisk!! karma ja :-D

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok dette er vanligere enn man tror...utro menn finnes overalt her i Norge.

Siden kvinner, i følge mange nyere undersøkelser, er like ofte utro som menn så finnes utro kvinner over hele Norge også...

Anonymous poster hash: 1dca6...f30

AnonymBruker
Skrevet

CheaterVille dreier seg vel kun om tilfeller i USA, Canada, England og Australia?

Anonymous poster hash: 66fe1...fb2
AnonymBruker
Skrevet

Siden kvinner, i følge mange nyere undersøkelser, er like ofte utro som menn så finnes utro kvinner over hele Norge også...

Anonymous poster hash: 1dca6...f30

Ja, men nå spurte hun om det kanskje var snakk om samme mann, derfor skrev jeg menn og ikke kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes en nettside som heter www.dontdatehimgirl.com også. Noen norske menn der også ;)

Anonymous poster hash: bb95c...b21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...